"Ωραία μου κυρία"
Με τη σκηνοθετική υπογραφή της Θέμιδας Μαρσέλλου ανεβαίνει η πολυβραβευμένη "Ωραία μου κυρία" των Λέρνερ και Λόου σε μια εντυπωσιακή υπερπαραγωγή σαράντα ηθοποιών και τραγουδιστών/ριών: η Demy στο ρόλο της φτωχής ανθοπώλισσας που βλέπει τη ζωή της ν’ αλλάζει και μαζί της ερμηνεύουν οι Ιεροκλής Μιχαηλίδης, Ίαν Στρατής, Θοδωρής Κατσαφάδος και η σπουδαία Μίρκα Παπακωνσταντίνου (Παλλάς, από 31/10).
"Η πύλη της κόλασης"
Ο Γιάννης Καλαβριανός εμπνέεται από την (παράνομη) ερωτική ιστορία που έζησαν δύο σημαντικοί γλύπτες, ο Ογκίστ Ροντέν και η Καμίγ Κλoντέλ. Στην παράσταση που σκηνοθετεί ο ίδιος ερμηνεύουν οι Γιώργος Γλάστρας, Κωνσταντίνος Ζωγράφος, Χριστίνα Μαξούρη και Λυγερή Μητροπούλου (Θέατρο του Νέου Κόσμου, από 1/11).
"John"
Ένα ζευγάρι καταφύγει σε ένα μυστηριώδες ξενοδοχείο στο έργο της Άνι Μπέικερ, που εγκαινιάζει την επαναλειτουργία του θεάτρου Δίπυλον (από 31/10). Κόρα Καρβούνη, Χρήστος Κοντογεώργης κ.ά. συμμετέχουν σε σκηνοθεσία του Μιχάλη Πανάδη στην παράσταση που επιθυμεί να μας επιστρέψει στο "παραμύθιασμα" των παιδικών μας χρόνων.
"Η ετυμηγορία"
Την απονομή δικαιοσύνης πραγματεύεται το δικαστικό δράμα του Μπάρι Ριντ, που σκηνοθετεί ο Πέτρος Ζούλιας, με τον Γρηγόρη Βαλτινό στον πρωταγωνιστικό ρόλο ενός δικηγόρου που αγωνίζεται ώστε να δικαιωθεί μία γυναίκα, θύμα ιατρικού λάθους ("Ελληνικός Κόσμος", από 1/11).
"Ηλιος με δόντια"
Μια παράσταση βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Γιάννη Μακριδάκη σκηνοθετεί ο Θανάσης Ζερίτης με τους 4Frontal. Δύο ερμηνευτές (Παναγιώτης Εξαρχέας, Γιάννης Λεάκος) μεταφέρουν στη σκηνή τη λησμονημένη ζωή ενός ανθρώπου που γεννήθηκε και έζησε στο περιθώριο της ιστορίας ("Μπέλλος, από 2/11).
"Δημοπρασία"
Ένα από τα λίγα θεατρικά έργα του Σταύρου Τσιώλη ερμηνεύει σε πανελλήνια πρεμιέρα ο τραγουδοποιός Αργύρης Μπακιρτζής, πέντε χρόνια μετά το θάνατο του σημαντικού κινηματογραφιστή (Baumstrasse, από 1/11).
"Οι δύο σκύλοι"
Ο Ιβάν Σβιτάιλο και ο Πίτερ Ραντλ ερμηνεύουν δύο αδέσποτους σκύλους, τον Κιχώτη και τον Οδυσσέα, που συναντιούνται έξω από τα επείγοντα ενός νοσοκομείου. Η παράσταση που σκηνοθετεί η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη, σε δική της διασκευή, βασίζεται στην τρυφερά σαρκαστική νουβέλα του Θερβάντες "Ο διάλογος των σκύλων" (Αλκμήνη, από 2/11).
"Το πήδημα"
Σε πρώτη πανελλήνια παρουσίαση σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγιοπετρίτης-Μπογδάνος την αντι-κωμωδία της Βρετανίδας Μάγκι Νέβιλ για τις σχέσεις. Ερμηνεύουν ηθοποιοί της νέας γενιάς (Τζωρτζίνα Λιώση, Νάνσυ Μπούκλη, Λυδία Τζανουδάκη κ.ά.), ενώ επί σκηνής με μουσικές και τραγούδια βρίσκουμε τη Νίκη και την Όλγα Σκιαδαρέση (Πόρτα, από 4/11).
