StarCraft II

Όχι καινούργιο, μα μοντέρνο - και κορυφαίο

Από την κεντρική γέφυρα του Hyperion ξεκινούν όλες οι αποστολές που οδηγούν τον παίκτη σε μία σειρά από πλανήτες. Στην αρχή κάθε επιπέδου οι gamers θα κληθούν να ορίσουν ένα ανάμεσα σε πέντε επίπεδα δυσκολίας, ρυθμίζοντας έτσι την αληθοφάνεια με την οποία θα συμπεριφέρεται η τεχνητή νοημοσύνη που διέπει τις ενέργειες των αντιπάλων. Αυτό, φυσικά, θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό ποιές τακτικές θ' ακολουθήσουν οι αντίπαλοι για να εξοντώσουν τους Terrans του παίκτη. Ακόμη και στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας, πάντως, το StarCraft II δεν αδικεί τους gamers, αφού οι εχθρικές μονάδες συμπεριφέρονται όπως θα περίμενε κανείς σε ρεαλιστικές συνθήκες, χωρίς να καταφεύγουν στις... υπερβολές που έχουμε συναντήσει κατά καιρούς σε άλλες παραγωγές της ίδιας κατηγορίας.

Τα πεδία μάχης του StarCraft II είναι εξαιρετικά καλοσχεδιασμένα και μεγάλης έκτασης, με σημαντικές μεταξύ τους διαφορές στην μορφολογία του εδάφους αλλά και στην ποικιλία τους σε ορυκτά και μεταλλεύματα (τα οποία χρειάζονται οι παίκτες για να επεκτείνουν τις μονάδες τους). Κάθε κτίριο, κάθε στρατιώτης και κάθε όχημα είναι λεπτομερώς σχεδιασμένα, σε βαθμό συχνά εκπληκτικό - η υπέροχη δουλειά που έχει γίνει φαίνεται ακόμη καλύτερα όταν ο χρήστης κάνει zoom με το mouse από μακρινή απόσταση σε κοντινή, υιοθετώντας οπτική γωνία που θα τον τοποθετήσει (κυριολεκτικά!) μέσα στο ίδιο το πεδίο της μάχης.

Για την πρώτη της μεγάλη παραγωγή μετά το Wrath of the Lich King για το World of Warcraft, η Blizzard αναβάθμισε και το σύστημα Δικτυακής υποστήριξης Battle.net ώστε αυτό να γίνει περισσότερο εύχρηστο. Κάθε φίλος που θα προσθέσει κανείς στη λίστα του (είτε από το Facebook είτε μέσω πρόσκλησης με e-mail) θα εμφανίζει την κατάστασή του και πλέον είναι δυνατή η επικοινωνία ακόμη και με χρήστες που είναι συνδεδεμένοι σε διαφορετικά παιχνίδια της ίδιας εταιρείας (πχ. World of Warcraft). Μέσα από αυτό το σύστημα διεξάγονται και όλες οι Δικτυακές συγκρούσεις φυσικά: εκεί ο παίκτης σε πρώτη φάση καλείται να διαλέξει τη φυλή με την οποία θα βρεθεί στο πεδίο της μάχης. Κάθε πλευρά έχει τα δικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα με τα οποία ο παίκτης εξοικειώνεται μέσα από μια σειρά ειδικών αποστολών εκπαιδευτικού χαρακτήρα.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