Καίτη Κωνσταντίνου: 15 πράγματα που μάλλον δεν ξέρετε για εκείνη

«Οικεία ως τηλεοπτικό πρόσωπο και απόμακρη ως σαιξπηρικός Ριχάρδος, συνθέτει το καταλληλότερο πλάσμα για να αποκαλύψει την κενότητα και την υποκρισία της εξουσίας» λέει για εκείνη ο σκηνοθέτης της, Τάκης Τζαμαργιάς. Λίγο πριν δούμε την ηθοποιό που έχει ταυτιστεί με τα τηλεοπτικά «Εγκλήματα» και την εμπορική κωμωδία ως Ριχάρδο Γ΄, της ζητήσαμε δεκαπέντε εξομολογήσεις.

Καίτη Κωνσταντίνου: 15 πράγματα που μάλλον δεν ξέρετε για εκείνη

«Οικεία ως τηλεοπτικό πρόσωπο και απόμακρη ως σαιξπηρικός Ριχάρδος, συνθέτει το καταλληλότερο πλάσμα για να αποκαλύψει την κενότητα και την υποκρισία της εξουσίας» λέει για εκείνη ο σκηνοθέτης της, Τάκης Τζαμαργιάς. Λίγο πριν δούμε την ηθοποιό που έχει ταυτιστεί με τα τηλεοπτικά «Εγκλήματα» και την εμπορική κωμωδία ως Ριχάρδο Γ΄ στο Σύγχρονο θέατρο, της ζητήσαμε δεκαπέντε εξομολογήσεις.

1. Κατάγομαι από τη Ροδοδάφνη Αιγίου και αγαπώ πολύ τον τόπο μου.

2. Αποφάσισα να γίνω ηθοποιός όταν… Δε θυμάμαι πότε αποφάσισα να γίνω ηθοποιός. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι πάντοτε μου άρεσε να βλέπω θέατρο. Έτσι πήγα και στο θεατρικό τμήμα του Πανεπιστημίου.

3. Είμαι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κούν.

4. Δάσκαλοί μου στο Τέχνης ήταν οι Μίμης Κουγιουμτζής, Γιώργος Λαζάνης, Γιώργος Αρμένης, Γιάννης Ρήγας, Γιάννης Δεγαίτης, Άννυ Κολτσιδοπούλου…

5. Συμμαθητές μου στο Τέχνης ήταν οι Πέτρος Φιλιππίδης, Μαρία Καβογιάννη, Υρώ Μανέ, Μαρία Γεωργιάδου, Ντίνα Αβαγιανού, Γιάννης Καπετάνιος, Θοδωρής Αρβανίτης, Ζώγια Σεβαστιανού.

Καίτη Κωνσταντίνου: 15 πράγματα που μάλλον δεν ξέρετε για εκείνη - εικόνα 1

6. Οι πρώτες μου σπουδές ήταν στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.

7. Εκείνο που κυρίως έμαθα στο πανεπιστήμιο είναι ότι οι παρέες γράφουν ιστορία.

8. Δούλεψα ως φιλόλογος για δυο χρόνια στο γυμνάσιο του Βύρωνα και στο Γυμνάσιο Αμαρουσίου.

9. Η δουλειά μου στην τηλεόραση ξεκίνησε με το Dolce Vita. Μετά τα Εγκλήματα, Κάπου σε ξέρω, Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο, 7 θανάσιμες πεθερές, Safe Sex, και άλλα.

10. Ο πρώτος μου ρόλος στο θέατρο ήταν στις Εσωτερικές Φωνές του De Filippo, στο θέατρο Τέχνης σε σκηνοθεσία Γιώργου Αρμένη.

Καίτη Κωνσταντίνου: 15 πράγματα που μάλλον δεν ξέρετε για εκείνη - εικόνα 2

11. Ο πιο αγαπημένος ρόλος της ζωής μου είναι αυτός που κάθε φορά παίζω.

12. Η κωμωδία είναι για μένα το πιο δύσκολο είδος κι αυτό που με ιντριγκάρει πιο πολύ.

13. Το γέλιο είναι ψυχοθεραπεία.

14. Η σχέση μου με τον Σαίξπηρ…είναι μια σχέση γοητείας. Σ’ αυτό το έργο έρχομαι αντιμέτωπη με έναν πολύ μεγάλο συγγραφέα κι ένα σπουδαίο κείμενο. Ο Σαιξπηρ είναι πολύ μεγάλος γνώστης της ανθρώπινης ψυχής και της γλώσσας. Μια πρώτη λοιπόν μεγάλη δυσκολία για όλους μας ήταν η ανάλυση του έργου και η σώστη μεταφορά των χαρακτήρων. Μας πήρε και μας παίρνει πολύ χρονο στις πρόβες αυτή η αναλυτική διαδικασία. Για μένα προσωπικά είναι ένα πολύ δύσκολο, αλλά και σαγηνευτικό εγχείρημα. Όχι επειδή είμαι γυναίκα και καλούμαι να ερμηνεύσω έναν άντρα. Πιστεύω ότι περισσότερο η αγωνία και η συγκίνηση του ηθοποιού είναι να βρει το δρόμο να ερμηνεύσει ένα ανθρώπινο ον, τον χαρακτήρα και τις εκφράσεις του.