"Κάποια στιγμή θα μάθετε ποιος είμαι"
Το πρώτο του θεατρικό έργο σκηνοθετεί ο Θοδωρής Γκόνης, στο οποίο μια γυναίκα δέχεται τα τηλεφωνήματα ενός αγνώστου άνδρα, που αναβάλλει επ’ αόριστον μια συνάντηση μαζί της, βυθίζοντάς τη στην προσμονή. Το σκηνοθετεί στην πρώτη της τέτοια απόπειρα η ηθοποιός Μαρία Ζορμπά, με τη Μυρτώ Αλικάκη στον κεντρικό ρόλο (Σταθμός, από 4/11).
"Ανεξάρτητα κράτη"
Οι Αντώνης Τσιοτσιόπουλος και Γιώργος Παλούμπης συνυπογράφουν ένα "δημοσιογραφικό δράμα" που εμπνέεται από την αληθινή ιστορία του αντιεξουσιαστή γιατρού Βασίλη Τσιρώνη. Την παράσταση σκηνοθετεί ο Γιώργος Παλούμπης με ερμηνείες των Στέλιου Δημόπουλου, Βασιλικής Διαλυνά, Μάκη Παπαδημητράτου, Στάθη Σταμουλακάτου κ.ά. (Χώρα, από 5/11).
"Η κρεατόπιτα"
Όταν μια γυναίκα επιστρέφει στο σπίτι της και δεν βρίσκει την κόρη της, βγαίνει να την αναζητήσει έχοντας μαζί της ένα τάπερ με κρεατόπιτα. Ο νέος μουσικοθεατρικός μονόλογος της Αγγελικής Δαρλάση παρουσιάζεται στο Τρένο στο Ρουφ (από 2/11), σε σκηνοθεσία της συγγραφέα, πρωτότυπη μουσική του Χρήστου Αλεξόπουλου και ερμηνεία της Φανής Γέμτου.
"Εντολή"
Για πρώτη φορά στη σκηνή ανεβαίνει το μυθιστόρημα της Διδώς Σωτηρίου, που βασίζεται σε αυτοβιογραφικό υλικό και έχει ως κεντρικό θέμα τη σύλληψη, τις δύο δίκες και την εκτέλεση του Νίκου Μπελογιάννη. Το σκηνοθετεί η Νάντια Δαλκυριάδου σε δική της θεατρική διασκευή με τις ερμηνείες των Ειρήνης Αμπουμόγλι, Άρη Μπαταγιάννη, Σταύρου Μόσχη κ.ά. (Nous, από 2/11).
"Αγαπητέ μ@λάκα"
Παγκόσμιο πρώτο ανέβασμα για το μυθιστόρημα της Βιρζινί Ντεπάντ, που γράφτηκε στον απόηχο του #metoo. Σε διασκευή της Εύας Κοτανίδη και του Σωτήρη Καραμεσίνη και σκηνοθεσία του δεύτερου, οι Ορέστης Τζιόβας, Εύα Κοτανίδη και Μυρτώ Γκόνη ερμηνεύουν έναν επιτυχημένο συγγραφέα, μια σταρ του σινεμά και μια νεο-φεμινίστρια blogger (Μικρό Γκλόρια, από 6/11).
"Ο τελευταίος χορός"
Η Τάνια Χαροκόπου υπογράφει το νέο έργο της, ένα κοινωνικό δράμα που παρακολουθεί την έγγαμη ζωή ενός ζευγαριού, η οποία απειλείται από ένα αναπάντεχο γεγονός. Στην παράσταση πρωταγωνιστούν η Μαρία Κορινθίου και ο Γιάννης Αϊβάζης, σε σκηνοθεσία της Ρέινας Εσκενάζυ (Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης", από 1/11).
