Τελευταία ευκαιρία για 12 + 1 θεατρικές παραστάσεις

Last call για 13 θεατρικές παραστάσεις που κατεβάζουν αυλαία έως 2 Απριλίου.

Ήλιος με δόντια Ελίνα Γιουνανλή©

"'Ήλιος με δόντια"

Δύο σπουδαίοι ηθοποιοί της νεότερης γενιάς, οι Γιάννης Λεάκος και Παναγιώτης Εξαρχέας, μοιράζονται το ρόλο του απόκληρου Κωνσταντή που περιθωριοποιήθηκε για τη διαφορετικότητά του από μια μικρή κοινωνία "ευυπόληπτων και νοικοκυρεμένων", στη θεατρική μεταφορά του διεισδυτικού μυθιστορήματος του Γιάννη Μακριδάκη, σε σκηνοθεσία Θανάση Ζερίτη. (Θέατρο "Μπέλλος", έως 30/3)

ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ 2025-26
Γιώργος Καπλανίδης

"Καρδιά του σκύλου"

Η παράσταση του επιδραστικού έργου του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ, ένα ευφυές μείγμα σάτιρας και φιλοσοφικών όσο και υπαρξιακών αναζητήσεων, με την υπογραφή της 'Έφης Μπίρμπα που σάρωσε τα 26α Θεατρικά Βραβεία Κοινού του "α", με πρωταγωνιστές τους 'Άρη Σερβετάλη και Αργύρη Πανταζάρα, κατεβάζει αυλαία. (Κιβωτός, έως 30/3)

Πρόβα για τον κόσμο που έρχεται (με τις ντιρεκτίβες του μπαμπά)
Κατερίνα Αρβανίτη©

"Πρόβα για τον κόσμο που έρχεται"

Ο θίασος Αντάμα και η Κίρκη Καραλή ένωσαν φέτος τις δυνάμεις τους σε μια παράσταση που εξελίχθηκε σε γυναικεία υπόθεση. Στο έργο μπλέκονται τα παραμύθια του Τζάνι Ροντάρι με την οικογενειακή ιστορία του χαρακτήρα της σκηνοθέτριας. Ερμηνεύουν οι Δανάη Αλυσανδράτου, Ελίνα Καπετάνου, Ειρήνη Λιγάτου, Βιβή Τάγαρη (Ρεκτιφιέ, έως 30/3)

Βρέχει στη Βαρκελώνη
Πάτροκλος Σκαφίδας©

"Βρέχει στη Βαρκελώνη"

Η Λάλι είναι μια πόρνη που σταδιακά αναπτύσσει μια ιδιόρρυθμη σχέση με τον Νταβίντ, έναν τακτικό πελάτη που η γυναίκα του είναι ετοιμοθάνατη. Ένας σύγχρονος "Πυγμαλίων" από τον Πάου Μιρό σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, με τους Δήμητρα Ματσούκα, Κώστα Καζανά και Ανδρέα Κοντόπουλο στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης. (από 30/3)

Απορρίπτεται
© Κωνσταντίνος Λέπουρης

"Απορρίπτεται"

Ο Τάσος Πυργιέρης μπήκε φέτος στον κόσμο του Τζορτζ Μπέρναρντ Σο, συστήνοντάς μας την πνευματώδη φαρσοκωμωδία για τον έρωτα και το γάμο, όπου δύο ζευγάρια συζύγων ερωτευμένα σφόδρα μεταξύ τους, μπλέκονται σε ένα παιχνίδι ερωτικής ανταλλαγής. Παίζουν οι Θωμάς Βούλγαρης, Αγγελική Καρυστινού, Αντιγόνη Κουλουκάκου, Βασίλης Αθανασόπουλος. (Σημείο, έως 30/3)

ΙΒΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΙΒΑΝ
@Patroklos Skafidas

"Ιβάν εναντίον Ιβάν"

Το υπαρξιακό έργο των Σωτήρη Ρουμελιώτη και Γιάννη Αποσκίτη εξερευνά τη σύγκρουση του ανθρώπου με τον εαυτό του. Ο Ιβάν παλεύει με τις σκέψεις, τις αμφιβολίες και τις ενοχές του, σε ένα ψυχολογικό δράμα γεμάτο ένταση, φιλοσοφία και ανατροπές. Πρωταγωνιστούν: Μπάμπης Αλεφάντης, Λάμπρος Γραμματικός, Άγγελος-Προκόπιος Νεράντζης (Θέατρο του Νέου Κόσμου, έως 30/3).

