
"Η φάλαινα" από 15/10
Με ανανεωμένο θίασο θα δούμε και την σαρωτική "Φάλαινα" με πρωταγωνιστή και σκηνοθέτη τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη τη σεζόν 2025-26. Η sold out θεατρική μεταφορά της οσκαρικής ταινίας του Αρονόφσκι με τον Μπρένταν Φρέιζερ στο ρόλο του αυτοκαταστροφικού, παχύσαρκου Τσάρλι, μεταφέρθηκε φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή, σε απόδοση του Αντώνη Γαλέου. Από τα μέσα Οκτώβρη επιστρέφει στη σκηνή του θεάτρου Νέος Ακάδημος η συγκινητική ιστορία για το πώς μπορούμε να βρούμε φως μέσα από το σκοτάδι. Στο πλευρό του Δαδακαρίδη θα δούμε ξανά την Τζωρτζίνα Παλαιοθόδωρου, καθώς και τους νεοφερμένους Γεωργία Μεσαρίτη, Βασίλη Ντάρμα, Ειρήνη Σταματίου.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com

"Λεωφορείο ο Πόθος" από 13/11
Μια επίσκεψη στο μυαλό της Μπλανς Ντιμπουά ονομάζει ο Δημήτρης Καραντζάς την παράστασή του πάνω στο "Λεωφορείο ο Πόθος" του Τενεσί Ουίλιαμς, μια σπουδή για το πώς παραγκωνίζεται ο ρομαντισμός από το σκληρό πρόσωπο της πραγματικότητας. Η σπουδαία σκηνική προσέγγιση του αριστουργήματος του παγκόσμιου ρεπερτορίου, επιστρέφει τον ερχόμενο Νοέμβριο για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Προσκήνιο, με την Αλεξία Καλτσίκη στον ομώνυμο ρόλο και ανανεωμένο καστ: Αινείας Τσαμάτης, Ηρώ Μπέζου, Βαγγέλης Αμπατζής, Ιωάννα Πιατά.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com

"Το πάρτι της ζωής μου" από 18/10
Η Ελένη Ράντου από τον Οκτώβριο του 2025 ετοιμάζεται να ερμηνεύσει ξανά τη μεγαλύτερη παράσταση της ζωής της. Την τέταρτη χρονιά του μετράει "Το πάρτι της ζωής μου" στο θέατρο Διάνα, πάνω σ’ ένα κείμενο δικό της, που ξεκινά από το προσωπικό για να αγγίξει έπειτα το συλλογικό, συγκινώντας το κοινό με τον υποκριτικό της άθλο επί σκηνής, σε σκηνοθεσία Ανέστη Αζά. Μετά από 400 συνεχόμενα sold out και 150.000 θεατές σε Αθήνα, Κύπρο και Θεσσαλονίκη, έχουμε ακόμα μία ευκαιρία να τη δούμε.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com

"Festen" από 10/10
Η θεατρική μεταφορά της σινεφίλ ταινίας του Δόγματος 95 "Οικογενειακή Γιορτή" (Τόμας Βίντερμπεργκ) με τίτλο "Festen", μέσα από την ιδιαίτερη ματιά του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου που έφερε πιο κοντά θεατή και θίασο, επαναλαμβάνεται του χρόνου στο θέατρο 'Άλμα. Φέτος θα παίζεται μέχρι 11 Μαΐου (είναι ήδη sold out). Μπορείτε να απολαύσετε την συνταρακτική ερμηνεία του Προμηθέα Αλειφερόπουλου ξανά από τον Οκτώβριο, μαζί με τους Ναταλία Τσαλίκη, Γιώργο Ζιόβα, Ιωάννα Κολλιοπούλου, Μαριάννα Πουρέγκα, Ιωάννα Τζίκα κ.ά.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com

"Blue train" από 6/10
'Ένα παιχνίδι με το χρόνο που περνά, την υπαρξιακή και την ηλικιακή κρίση μιας χαμένης γενιάς με όχημα το χιούμορ, τη συγκίνηση και την τρυφερότητα, θίγει ο επιτυχημένος στιχουργός Γεράσιμος Ευαγγελάτος στο "Blue train". Τον κεντρικό ήρωά του θα υποδυθεί και δεύτερη χρονιά ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης, μαζί με τους Αναστασία Στυλιανίδη, Γιάννη Τσουμαράκη, Λάμπρο Κωνσταντέα και τη Μαρία Αλιφέρη, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Σουλεϊμάν.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com

