Είναι μάλλον περιττό να σου γράψω πως η vegetarian και vegan διατροφή είναι τάση. Το βλέπεις άλλωστε παντού και στα μέρη μας: Από τα ολοένα και περισσότερα αντίστοιχα πιάτα στα πιο φημισμένα εστιατόρια και τα μονοθεματικά φαγάδικα του είδους μέχρι τις καταναλωτικές συνήθειές σου και τα πολλά προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Και θέλεις να πούμε και μία μεγάλη αλήθεια; Πλέον έχει βελτιωθεί πολύ η ποιότητα και, κυρίως, η γεύση όλων όσων εμπίπτουν στην -hip είναι η αλήθεια- plant based διατροφή. Κυρίως σε αυτή δηλαδή. Ναι αλλά με τη γεύση; Τι κάνουμε με τη γεύση; Αυτό δεν είναι που πραγματικά μετρά; Ειδικά σε μία χώρα που το mentality της κρεατοφαγίας δε θα υποχωρήσει ποτέ και η χασαποταβέρνα θα ζει και θα βασιλεύει για πάντα; Τρεις λέξεις μόνο θα σου γράψω και κράτησέ τις: The Vegetarian Butcher.
Τι είναι πάλι αυτό;
Όταν ο 9ης γενιάς αγρότης και καρνιβορικός aficionado Jaap Korteweg αποφάσισε να γίνει vegetarian, διαπίστωσε το προφανές: Του έλειπε πολύ η γεύση και η υφή του κρέατος. Ήταν η στιγμή που πήρε την απόφαση να κάνει κάτι γι' αυτό.
Συνεργάστηκε λοιπόν με επιστήμονες και καταξιωμένους σεφ και δημιούργησε την εναλλακτική. Φαγητό που διατηρεί όλα τα διατροφικά στοιχεία -πρωτεΐνη, βιταμίνη Β12, σίδηρο- αφήνοντας εκτός κάδρου τη "θυσία" οποιουδήποτε ζώου και με απώτερο όραμα ένα καλύτερο για όλους μέλλον που περνά από το πιάτο.
> Διάβασε ακόμη: Δύο φρέσκα και νόστιμα vegan σενάρια στην Αθήνα
Το παιδί του, "The Vegetarian Butcher" θα μπορούσαμε να πούμε αλληγορικά πως είναι ο παραδοσιακός κρεοπώλης από το παρελθόν με χορτοφαγικές και vegan προτάσεις από το σήμερα. Το προϊόν μοιάζει τόσο με κρέας, που ο οποιοσδήποτε -ακόμη και οι ορκισμένοι αρνητές της τάσης- δεν πρόκειται να πουν όχι στη ζουμερή υφή και το πραγματικά αξιόλογο γευστικό αποτύπωμα στον ουρανίσκο.
Αν λοιπόν ανήκεις στην κατηγορία εκείνων που έχουν την περιέργεια αλλά μέχρι σήμερα, για τον οποιονδήποτε λόγο, δεν "τολμούσες" κάτι τέτοιο, μάθε πως τα Crispy Chic Burger, Lucky Nuggets, Legendary Burger και Magic Mince είναι διαθέσιμα και για το ελληνικό κοινό (στα σούπερ μάρκετ "Σκλαβενίτης", "Κρητικός", "My Market" και στο e-fresh.gr). Είναι ρε παιδί μου τέτοια η ποιότητα και η αίσθησή τους στο στόμα, συνδυαστικά με το ανατρεπτικό branding, που ίσως σε πείσουν πως αξίζει να μειώσεις το κρέας και να εμπιστευθείς έναν χασάπη. Ακόμη κι αυτός είναι vegetarian.
Ακολούθησε το Αθηνόραμα στο Facebook και το Instagram.