Λούλου

"Λουλού"

Η 'Άννα Βαγενά πρωταγωνιστεί στην θεατρική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου της που κυκλοφόρησε το 2025, μια εξομολογητική, τρυφερή παράσταση-φόρος τιμής στην ανιδιοτελή αγάπη με αυτοβιογραφικά στοιχεία. Η ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης μοιράζεται βαθύτερες αλήθειες, καλλιτεχνικές χαρές, πολιτικές νίκες και ήττες, φέρνοντας στο προσκήνιο τη σχέση με τα ζώα, στο θέατρο Μεταξουργείο. (έως 30/3)

Στην κορυφή του κόσμου, εκεί να με πας
Βάσια Αναγνωστοπούλου©

"Στην κορυφή του κόσμου, εκεί να με πας"

Πέντε εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους νέες γυναίκες συναντιούνται σε ένα διαμέρισμα με αφορμή ένα πάρτυ γενεθλίων με πολύ χιούμορ, μουσική, χορό αλλά και έντονες δραματικές εναλλαγές, ακραίες συγκρούσεις και πολλή συγκίνηση. Τη σύγχρονη κωμωδία για τη γυναικεία εμπειρία και τις προκλήσεις της υπογράφει η Ειρήνη Φαναριώτη. Παίζουν οι Στέφη Πουλοπούλου, Αγγελική Πασπαλιάρη, Έλενα Χρηστίδη, Χαρά Κυριαζή, Βίνα Σέργη. (Αργώ, έως 30/3)

Γιάννος Περλέγκας κι όμΩς κινείται Δύναμη της συνήθειας
Χριστίνα Γεωργιάδου©

"Η δύναμη της συνήθειας"

Τις τελευταίες παραστάσεις τους δίνουν ο Γιάννος Περλέγκας και η ομάδα χορευτών και ακροβατών "κι όμΩς κινείται", που συνέχισαν φέτος τη συνεργασία τους με το έργο του Τόμας Μπέρνχαρντ. Μια ξεκαρδιστική ελεγεία για το τέλος του ευρωπαϊκού πολιτισμού που παρακολουθεί τις περιπέτειες ενός περιπλανώμενου τσίρκου. (Ροές, έως 30/3)

Υπόγειο Δ. Πιατάς
Κοσμάς Ινιωτάκης©

"Το υπόγειο"

Δημήτρης Πιατάς και Κατερίνα Μισιχρόνη πρωταγωνιστούν στο βαθιά φιλοσοφικό έργο-σταθμός της παγκόσμιας λογοτεχνίας που έγραψε ο Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι με κεντρικό ήρωα έναν άνθρωπο που έρχεται σε σύγκρουση με την κοινωνία, την ηθική και τις ίδιες του τις επιθυμίες. Την παράσταση σκηνοθετεί ο Πάνος Αγγελόπουλος, σε μουσική του συνθέτη Δημήτρη Παπαδημητρίου. (Βρετάνια, έως 2/4)

Δωρεάν χώμα για όλους
Αναστασία Γιαννάκη©

"Δωρεάν χώμα για όλους"

Μια site specific παράσταση σε σκηνοθεσία της Ελένης Μποζά που εξερευνά τη μοναξιά, τον κοινωνικό αποκλεισμό και την ανάγκη για ορατότητα, σε ανοιχτή συνομιλία με το έργο των Μπερνάρ-Μαρί Κολτές και Σάμουελ Μπέκετ. 'Ένα μικρό σκηνικό ποίημα αφιερωμένο σε όλους τους αόρατους αυτού του κόσμου σε ερμηνεία του Κωνσταντίνου Τσονόπουλου. (Μ54, έως 30/3)

Όνειρο στο κύμα, Έρως ήρως

"'Όνειρο στο κύμα / 'Έρως ήρως"