"Προδοσία"
Οι Βύρων Κολάσης, Κώστας Μπίγαλης και Έμμη Δημητρακοπούλου ερμηνεύουν το ερωτικό τρίγωνο στο γνωστό έργο του νομπελίστα Χάρολντ Πίντερ, σε σκηνοθεσία του πρώτου. Σε εννέα σκηνές που εξελίσσονται με αντίστροφη χρονολογική σειρά, παρακολουθούμε δέκα χρόνια μιας παράνομης σχέσης σε ένα διεισδυτικό ψυχογράφημα της ανθρώπινης φύσης και του ερωτικού συναισθήματος (Διάχρονο, από 4/11).
Περισσότερες πληροφορίες
Ανεξάρτητα κράτη
Στο δημοσιογραφικό δράμα με φόντο τον Δεκέμβριο του 1977, ένας γιατρός κλείνεται μαζί με την οικογένειά του στο διαμέρισμα τους επί τέσσερις μήνες μετά από καταδίωξη της αστυνομίας και αρνείται να παραδοθεί, κηρύσσοντάς το «ανεξάρτητο κράτος». 11 Ιουλίου 1978. Τρίτη, ξημερώματα γύρω στις τέσσερις. Στα γραφεία γνωστής εφημερίδας φτάνει η είδηση του θανάτου του γιατρού μετά από εντολή του υπουργείου Δημόσιας Τάξης για επέμβαση και τερματισμό της πολιορκίας. Μέσα σε αυτά τα γραφεία γινόμαστε μάρτυρες της ζωής των δημοσιογράφων του οργανισμού, από την πρώτη μέρα του εγκλεισμού μέχρι και τον θάνατο του Βασίλη Τσιρώνη, ακολουθώντας τη φανταστική ιστορία της Μαρίας Θεοφίλου, μιας νεαρής δημοσιογράφου, η οποία γοητευμένη από την περίπτωση του γιατρού αποφασίζει να εισχωρήσει στην υπόθεση και να μάθει την αλήθεια σχετικά με τις συνθήκες του θανάτου του. Ήταν αυτοκτονία, όπως ισχυρίστηκε η αστυνομία, ή κρατική δολοφονία;
Αγαπητέ μ@λάκα
Τι συμβαίνει όταν ένας επιτυχημένος συγγραφέας (στη δίνη των κατηγοριών του #MeToo), μια σούπερ σταρ του σινεμά (σε κλιμακτήριο) και μια νεο-φεμινίστρια blogger (σε νευρική κρίση), συναντιούνται στη σκηνή; Πρόκειται για την πρώτη θεατρική διασκευή της νουβέλας που γράφτηκε μόλις το 2022 από το «κακό παιδί» της γαλλικής λογοτεχνίας Βιρζινί Ντεπάντ. Νέο-φεμινισμός, πατριαρχία, ουσίες, εθισμός, θεραπεία, διασημότητα, παρενόχληση, πανδημίες, σεξ, ψέματα, φιλία, μουσική, social media, σχέσεις, τρυφερότητα, μοναξιά, οργή, metoo, cinema, λογοτεχνία συνθέτουν την μεταμοντέρνα εκδοχή των “Επικίνδυνων σχέσεων”, κόντρα σε κάθε πολιτική ορθότητα. Ένα μετα-φεμινιστικό πανκ μυθιστόρημα που γράφτηκε με αφορμή την έκρηξη του «metoo» και το οποίο, με όχημα το πικρό χιούμορ και τη γοητευτική οργή της Ντεπάντ, αποτελεί έναν ύμνο στη φιλία, τον μόνο δεσμό που μπορεί να κάνει τον άνθρωπο λιγότερο μαλάκα και τη ζωή περισσότερο υποφερτή.
Ωραία μου κυρία
Το πολυβραβευμένο μιούζικαλ που βασίζεται στον «Πυγμαλίωνα» του Τζορτζ Μπέρναρντ Σο, όπου μια ανθοπώλισσα μεταμορφώνεται σε κυρία της υψηλής κοινωνίας χωρίς κανείς να υποψιάζεται τη λαϊκή της καταγωγή, ανεβαίνει για πρώτη φορά σε μια υπερπαραγωγή σαράντα συντελεστών με ζωντανή ορχήστρα. Το φτωχό λαϊκό κορίτσι, που πουλάει λουλούδια στους κρύους δρόμους του Λονδίνου των αρχών του 20ού αιώνα για να ζήσει, γίνεται μια νεαρή αριστοκράτισσα με αφορμή το στοίχημα δύο φίλων. Κάπου εκεί θα κάνει την εμφάνισή του και ο έρωτας.
