Μία νέα εποχή ανατέλλει για την ιστορική μάρκα κρασιού Boutari, με την καινούρια σελίδα να παρουσιάζεται σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και συνεργάτες της Οινοποιίας την Τρίτη 2 Μαΐου, στο "Gazarte".
Με όραμα τη διατήρηση της κληρονομιάς του ονόματος Boutari και την περαιτέρω ανάπτυξή του, οι νέοι βασικοί επενδυτές, Ηλίας Γεωργιάδης, CEO του Ομίλου Sterner Stenhus και Θωμάς Γεωργιάδης CFO του Ομίλου και Πρόεδρος των Ελληνικών Οινοποιείων μίλησαν στη δημοσιογράφο Μαρία Νικόλτσιου που παρουσίασε την εκδήλωση για το εγχείρημα και τη δημιουργία μιας υγιούς επιχείρησης που εξελίσσεται και προοδεύει. Στόχος της εταιρίας είναι να διαμορφωθεί σε σημαντικό έργο προστιθέμενης αξίας τόσο για τους πελάτες και τις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιείται, όσο και για τους οινοπαραγωγούς και τους συνεργάτες της.
"Μια νέα αρχή! Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε να ξαναφέρουμε τη Boutari εκεί που πρέπει και της αξίζει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό", ανέφερε σε δήλωσή του ο Ηλίας Γεωργιάδης. Στην συνέχεια, ο Θωμάς Γεωργιάδης έκανε λόγο για την πρόκληση της ανάπτυξης που καλείται η νέα εταιρία να αντιμετωπίσει διατηρώντας παράλληλα τη σημαντική κληρονομιά της, ενώ κάλεσε τους συνεργάτες της να γίνουν συνοδοιπόροι στο νέο ταξίδι της.
Ο Νίκος Σπέντζας, CEO της Ελληνικά Οινοποιεία, παρουσίασε τα βασικά βήματα για να γίνει το όραμα των δύο βασικών επενδυτών πράξη και δήλωσε ότι "Βασικός πυλώνας του στρατηγικού πλάνου είναι η ανάπτυξη του κωδικολογίου της εταιρίας έτσι ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες των καταναλωτών καθώς και η ανανέωση των παραγωγικών της εγκαταστάσεων. Επίσης, ένα από τα πλεονεκτήματα της Boutari είναι τα 5 οινοποιεία και οι τοπικοί αμπελώνες που βρίσκονται στις καλύτερες τοποθεσίες παραγωγής οίνου της χώρας".
Σε αυτό το σημείο τον λόγο τον έλαβε ο Γιάννης Βογιατζής, οινολόγος της Μπουτάρη Οινοποιεία, ο οποίος ανέφερε ότι "Βαρύτητα δίνεται οινικά στη Νάουσα όπου η Μπουτάρη Οινοποιεία έχει στα χέρια της μία ποικιλία όπως είναι Ξινόμαυρο που μπορεί να δώσει απτά αποτελέσματα σε επίπεδο παλαιώσεων και ποιότητας. Σε βαθμό προτεραιότητας ακολουθεί η Σαντορίνη, μία αγορά με ξεχωριστή πρώτη ύλη και κατ’ επέκταση τελικό προϊόν, την οποία η Boutari "εγκαινίασε" πριν από περίπου 35 χρόνια".
Μέσα από οπτικοακουστικό υλικό οι καλεσμένοι ταξίδεψαν στην ιστορία της Boutari από την ίδρυσή της το 1879 έως το σήμερα, ενώ αποκαλύφθηκε και η νέα εταιρική ταυτότητα της Boutari - μια αλληγορία του ήλιου, της γης και του αμπελιού της ελληνικής γης.
Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν εμβληματικά κρασιά της Boutari, άψογα συνδυασμένα με λεπτές γεύσεις που ανέδειξαν τη μοναδικότητά τους. Το ταξίδι στις γεύσεις των κρασιών Boutari ξεκίνησε με το Λευκό Γράμμα 2022, που προκαλεί τις αισθήσεις με τα έντονα αρωματικά και γευστικά του χαρακτηριστικά, συνεχίστηκε με το Σαντορίνη Μπουτάρη 2021, ένα κρασί που ανέδειξε όχι μόνο τον σαντορινιό αμπελώνα παγκοσμίως, αλλά και μία από τις ευγενέστερες λευκές ποικιλίες οιναμπέλου της Μεσογείου, το Ασύρτικο.
Από το γαστριμαργικό ταξίδι δε θα μπορούσε να λείπει το εκλεκτό ροζέ Dianthos 2022, από την ποικιλία Ξινόμαυρο, και φυσικά το Grande Reserve Naoussa 2011 με παλαίωση τεσσάρων ετών και άρρηκτα ταυτισμένο με την ιστορική Οινοποιία. Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με το Ιουλιάτικο, ένα θαυμάσιο επιδόρπιο γλυκό κρασί, αντάξιο της ελληνικής παράδοσης στα γλυκά κρασιά.
Καθώς η δημιουργία του κρασιού είναι μια διαδικασία τέχνης που περιλαμβάνει την τεχνική της αγάπης και το μεράκι της δημιουργίας, η Boutari θέλοντας να αναδείξει αυτή τη σύνδεση συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη Cacao Rocks, ο οποίος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης φιλοτέχνησε αποκλειστικά για την εκδήλωση φιάλες κρασιού Λευκό Γράμμα με τη χαρακτηριστική τεχνική του και οι οποίες στη συνέχεια προσφέρθηκαν ως δώρο στους καλεσμένους.