Τα δύο έργα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη ενώνει ο σκηνοθέτης Δήμος Αβδελιώδης σε μία παράσταση που συνεχίστηκε φέτος για ακόμη μια χρονιά, με μοναδικό ερμηνευτή τον Θεμιστοκλή Καρποδίνη, η οποία αποκαλύπτει τις όψεις του έρωτα, από το δέος και τη μέθεξη, ως το πάθος και τη συντριβή. (Αθηνών, έως 1/4)

Το μοιρολόγι της φωκής

"Το μοιρολόγι της φωκής"

Η παράσταση που ανατέμνει το σύμπαν του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη με την σκηνοθετική υπογραφή του Νίκου Γεωργάκη επέστρεψε και φέτος, αντλώντας από τα διηγήματα "Ο έρωτας στα χιόνια", "Υπό την βασιλικήν δρυν", "Το μοιρολόγι της φωκής". Ερμηνεύουν οι Στέργιος Γιαννουλάκης, Χρήστος Τσιλογιάννης, Ζωή Φουρνιστάκη. (έως 1/4)

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Το μοιρολόγι της φωκής

  • Δραματοποιημένο Διήγημα
  • Διάρκεια: 70 '

Βασισμένη στα διηγήματα «Ο έρωτας στα χιόνια», «Υπό την βασιλικήν δρυν», «Το μοιρολόγι της φωκής», η παράσταση ανατέμνει το ποιητικό συγγραφικό σύμπαν του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη που παρουσιάζει την ανθρώπινη ψυχή μέσα από τους πόθους, τα πάθη, τον έρωτα, την ένδεια, τον αγώνα για τη ζωή. Οι ήρωές του είναι λουσμένοι με χρυσή ατμόσφαιρα νοσταλγίας κι έτσι έχει αμβλυνθεί σ΄αυτούς η τραχύτητα και η σκληράδα της καθημερινής πραγματικότητας.

Καρδιά του σκύλου

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
  • Διάρκεια: 110 '

Η ιστορία του έργου περιστρέφεται γύρω από τον καθηγητή Πρεομπραζένσκι που μαζί με τον βοηθό του, δόκτορα Μπρομεντάλ, επιχειρούν ένα τολμηρό ιατρικό πείραμα. Μεταμοσχεύουν την υπόφυση και τους όρχεις ενός νεκρού άνδρα σε έναν αδέσποτο σκύλο ονόματι Σάρικ με τη φιλοδοξία να δημιουργήσουν ένα νέο μοντέλο ανθρώπου. Το πείραμα δεν έχει την αναμενόμενη έκβαση, καθώς ο σκύλος Σάρικ μετατρέπεται σταδιακά σε άνθρωπο αγροίκο που διαλύει τη γαλήνη της καθημερινότητας και θέτει σε κίνδυνο την κοινωνική θέση και την επιστημονική υπόσταση του δημιουργού του. Η ιδιοσυγκρασιακή καλλιτέχνιδα προσεγγίζει το έργο αυτό με την ιδιαίτερη ματιά της που αναδεικνύει έξοχα τον παραλογισμό της βίαιης αλλαγής της ανθρώπινης φύσης, αποκαλύπτοντας τους κινδύνους της απόλυτης συμμόρφωσης του ανθρώπου στις κοινωνικές επιταγές.

Όνειρο στο κύμα / Έρως ήρως

  • Δραματοποιημένα Διηγήματα
  • Διάρκεια: 90 '