Καίτη Κωνσταντίνου: 15 πράγματα που μάλλον δεν ξέρετε για εκείνη - εικόνα 3

15. Ο Ριχάρδος είναι ένα πλάσμα γοητευτικό, με διαβολικό μυαλό, δυνατό και κατά βάθος δυστυχισμένο. Ένας μεγάλος θεατρίνος με όπλα του το μυαλό του και το λόγο του. Κι εγώ θέλω να ανακαλύψω και να δείξω τις κρυφές πτυχές του. Ο Ριχάρδος είναι ένας βαθιά δυστυχισμένος άνθρωπος. Πιστεύω ότι βαθιά μέσα του, όπως κάθε άνθρωπος, επιθυμεί την ευτυχία, την αγάπη και την αποδοχή. Αλλά ούτε ο κόσμος που μέσα του γεννήθηκε, ούτε η εμφάνιση του τον ευνοεί. Ξέρει ότι δεν έχει καμιά ελπίδα να αγαπηθεί. Έτσι αποφασίζει να κατακτήσει τη δύναμη μέσω της εξουσίας. Αποφασίζει να γίνει ένας θεός που κινεί τα νήματα και ρυθμίζει τη ζωή και το θάνατο γύρω του. Καταργεί όλα τα εμπόδια, με οποιοδήποτε τρόπο, και βαδίζει προς την κατάκτηση της εξουσίας χωρίς συνείδηση.

Περισσότερες πληροφορίες

Ριχάρδος ο Γ΄

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Η σπουδή του Σαίξπηρ πάνω στη δίψα της εξουσίας, με την Κ. Κωνσταντίνου στον ομώνυμο ρόλο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Καρολίνα Μπιάνκι: 8+1 facts για τη ρηξικέλευθη Βραζιλιάνα περφόρμερ που θα δούμε για πρώτη φορά στην Αθήνα

Προκάλεσε σοκ στο Φεστιβάλ Αβινιόν, με το βιωματικό τρόπο που κατέδειξε επί σκηνής το θέμα του βιασμού και τώρα έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, με την παράσταση "Η νύφη και το 'καληνύχτα, Σταχτοπούτα'". Διαβάστε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη Βραζιλιάνα καλλιτέχνιδα και την ομάδα της Cara de Cavalo.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
26/04/2025

Μία από τις πρώτες Γαλλίδες φεμινίστριες έγραψε θεατρικό για τη σκλαβιά

Το έργο έχει τίτλο "Η Σκλαβιά των νέγρων ή Το ευτυχές ναυάγιο" και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ηριδανός.

Η ταλαντούχα Νατάσα Εξηνταβελώνη ερμηνεύει το σπαρακτικό "Girls & Boys"

Η ηθοποιός της νέας γενιάς που έχει ξεχωρίσει με τις ερμηνείες της, συναντά την ηρωίδα του γνωστού στο ελληνικό κοινό Ντένις Κέλι μέσα σ’ ένα γοητευτικό οπτικοακουστικό περιβάλλον που βουτά στην γυναικεία ψυχοσύνθεση.

Αμερικανίδα ακαδημαϊκός αποθεώνει την ελληνική εκδοχή του Όσα παίρνει ο άνεμος | Πρώτες εικόνες από την παράσταση

Λίγες ώρες πριν την πρεμιέρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, η Αμερικανίδα καθηγήτρια θεάτρου Laura L. Tesman μιλά με ενθουσιασμό για την ελληνική διασκευή του "Όσα Παίρνει ο Άνεμος", χαρακτηρίζοντάς την ως μια "ισχυρή πράξη διαπολιτισμικής χειρονομίας". Μαζί, κυκλοφορούν και οι πρώτες φωτογραφίες από τη σκηνική μεταφορά του έργου.

Απαιτητικό σόλο του Βαγγέλη Στρατηγάκου στην Α΄ Ευαγγελική Εκκλησία Αθηνών

Τον "Λόγο" του Kaj Munk ανεβάζει ο Γρηγόρης Χατζάκης στην Α΄ Ευαγγελική Εκκλησία Αθηνών, ένα θαρραλέο υπαρξιακό κείμενο απέναντι σε έναν κόσμο που δυσπιστεί στα θαύματα. Στην παράσταση αυτή ο Βαγγέλης Στρατηγάκος έχει αναλάβει ένα απαιτητικό ερμηνευτικό εγχείρημα.

"Αμλετ" η Γουλιώτη σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά

Ο αγαπημένος μας πρίγκιπας και πιο σιωπηλός ήρωας του θεάτρου επιστρέφει — αυτή τη φορά με γυναικεία φωνή, μέσα από την τολμηρή επιλογή του Δημήτρη Καραντζά να εμπιστευτεί τον σαιξπηρικό Άμλετ στη Στεφανία Γουλιώτη.

24 νέες παραστάσεις έρχονται αμέσως μετά το Πάσχα

Οι απριλιάτικες παραστάσεις φέρνουν μεγάλες παραγωγές, κλασικά έργα, σύγχρονο σχολιασμό, ψυχολογικό βάθος, θρησκεία, λογοτεχνία, σατιρική ματιά και τολμηρές σκηνικές αναζητήσεις.