Εχει στυλ, παίζει αμέτρητα ριφάκια ημερησίως με απίστευτη δεξιοτεχνία, διαθέτει μια ανεκτίμητη συλλογή από memorabilia χαρισμένα από τα πιο ηχηρά ονόματα του παγκόσμιου μουσικού στερεώματος και φτιάχνει θηριώδη burgers, margaritas σε ποτήρια για τρεις και tacos για καλό σκοπό. Τo "Hard Rock Cafe" από τα '70's κρατά μια αισθητική πιστότητα και ομοιογένεια στο καλλιτεχνικό και γαστρονομικό του output ενισχύοντας ένα ήδη δυνατό προφίλ που υποστηρίζει μεταξύ άλλων με ουσιαστικές καμπάνιες κοινωνικής ευθύνης όπως η ετήσια εκστρατεία "Pinktober" του τρέχοντος μήνα που τρέχει για 23η χρονιά.
Συγκεκριμένα, τα Hard Rock Cafes, ξενοδοχεία και καζίνο σε όλο τον κόσμο, δραστηριοποιούνται προς όφελος της Αμερικανικής Αντικαρκινικής Εταιρείας και στην Ελλάδα με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού, Άλμα Ζωής με μοναδικές δράσεις συνεχίζοντας τη στήριξη της προσπάθειας ευαισθητοποίησης και την έρευνα για τον καρκίνο του μαστού. Φέτος, συνεργάζονται με την διεθνούς φήμης Dominique Crenn, σεφ και ιδιοκτήτρια του εστιατορίου "Atelier Crenn", στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια, επιζήσασα από τον καρκίνο του μαστού και πρώτη γυναίκα στις Ηνωμένες Πολιτείες βραβευμένη με τρία αστέρια Michelin. Η Crenn είναι γνωστή στους γαστρονομικούς κύκλους για την προσέγγιση της γαστρονομίας υπό το πρίσμα της ποίησης που την κατέστησε ως την πιο συναρπαστική γαστρονομική παρουσία του κόσμου για το 2016. Το μαγειρικό ύφος της αποπνέει μοδάτη αύρα αλλά η συνταγή που επέλεξε να δημιουργήσει για τα "Hard Rock Cafes" σε όλο τον κόσμο αποκαλύπτει την street πλευρά της σε ένα limited edition πιάτο, το "Baja Style Shrimp Tacos", με αβοκάντο, κόλιανδρο, μαριναρισμένο σε αλάτι και μπαχαρικά, πικάντικη σάλτσα και γαρίδες πασπαλισμένες με ένα πικάντικο μείγμα μπαχαρικών.
Στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας έχουν προγραμματιστεί τρείς ξεχωριστές βραδιές 7, 14 και 21 Οκτωβρίου, με live μουσική από το συγκρότημα Loopstation. Η "Hard Rock International" προσφέρει επίσης limited edition προϊόντα για την υποστήριξη της προσπάθειας ευαισθητοποίησης και της έρευνας για τον καρκίνο του μαστού, τα οποία περιλαμβάνουν: ένα μπλουζάκι Hard Rock με θέμα "Pinktober", ένα καπέλο, ένα μπουκάλι νερό, μια τσάντα και μια καρφίτσα "Pinktober", σε νέο, πρωτότυπο σχέδιο, ποσοστό των εσόδων από τα οποία, μέσω του ιδρύματος "Hard Rock Heals", θα διατεθεί στις προαναφερόμενες φιλανθρωπικές οργανώσεις. Επιπλέον, σε συνεργασία με την Crenn, η Hard Rock θα δημιουργήσει μια ροζ στολή σεφ, διακοσμημένη με κορδέλα αφιερωμένη τον καρκίνο του μαστού και τον τίτλο "Stronger Together", για να φορούν όλοι οι επικεφαλής σεφ του Cafe κατά τη διάρκεια της δράσης.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει δωρίσει εκατομμύρια δολάρια για την έρευνα για τον καρκίνο του μαστού τα τελευταία 22 χρόνια της συγκεκριμένης εκστρατείας. Πέρυσι μάλιστα, συγκέντρωσε πάνω από 700.000 δολάρια, το μεγαλύτερο ποσό που έχει συγκεντρώσει η εταιρεία από την έναρξη του προγράμματος το 2000.
Στην επίσκεψή σας εδώ ιδανικά πόστα είναι το bar απέναντι από τη φωτογραφία με αφιέρωση του Bruce Springsteen, κάτω από τα μπάσο των Kiss ή στην αίθουσα με τα προσχέδια των albums των Kansas, μιλώντας εν προκειμένω για προσωπικές αδυναμίες). Δίπλα στα tacos "ψήστε" την παρέα να δοκιμάσετε και το εμβληματικό τους BBQ Bacon Cheeseburger με χυμώδες σωστά ψημένο μοσχαρίσιο μπιφτέκι, με ιδανικό ταίρι μια "Paloma" ή αν προτιμάτε κάτι πιο "light", ο σολομός που ψήνεται στη σχάρα πάνω σε φλοίδα ξύλου από κέδρο αποκτώντας καπνιστή απόχρωση και σερβίρεται με βουτυράτο πουρέ πατάτας, λαχανικά και γλυκοπικάντικη σάλτσα, είναι ό,τι πρέπει. Οι μερίδες είναι γενναιόδωρες, αφήστε όμως λίγο χώρο για τη μηλόπιτα με παγωτό βανίλιας.