Με τα δύο αυτά έργα ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, αποδίδει δύο από τις όψεις του Έρωτα, με δικά του βιώματα, από το δέος, τη μέθεξη, το πάθος, τη συντριβή, έως το μεγαλείο και τον ηρωισμό της ψυχής του. Στο πρώτο, μας μεταφέρει στα χρόνια της εφηβείας του σ’ ένα παραδείσιο τοπίο εικόνων, χρωμάτων και ήχων. Μια νύχτα αντικρίζει με δέος την νεαρή συνομήλική του Μοσχούλα, καθώς κολυμπώντας γυμνή μες τη θάλασσα, κινδυνεύει. Η ευχαρίστηση ότι της σώζει τη ζωή αποκτά πολύ μεγαλύτερη αξία από την ερωτική επιθυμία. Στο δεύτερο, που θα μπορούσε να ήταν η φυσική εξέλιξη του προηγούμενου, ο Έρωτας του Γιώργη για την αγαπημένη του γίνεται πάθος, όταν κινδυνεύει να την χάσει από έναν πολύ μεγαλύτερό του και ευκατάστατο άνδρα. Είναι μάλλον πιο εύκολο να κατανοήσουμε μιαν αλήθεια μέσα από ένα καλλιτεχνικό έργο, παρά μέσα από μια ενδελεχή ανάλυση, κι ο Παπαδιαμάντης μάς πείθει, λέγοντας απλά και ταπεινά πως κανένας έρωτας δεν μπορεί να ευτυχήσει, εάν δεν υπάρχει σεβασμός προς τον εαυτό μας και προς τον άλλο, αφού η πραγματική απόλαυση ως αγαθό δεν εξαρτάται από την ικανοποίηση, αλλά από την ψυχική και την ηθική μας πληρότητα.

Ήλιος με δόντια

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
  • Διάρκεια: 90 '

Το διεισδυτικό μυθιστόρημα για τη φωνή αυτού που αναγκάστηκε να σωπαίνει, για να μην προκαλεί τους «ευυπόληπτους και νοικοκυρεμένους», ανεβαίνει στη σκηνή. Γεννημένος στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, σε μια παράγκα μέσα στο Φρούριο της Χίου, ο Κωνσταντής παλεύει με τις μνήμες, τις πληγές και τα πάθη μιας ολόκληρης κοινωνίας που τον κατέκρινε για τη διαφορετικότητά του και τον περιθωριοποίησε. «Έχω ένα προαίσθημα πως σήμερα θα πάει η ιστορία ως το τέλος, ναι, ναι…» λέει και ξαναλέει ο απόκληρος Κωνσταντής· ή «Ιδιώνυμο» ή «η δεύτερη μεγάλη ντροπή του Φρουρίου», όπως τον ξέρανε στη γειτονιά, στη φτωχιά προκυμαία της Χίου. Η παράσταση αξιοποιεί τον φρενήρη ρυθμό των σκέψεων του Κωνσταντή, για να μεταφέρει στη σκηνή, μέσω δύο ερμηνευτών, τη λησμονημένη ζωή ενός ανθρώπου που γεννήθηκε και έζησε στο περιθώριο της ιστορίας.

Βρέχει στη Βαρκελώνη

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 90 '

Η Λάλι είναι μια πόρνη που ζει κοντά στο λιμάνι της Βαρκελώνης μαζί με τον Κάρλος, τον άνεργο εραστή και προαγωγό της. Έχει έναν τακτικό πελάτη, τον Νταβίντ, ιδιοκτήτη βιβλιοπωλείου, που είναι παντρεμένος αλλά η γυναίκα του είναι ετοιμοθάνατη. Η Λάλι αρχίζει σιγά σιγά να αναπτύσσει μια ιδιόρρυθμη σχέση με τον Νταβίντ, που της δίνει βιβλία να διαβάζει και της ανοίγει έναν καινούργιο κόσμο, με αποτέλεσμα να θέλει να εγκαταλείψει το πεζοδρόμιο. Η αλλαγή αυτή δεν αρέσει καθόλου στον Κάρλος, που η προοπτική να χάσει τη Λάλι τον τρομάζει για πολλούς λόγους. Όταν η γυναίκα του Νταβίντ πεθαίνει, εκείνος προτείνει στη Λάλι να εργαστεί στο βιβλιοπωλείο του. Είναι η ώρα των αποφάσεων και η Λάλι χαίρεται που οι δυο άντρες θα συμφιλιωθούν μεταξύ τους. Τι σημαίνει όμως αυτό για τη ζωή της γυναίκας;

Λουλού

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 60 '

Αντλώντας από το ομώνυμο βιβλίο της, ένα έργο ημερολογιακού χαρακτήρα για την σκυλίτσας της που είναι παράλυτη στα πίσω πόδια της τα τρία τελευταία χρόνια λόγω ενός αυτοάνοσου νοσήματος, η κυρία του θεάτρου εκφράζει πράγματα που ίσως να μην τολμούσε ποτέ να πει. Μέσα από μια τρυφερή και χιουμοριστική αυτοβιογραφική ιστορία, δίνει φωνή σε όλα τα κακοποιημένα ζωάκια που βρήκαν στοργή και αγάπη κοντά στους ανθρώπους.

