Η ψηφοφορία για τα καλύτερα μπέργκερ και πίτσες της Αθήνας, που διοργάνωσε το «αθηνόραμα» με την χορηγία της ελληνικής αλυσίδας METRO Cash & Carry, δεν θα μπορούσε να έχει υλοποιηθεί χωρίς τη μαζική συμμετοχή των αναγνωστών: χιλιάδες φίλοι του «α» έριξαν τις ψήφους τους στην ειδική online κάλπη, με εγγυημένη τη μοναδικότητα της κάθε συμμετοχής, αποδεικνύοντας έτσι στην πράξη τη δημοφιλία των δύο ειδών φαγητού όχι μόνο στο τραπέζι αλλά και στην καθημερινότητα του Αθηναίου. Οι κάλπες όμως έκλεισαν κάποια στιγμή και οι πρώτοι των πρώτων κλήθηκαν να παραλάβουν τα τρόπαιά τους.
Η στέψη στην Πέτρου Ράλλη
Με το που έμπαινες το πρωινό της 10ης Οκτωβρίου στο METRO Cash & Carry της Πέτρου Ράλλη, το πρώτο που άνοιξε η εταιρεία το 1976, δεν μπορούσες παρά να πέσεις πάνω στη βράβευση. Ευτυχώς, ο μπουφές και το τραπέζι με τα τρόπαια είχαν τοποθετηθεί στην είσοδο κι έτσι δεν προλάβαινες να χαθείς στα 3.600 τετραγωνικά του μέτρα... Τα τρία βραβεία, που σχεδιάστηκαν ειδικά από το «α» για τους κορυφαίους σε κάθε κατηγορία του διαγωνισμού, βρίσκονταν από νωρίς στη θέση τους και περίμεναν υπομονετικά τους νικητές. Οι πρώτοι των πρώτων ήταν εκεί στην ώρα τους για να παραλάβουν τα έπαθλά τους αλλά και μια δωροεπιταγή € 300, προσφορά των METRO Cash & Carry προς τους καλύτερους επαγγελματίες του χώρου.
Αυτό ήταν που τόνισε και η διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO Δήμητρα Δασκαλάκη, η οποία πέρα από το να δώσει συγχαρητήρια στους βραβευμένους δήλωσε ότι «διαγωνισμοί σαν και αυτόν δίνουν την ευκαιρία στο κορυφαίο δίκτυο Cash & Carry στην Ελλάδα, το METRO, να αποκτήσει μια σταθερή επαφή με τους καλύτερους επαγγελματίες σε κάθε χώρο, ανθρώπους που δεν έριξαν την ποιότητά τους ακόμη και στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε».
Η αρχή έγινε με την απονομή του καλύτερου αθηναϊκού μπέργκερ στο «Juicy Grill» του Χολαργού και πιο συγκεκριμένα στους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από το ζουμερό success story του, τον Δημοσθένη Κουβαράκη και τον Γιώργο Συρράκο. Το επόμενο βραβείο ήθελε λίγο παραπάνω... ψήσιμο στο φούρνο, αφού ήταν η σειρά της καλύτερης πίτσας να ανεβεί στο βάθρο, με τον Δήμο Φώτο να παραλαμβάνει τη διάκριση για λογαριασμό της Mystic.
Στην κατηγορία delivery, όπου κυριάρχησε η Domino’s, η marketing manager της εταιρείας Κατερίνα Μασούρα και η marketing consultant Βασιλική Μαζιώτη έδωσαν το «παρών» στην τελετή και παρέλαβαν το βραβείο. Η συνέχεια όμως ήταν εξίσου νόστιμη και γευστική.
Το «Mystic» δείπνο των αναγνωστών
Ως ελάχιστο «ευχαριστώ» για τη συμμετοχή αλλά και για τη μακροχρόνια εμπιστοσύνη τους, το «α» τίμησε τους αναγνώστες του κληρώνοντας πλούσια δώρα από τη METRO Cash & Carry, κάρτες του αθηνόραμα Club αλλά και προσκλήσεις σε ένα ειδικό dinner event, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην κορυφαία, όπως προέκυψε από την ψηφοφορία, πιτσαρία της Αθήνας, τη «Mystic Pizza» στο Παγκράτι, την Πέμπτη 11/10!
Δέκα τυχεροί με τους/τις συνοδούς τους κέρδισαν θέσεις στα τραπέζια που ετοίμασε το «Mystic Pizza» για το «α». Εκεί είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα ζεστό και φιλικό event με παρεΐστικο κλίμα και πλούσιες γεύσεις από τη μοναδική ζύμη και τα απλόχερα toppings της «Mystic Pizza» αλλά και να γνωριστούν με δημοσιογράφους του «α», στελέχη της METRO Cash & Carry και, φυσικά, με άλλους αναγνώστες, καλλιεργώντας έτσι τους δεσμούς κοινότητας που βρίσκονταν πάντα πίσω από το περιοδικό.
«Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ψηφίσει για τη “Mystic”, επειδή δεν είχε τύχει να τη δοκιμάσω, μετά το αποψινό όμως σίγουρα θα την ψήφιζα», δήλωσε φίλη του «α», υπογραμμίζοντας ότι πέρα από διαγωνισμός δημοφιλίας, η σφυγμομέτρηση αυτή είναι και μια αφορμή για τους pizza και burger lovers της πόλης να γνωρίσουν νέες γεύσεις της Αθήνας, με διπλή εγγύηση αξιοπιστίας, αφού εκτός από την υπογραφή του «α» φέρουν και την ψήφο του κοινού του.
«Πάντα ένα καλό στέκι φαγητού, με ζεστή ατμόσφαιρα και γευστικά πιάτα, δένει ακόμη περισσότερο τις παρέες, ομορφαίνει τις στιγμές της και σίγουρα τις κάνει ακόμη πιο... νόστιμες», δήλωσε κατά τη διάρκεια της ειδικής αυτής βραδιάς η Δήμητρα Δασκαλάκη, διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO. «Ως εταιρεία που υποστηρίζει και συνεργάζεται στενά με επιχειρήσεις εστίασης, δεν θα μπορούσαμε παρά να συμμετέχουμε με χαρά σε ενέργειες και διαγωνισμούς που αναδεικνύουν το ποιοτικό φαγητό και προσφέρουν στο κοινό τους αυτό το “κάτι παραπάνω” που χρειαζόμαστε όλοι όταν θέλουμε να χαλαρώσουμε και να διασκεδάσουμε με τους φίλους και τους δικούς μας ανθρώπους».
Εκ μέρους του «α», τον κόσμο ευχαρίστησε για τη συμμετοχή και την υποστήριξή του ο εμπορικός διευθυντής Μάριος Δαφνομήλης, υποσχόμενος ακόμη περισσότερες, διαφορετικές και συναρπαστικές εκπλήξεις.