"Σπυριδούλες" από 6/10
Από την πραγματική ιστορία της ανήλικης υπηρέτριας που έπεσε θύμα έμφυλης και ταξικής βίας στην Ελλάδα του 1950 αντλούν οι "Σπυριδούλες" της Νεφέλης Μαϊστράλη. Στην τρίτη τους χρονιά αλλάζουν θεατρική στέγη και μετακομίζουν στο Νέο Θέατρο "Κατερίνα Βασιλάκου-Μαριάννα Τόλη" από τις αρχές Οκτωβρίου. Μια παράσταση με στοιχεία θεάτρου ντοκουμέντου, πρωτότυπης δραματουργίας και σύγχρονης ελληνικής μουσικής, που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου από την ομάδα 4Frontal, και συνεχίζει σε σκηνοθεσία Θανάση Ζερίτη και Χάρη Κρεμμύδα.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com

"'Ήλιος με δόντια" από 18/10
Οι Γιάννης Λεάκος και Παναγιώτης Εξαρχέας μοιράζονται με υποκριτική μαεστρία το ρόλο του απόκληρου Κωνσταντή που περιθωριοποιήθηκε για τη διαφορετικότητά του από μια μικρή κοινωνία "ευυπόληπτων και νοικοκυρεμένων". Πρόκειται για τη θεατρική μεταφορά του διεισδυτικού μυθιστορήματος του Γιάννη Μακριδάκη που σκηνοθέτησε στο Θέατρο "Μπέλλος" ο Θανάσης Ζερίτης, την οποία θα δούμε για δεύτερη χρονιά.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Το πάρτι της ζωής μου
Αντλώντας από το «Every Brilliant Thing» του Ντάνκαν Μακ Μίλαν, η Ελ. Ράντου υπογράφει ένα νέο κείμενο για τη sold out παράσταση, που ξετυλίγει με χιούμορ και ειλικρίνεια τα πενήντα χρόνια "τραυμάτων" της ηρωίδας της, με φόντο αυτά της σύγχρονης Ελλάδας. Ένας σόλο ερμηνευτικός μαραθώνιος δέκα ρόλων με έντονα προσωπική υπογραφή, που χάρισε στην ηθοποιό το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του “α”. Η ιστορία διατρέχει εποχές και κινείται παράλληλα με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες της χώρας από το Πολυτεχνείο, τους σεισμούς, το ΠΑΣΟΚ, την κρίση, το θάνατο του Γρηγορόπουλου μέχρι την πανδημία. Είναι ένας κύκλος ζωής που συνδέεται με κοινά βιώματα, όπως σημειώνει.
Σπυριδούλες
Η σκηνική σύνθεση της ομάδας 4frontal εκκινεί από την αληθινή ιστορία της Σπυριδούλας, μιας 12χρονης υπηρέτριας, που συγκλόνισε την κοινή γνώμη της δεκαετίας του 1950. Εκείνη, όπως και πλήθος ανήλικα άπορα κορίτσια, «υιοθετήθηκε» από μια επιφανή οικογένεια με την ιδιότητα της «ψυχοκόρης», για να εργαστεί ως εσωτερική οικιακή βοηθός, σε μια ιδιάζουσα κατάσταση σύγχρονης δουλείας. Και πράγματι, το μικρό κορίτσι υπέστη ακραία κακοποίηση, την οποία και αποκάλυψε, αποτελώντας παράδειγμα για γενιές γυναικών. Η παράσταση αξιοποιεί ιστορικά ντοκουμέντα και γυναικείες αφηγήσεις εποχής αλλά και συνεντεύξεις γυναικών που εργάζονται σήμερα ως εσωτερικές οικιακές βοηθοί. Το αποτέλεσμα ντύνει ο σύγχρονος πανκ ελληνικός ήχος των Θραξ Πανκc.
Η φάλαινα
Η ιστορία κάθαρσης, αυτογνωσίας και συγχώρεσης, γνωστή από την οσκαρική κινηματογραφική της εκδοχή από τον Ντάρεν Αρονόφσκι με τον Μπρένταν Φρέιζερ (με πρωτότυπο τίτλο «The Whale»), με κεντρικό πρόσωπο τον αυτοκαταστροφικό παχύσαρκο Τσάρλι, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή. Ο ήρωας έχει χάσει την επαφή του με τον έξω κόσμο και την επιθυμία του για ζωή, ενώ παλεύει να συμφιλιωθεί με την αποξενωμένη κόρη του και το παρελθόν του.