Το υπόγειο

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
  • Διάρκεια: 75 '

Στο ανατρεπτικό έργο της παγκόσμιας λογοτεχνίας αποτυπώνεται η βαθιά απογοήτευση του ήρωα για τον κόσμο γύρω του αλλά και η αδυναμία του να διαφύγει από τη σαγήνη της αυτοκαταστροφής. Ένα κείμενο με φιλοσοφικές και υπαρξιακές προεκτάσεις για την αποδόμηση του ανθρώπινου ψυχισμού και το πώς η αναζήτηση της ελευθερίας μπορεί να είναι καταδίκη και λύτρωση συνάμα. Μέσα από μια έντονη εσωτερική μονολογία, ο άνθρωπος του υπογείου έρχεται σε σύγκρουση με την κοινωνία, την ηθική και τις ίδιες του τις επιθυμίες. Η Λίζα, μια νεαρή πόρνη, μια γυναίκα περιθωριοποιημένη από την κοινωνία, γίνεται το αντικείμενο του αδύναμου και συγχυσμένου συναισθηματισμού του. Η θεατρική διασκευή δίνει έμφαση στην εσωτερική σύγκρουση του ήρωα, σε μια αέναη μάχη για την αναγνώριση της αλήθειας και της ελευθερίας, η οποία ενισχύεται με τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας.

Πρόβα για τον κόσμο που έρχεται (με τις ντιρεκτίβες του μπαμπά)

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 95 '

Ένας θίασος γυναικών κάνει πρόβες για μια παράσταση εμπνευσμένη απ’ τα παραμύθια του σημαντικού δημοσιογράφου και συγγραφέα Τζάνι Ροντάρι. Ξαφνικά η νεαρή σκηνοθέτις αντιλαμβάνεται ότι της θυμίζει τον μπαμπά της, μπλέκοντας τις αναμνήσεις με ρεπορτάζ της δεκαετίας του ‘80. Ίσως δεν είναι τυχαίο που κι ο μπαμπάς της, που δεν ζει πια, ήταν δημοσιογράφος, όπως και η μαμά της. Πάνω στις πρόβες, αισθάνεται την ανάγκη να θυμηθεί τις ιστορίες που της έλεγε όταν ήταν παιδί, να θυμηθεί τις τελευταίες τους μέρες στο νοσοκομείο και να καταλάβει ποιοι είναι οι συσχετισμοί που αισθάνεται πώς υπάρχουν ανάμεσα σ’ εκείνη, τον Ιταλό συγγραφέα, τον πατέρα και τη μητέρα της, καθώς και τον θίασο, αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Η δύναμη της συνήθειας

  • Κωμωδία

Η ομάδα χορευτών και ακροβατών «κι όμΩς κινείται» και ο Γ. Περλέγκας ανεβάζουν μια ξεκαρδιστική ελεγεία για το τέλος του ευρωπαϊκού πολιτισμού, για την τέχνη, το γελοίο της ανθρώπινης απόπειρας και τον υφέρποντα φασισμό των συμπατριωτών του, σε μια παράσταση όπου συνυπάρχουν αφήγηση, χορός, μουσική και ακροβατικά. Δύο είναι οι έγνοιες του διευθυντή του περιοδεύοντος τσίρκου Καριμπάλντι: αφενός η επιβίωση της μικρής οικογενειακής του επιχείρησης και αφετέρου η εδώ και 22 χρόνια αποτυχημένη του προσπάθεια να τελειοποιήσει, με τον πενταμελή του θίασο, το «Κουιντέτο της Πέστροφας» του Φραντς Σούμπερτ. Τα άλλα τέσσερα μέλη του θιάσου όμως αποδεικνύονται ανεπαρκή, τόσο στα καθήκοντά τους απέναντι στο τσίρκο, όσο και στην εκτέλεση της υψηλής μουσικής σύνθεσης.

