Σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργήθηκε και λανσαρίστηκε από την Warply, το ecommerce site agroemporium.com, μέσα από το οποίο οι εμπλεκόμενοι μπορούν να πουλήσουν ή να αγοράσουν αγροτικά προϊόντα χωρίς μεσάζοντες, ενώ συγχρόνως επιτυγχάνονται οικονομίες κλίμακας και διευκολύνσεις σε όλα τα στάδια της συναλλαγής, συμπεριλαμβανομένων νομικών εγγράφων, όπως το ηλεκτρονικό συμβόλαιο πώλησης.
Πώς λειτουργεί
Για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής τιμής, η πλατφόρμα λειτουργεί κυρίως μέσω δημοπρασίας. Ο παραγωγός ανεβάζει μια αρχική τιμή πώλησης που, ανάλογα με τη ζήτηση, αλλάζει (real-time bidding). Ο πελάτης-έμπορος λιανικής, αντίστοιχα, μπορεί να βρει αγροτικά προϊόντα από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα, να κλείσει τις συμφωνίες του τόσο με τους παραγωγούς όσο και με τους μεταφορείς των προϊόντων και να πληρώσει με την παραλαβή. Σημειώνεται ότι όλα τα προϊόντα ακολουθούν την προσυμφωνημένη λίστα ποιότητας του agroemporium.com.
Γνωρίστε την στη Detrop Boutique
Στο πλαίσιο προώθησης της πλατφόρμας, η Warply συμμετέχει στην 26η διεθνή έκθεση τροφίμων Detrop Boutique, η οποία πραγματοποιείται από τις 26 έως τις 29 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, στο Περίπτερο 13, stand 54a. Αξίζει να το επισκεφθείτε και να λύσετε όλες τις απορίες σας.
Η βραβευμένη Warply
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Warply ασχολείται με την υψηλή τεχνολογία και εξειδικεύεται στο mobile marketing και crm, ενώ βραβεύτηκε ως η πιο “Innovative Mobile Company” για το 2015. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρέχοντας μέσω της πλατφόρμας “Warply Engage 2.0” υπηρεσίες διαφήμισης, crm και πληρωμών σε συσκευές κινητών. Στη Warply ανήκει και το “Warply Ad Network”, ένα premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε Mobile Ads, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα και την Κύπρο, με πάνω από 80 mobile apps και mobile sites.