Blue train
Ο Μιχάλης βρίσκεται στην αρχή μιας κρίσης ηλικίας μιας χαμένης γενιάς που παλεύει να διατηρήσει την αθωότητα της, προσπαθώντας παράλληλα να συμβαδίσει με το χρόνο που κυλάει αμείλικτος. Η ζωή του είναι ένα πάρτι που δεν θέλει να τελειώσει. Η μουσική, τα φώτα, οι καπνοί και το σεξ “θολώνουν” την πραγματικότητα που δεν θέλει να δει. Λίγο πριν τα γενέθλιά του δέχεται επισκέψεις από τέσσερα πρόσωπα -τη μητέρα, την κολλητή, τον πρώην σύντροφό του κι έναν εικοσάχρονο με τον οποίο βγήκε ραντεβού για ευκαιριακό σεξ- που θα τον φέρουν αντιμέτωπο με τα όνειρα, τις φοβίες και τις ανασφάλειές του. Το νέο έργο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου αποτυπώνει αυτή την πρώιμη υπαρξιακή και ηλικιακή κρίση με χιούμορ, συγκίνηση και τρυφερότητα, κλείνοντας το μάτι στη γενιά του.
Festen
Θεατρική μεταφορά της σινεφίλ ταινίας του κινήματος «Δόγμα 95», «Οικογενειακή Γιορτή» του Τ. Βίντερμπεργκ, με θέμα την ενδοοικογενειακή σεξουαλική κακοποίηση, που σπάσει τα όρια μεταξύ θεατή και ηθοποιού. Πρόκειται για την ιστορία μιας οικογενειακής γιορτής, παρουσία όλης της οικογένειας καθώς και πλήθους φίλων, για τα εξηκοστά γενέθλια του πατέρα. Όλοι τον αγαπούν και τον σέβονται. Ή μήπως όχι; Κατά την διάρκεια της γιορτής ο μεγαλύτερος γιος, ο Κρίστιαν, αποκαλύπτει το μυστικό που κρύβει από την παιδική του ηλικία και που πιθανότατα υπήρξε και ο λόγος αυτοκτονίας της δίδυμης αδελφής του.
Ήλιος με δόντια
Το διεισδυτικό μυθιστόρημα για τη φωνή αυτού που αναγκάστηκε να σωπαίνει, για να μην προκαλεί τους «ευυπόληπτους και νοικοκυρεμένους», ανεβαίνει στη σκηνή. Γεννημένος στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, σε μια παράγκα μέσα στο Φρούριο της Χίου, ο Κωνσταντής παλεύει με τις μνήμες, τις πληγές και τα πάθη μιας ολόκληρης κοινωνίας που τον κατέκρινε για τη διαφορετικότητά του και τον περιθωριοποίησε. «Έχω ένα προαίσθημα πως σήμερα θα πάει η ιστορία ως το τέλος, ναι, ναι…» λέει και ξαναλέει ο απόκληρος Κωνσταντής· ή «Ιδιώνυμο» ή «η δεύτερη μεγάλη ντροπή του Φρουρίου», όπως τον ξέρανε στη γειτονιά, στη φτωχιά προκυμαία της Χίου. Η παράσταση αξιοποιεί τον φρενήρη ρυθμό των σκέψεων του Κωνσταντή, για να μεταφέρει στη σκηνή, μέσω δύο ερμηνευτών, τη λησμονημένη ζωή ενός ανθρώπου που γεννήθηκε και έζησε στο περιθώριο της ιστορίας.
Λεωφορείο ο Πόθος
Η έκπτωτη μεγαλοαστή Μπλανς Ντιμπουά αντιπαρατίθεται με τον Πολωνό σύζυγο της αδερφής της Στέλλας, Στάνλεϊ Κοβάλσκι, όταν καταφθάνει ξαφνικά στη Νέα Ορλεάνη για να μείνει μαζί τους. Η συντριπτική σύγκρουση των δύο κόσμων, αυτού των ψευδαισθήσεων και της προσκόλλησης στο παρελθόν, στη φαντασίωση της ευημερίας, κι εκείνου της επιβίωσης, της ορμής και του πραγματισμού, εγείρει μεγάλα ερωτήματα περί κοινωνικής, φυλετικής και ταξικής ανισότητας. Η Μπλανς σ’ αυτόν τον τερματικό σταθμό που την αφήνει το λεωφορείο με το παράδοξο όνομα "Πόθος", θα έρθει αντιμέτωπη με το τραύμα της και όλες τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες της.