Απορρίπτεται

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 75 '

Ο έρωτας, ο γάμος και οι κοινωνικές συμβάσεις που τα διέπουν απασχολούν τον κορυφαίο Ιρλανδό νομπελίστα δραματουργό σε αυτή τη πρωτόπαικτη πνευματώδη φαρσοκωμωδία. Ένα ξενοδοχείο, μια καλοκαιρινή νύχτα, ένα φεγγαρόλουστο λιμάνι και δύο ζευγάρια συζύγων ερωτευμένα σφόδρα μεταξύ τους, μπλέκονται σε ένα παιχνίδι ερωτικής ανταλλαγής. Ο κος Τζούνο πολιορκεί την κα Λαν, ο κος Λαν διεκδικεί την κα Τζούνο, ενώ και οι δύο κυρίες φαίνονται διαθέσιμες. Την ίδια στιγμή όλοι δηλώνουν την αφοσίωσή τους στους συντρόφους τους. Οι ανθρώπινες σχέσεις αποκαλύπτονται μέσα από συγκρούσεις, διλήμματα, επιθυμίες και αντιστάσεις σε κοινωνικά όρια και αποκλεισμούς.

Ιβάν εναντίον Ιβάν

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Η cancel culture, ο κανιβαλισμός των μίντια και τα λαϊκά δικαστήρια περνούν μέσα από το πρίσμα του εξωφρενικού σύμπαντος του Νικολάι Γκόγκολ και της νουβέλας του «Ο καβγάς των δύο Ιβάν», ο οποίος τοποθετείται σε ένα τηλεοπτικό πάνελ της μεσημεριανής ζώνης. Ο Ιβάν Ιβάνοβιτς είναι ευθυτενής, ευγενικός και λεπτολόγος. Ο Ιβάν Νικίφοροβιτς είναι τραχύς, βροντόφωνος και αθυρόστομος. Ωστόσο είναι και οι δύο αριστοκράτες, γείτονες και, κυρίως, στενοί φίλοι. Όταν μια μέρα, τσακώνονται για έναν εντελώς ανόητο λόγο - για μια γουρούνα και έναν «χήνο» - ξεκινάει ένας επεισοδιακός καβγάς, που εμπλέκει όλη την κοινωνία της μικρής πόλης που κατοικούν.

Στην κορυφή του κόσμου, εκεί να με πας

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Μια σύγχρονη κωμωδία για τη γυναικεία εμπειρία και τις προκλήσεις της που σκιαγραφεί με τρυφερότητα, προσοχή και θάρρος πέντε γυναικείους χαρακτήρες που προσπαθούν να επιβιώσουν όσο καλύτερα μπορούν, μέσα σε έναν κόσμο σκληρό, ανταγωνιστικό και απειλητικό. Γιατί η Μαρία ονειρεύεται κάθε βράδυ στον ύπνο της μια μαύρη κατσίκα; Γιατί η Κάτια μένει στο «γυναικείο» block; Γιατί η Γιάνι απαγορεύεται να βγει από το στούντιό της; Ποια είναι η πραγματική ταυτότητα της Θανάσιας; Τι κρύβει κάτω από τα ρούχα της η Νέλλυ; Τι λένε οι γυναίκες όταν είναι μόνες τους; Πέντε εντελώς διαφορετικές νέες γυναίκες συναντιούνται σε ένα διαμέρισμα, η κάθε μια αναζητώντας κάτι διαφορετικό. Με αφορμή τα γενέθλια της Μαρίας, οι ιστορίες τους ξεδιπλώνονται και συμπλέκονται σε ένα πάρτι με πολύ χιούμορ, μουσική, χορό αλλά και έντονες δραματικές εναλλαγές, ακραίες συγκρούσεις και πολλή συγκίνηση.

