God of War Ascension: τα... ομαδικά

Πώς κρίνουμε τις επιλογές συμμετοχής πολλών παικτών;

Είναι γεγονός, πάντως, ότι οι πιο πολλοί παίκτες που θα αγοράσουν το Gof of War είναι του... ανταγωνιστικού τύπου - με άλλα λόγια θα συνδεθούν στο PlayStation Network με σκοπό να συγκρουστούν είτε με άλλους παίκτες ή ομάδες παικτών. Εκεί το Ascension φυσιολογικά έχει δώσει περισσότερη έμφαση, χωρίς πάντως να επιδιώξει να προσφέρει - ίσως για να μην ξενίσει σε υπερβολικό βαθμό πια το κοινό του - κάτι το εντελώς διαφορετικό ή καινοτομικό. Η πρώτη ανταγωνιστική επιλογή είναι ο "Αγώνας των Πρωταθλητών", αντίστοιχη των Deathmatch στα shoot' em up: όλοι μάχονται όλους τους άλλους (4 ή 8 παίκτες) και αυτός που στο τέλος του χρόνου έχει εξολοθρεύσει περισσότερες φορές τους υπόλοιπους, είναι ο νικητής.

Η δεύτερη επιλογή είναι και πάλι αντίστοιχη μιας γνωστής μας από τα FPS: πρόκειται για την "Κατέκτησε το Λάβαρο", η οποία αναδεικνύει ως νικήτρια την ομάδα που στο τέλος του χρόνου έχει στην κατοχή της τα περισσότερα από τα σημεία ελέγχου στο εκάστοτε πεδίο μάχης. Η τρίτη επιλογή, τέλος, η "Εύνοια των Θεών", είναι η πιο περίπλοκη και ίσως η πιο ενδιαφέρουσα: οι παίκτες της μίας ομάδας (δύο των τεσσάρων) προσπαθούν να συλλέξουν... τάματα και να τα "καταθέσουν" σε βωμούς υπέρ των Θεών, ενώ φυσικά προσπαθούν ταυτόχρονα να μην εξολοθρευτούν από τους παίκτες της άλλης ομάδας. Η ομάδα που θα συλλέξει 8000 βαθμούς "εύνοιας" πρώτη κερδίζει, ενώ η ίδια επιλογή παίζεται και με τέσσερις παίκτες (αλλά ο καθένας μάχεται για τον εαυτό του προφανώς).

Το Studio Santa Monica φαίνεται να είχε καταλάβει από νωρίς ποιές αλλαγές πρέπει να γίνουν ώστε το τμήμα συμμετοχής πολλών παικτών να μην καταστεί απλώς... τυχαία και σφαγή, έντονη μεν αλλά ανεπιθύμητα χαοτική. Στις επιλογές multiplayer, λοιπόν, ούτε όλα τα όπλα του σεναριακού τμήματος είναι διαθέσιμα, ούτε όλες οι κινήσεις του Kratos. Η κάμερα δεν ενδιαφέρεται να τοποθετηθεί... κινηματογραφικά, αλλά παραμένει στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων σταθερή σε ύψος και απόσταση, ώστε να καλύπτει τη δράση επιτυχώς. Οι παίκτες μπορούν να δεχθούν σημαντικό αριθμό χτυπημάτων πριν "παραδώσουν το πνεύμα", ενώ τα στοιχεία στα πεδία μάχης που επιτρέπουν αλληλεπίδραση έχουν λιγοστέψει και προσαρμοστεί. Μιλώντας για τα πεδία μάχης, άλλωστε, αυτά είναι ειδικά σχεδιασμένα για τις ομαδικές συγκρούσεις, όχι "copy/paste" τοποθεσίες από το σεναριακό τμήμα. Διαφέρουν, μάλιστα, από επιλογή σε επιλογή και από αριθμό παικτών σε αριθμό παικτών, έτσι ώστε π.χ. στις συγκρούσεις με 4 συμμετέχοντες οι gamers να μην... τρέχουν άσκοπα για ώρα, μέσα σε πεδία μάχης που σχεδιάστηκαν για 8 συμμετέχοντες και είναι, αναγκαστικά, μεγαλύτερα.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