Δωρεάν χώμα για όλους (Τώρα αρχίζω να σε βλέπω κάπως καλύτερα)

  • Site specific performance
  • Διάρκεια: 55 '

Μια site specific παράσταση σε διάλογο με το έργο του Κολτές και του Μπέκετ, ένα μικρό ποίημα αφιερωμένο σε όλους τους αόρατους του κόσμου. Σε έναν τόπο όπου όλοι είμαστε μόνοι, ένας άνθρωπος διεκδικεί, διασχίζοντας ένα κατώφλι, να μοιραστεί για λίγο την μοναξιά του με την μοναξιά των άλλων. Να μετατρέψει την διαδικασία της άσκοπης περιπλάνησης σε μορφή κοινής ελευθερίας.

Σημείο

Χ. Τρικούπη 10

Ροές

Ιάκχου 16

Κιβωτός

Πειραιώς 115

Αργώ

Ελευσινίων 13-15

Θέατρο «Μπέλλος»

Κέκροπος 1

Θέατρο του Νέου Κόσμου

Αντισθένους 7 & Θαρύπου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Κατερίνα Ευαγγελάτου για το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: "Ελπίζω να αφήσουμε ένα θετικό και γόνιμο αποτύπωμα στην ιστορία του"

Με ανάρτησή της στα social media η καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου Κατερίνα Ευαγγελάτου ανακοίνωσε ότι δεν θα διεκδικήσει μια τρίτη θητεία, χαιρετίζοντας παράλληλα το κοινό αλλά και τους καλλιτέχνες με τους οποίους συνεργάστηκε.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
22/04/2025

Ένα βίντεο με αγαπημένους ηθοποιούς για τα 70 χρόνια Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Στην καμπάνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2025, "Η Τέχνη είναι η Γλώσσα μας", διακεκριμένοι καλλιτέχνες μάς χαρίζουν την "Ωδή" του Άρθουρ Ο'Σόνεσι, με αφορμή την 70η διοργάνωση του θεσμού.

Ποια είναι η Θέκλα Γαΐτη

Η Θέκλα Γαΐτη, δημιουργός της σόλο περφόρμανς "metaδραματικό" βάζει μαγιό και βατραχοπέδιλα και κάνει βουτιά στη σκηνή του H.ug art space (από 28/4). Μιλήσαμε μαζί της για το θέμα της παράστασης της, τους καλλιτέχνες που θαυμάζει, αλλά και τα επόμενα σχέδια της.

Οι επιλεγμένες παραστάσεις που επιστρέφουν στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2025

Το φετινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου εντάσσει εμβληματικές επαναλήψεις, που συγκίνησαν κοινό και κριτικούς στις προηγούμενες εμφανίσεις τους και επανέρχονται για να συναντήσουν εκ νέου το κοινό — ή να το συστήσουν σε καινούριους θεατές.

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την Αριάν Μνουσκίν και το Θέατρο του Ήλιου

Με αφορμή την επερχόμενη επίσκεψη του σπουδαίου γαλλικού θιάσου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών με την παράσταση "Εδώ έχει δράκους", θυμίζουμε όλους τους λόγους που κατέστησαν την Αριάν Μνουσκίν και την καλλιτεχνική κολεκτίβα του Θεάτρου του Ήλιου ονόματα παγκόσμιας αναφοράς.

"Όσα παίρνει ο άνεμος": 20 μοναδικές φωτογραφίες από την πρόβα λίγο πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα

Έρχεται η πρωτότυπη διασκευή της Ιόλης Ανδρεάδη και του Άρη Ασπρούλη πάνω στο κορυφαίο αντιπολεμικό έργο της Μάργκαρετ Μίτσελ, που φέρνει το άρωμα και τις μουσικές του αμερικανικού νότου στην κεντρική σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά με all star καστ.

Παύλος Παυλίδης: "Είμαστε η κοινωνία της κόπωσης σε όλα τα επίπεδα"

Ο Παύλος Παυλίδης, μέλος της ομάδας C for Circus, ανεβάζει στο Άνεσις (από 23/4) το έργο του "Ο αιών μου", μια πολιτική και υπαρξιακή σκηνική σύνθεση για τη σύγχρονη συνθήκη: έναν κόσμο υπερφόρτωσης, φόβου και ματαίωσης. Μας μίλησε για το έργο και το ρόλο της γενιάς του σήμερα.