Ο τελευταίος χορός
Αυτοβιογραφικό κοινωνικό δράμα για τη σχέση δύο ανθρώπων που βρίσκονται στα πρόθυρα του χωρισμού. Δύο άνθρωποι, μια ευλογημένη ενότητα… Ο γάμος τους ήταν το επισφράγισμα της ερωτικής τους σχέσης. Οι αμοιβαίοι συμβιβασμοί και οι υποχωρήσεις, έκαναν την συμβίωσή τους να είναι γεμάτη αληθινή αγάπη, υπομονή και σεβασμό. Χρόνια μετά, ο έρωτας και το πάθος δεν έχει καταλαγιάσει. Υπάρχει όμως κάτι, που θα καταστρέψει την αρμονική συνύπαρξη και θα αναθεωρήσει την σχέση τους. Υπάρχουν άραγε αποθαρρυντικές διαψεύσεις στον έρωτα; Μήπως μπορεί να κουράσει η ισοπεδωτική καθημερινότητα; Μήπως οι αγνοημένες ανάγκες, ή ακόμα ο ανθρώπινος εγωισμός, μπορούν να κλέψουν την δυναμική του έρωτα τους;
Κάποια στιγμή θα μάθετε ποιος είμαι
Στο πρώτο θεατρικό κείμενο του γνωστού σκηνοθέτη, μια γυναίκα δέχεται επί μια δεκαετία τα τηλεφωνήματα ενός αγνώστου άνδρα, που δεν αποκαλύπτει ποτέ την ταυτότητά του, και αναβάλλει επ’ αόριστον μια συνάντηση μαζί της. Η παράδοξη αυτή σχέση την βυθίζει στην προσμονή, καθώς διανύει ένα ταξίδι στη γυναικεία φύση και την ελευθερία της σκέψης. Όταν ο άνδρας θα σταματήσει να τηλεφωνεί, η γυναίκα θα έχει φτιάξει ήδη λέξη - λέξη, το μονοπάτι αντίδρασης και εξόδου που θα την οδηγήσει λυτρωτικά στον τόπο της δικής της γαλήνης. Με ένα εργόχειρο λέξεων, σαν μια σύγχρονη Πηνελόπη, θα απαλλαγεί τελικά από τον "μνηστήρα", για να θέσει ερωτήματα για τη δική της ταυτότητα, αλλά και το πρόσωπο ενός κόσμου, που μέσα του νιώθουμε όλο και πιο ξένοι.
John
Ένα ζευγάρι έχει καταφύγει σε ένα απομονωμένο ξενοδοχείο για να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του. Το ξενοδοχείο όμως μοιάζει να έχει τη δική του βούληση στην αιρετική κωμωδία της βραβευμένης με Πούλιτζερ νέας φωνής του αμερικανικού θεάτρου, που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Μια πρόσχαρη ξενοδόχος και η τυφλή φίλη της με το σκοτεινό παρελθόν και ένα ζευγάρι που αντιμετωπίζει προβλήματα στη σχέση του και παλεύει να μείνει μαζί, ενώ κάνει tour σε μνημεία πολέμου. Παιδικά τραύματα, λατινικά ξόρκια, λίστες πουλιών, πλάσματα του Lovecraft, το άγρυπνο σύμπαν που παρακολουθεί, φαντάσματα και υπερφυσική δραστηριότητα, νεοπλατωνισμός, μια θυμωμένη κούκλα, δυσπιστία και απιστία. Ένα σκηνικό γεμάτο ένταση και μυστήριο, όπου κάθε λεπτομέρεια έχει σημασία, το οποίο μάς προσκαλεί να εξερευνήσουμε τις λεπτές αποχρώσεις των σχέσεων και της ανθρώπινης φύσης, καθώς εξετάζει θέματα όπως η μοναξιά, η απώλεια, και οι αδιόρατες δυνάμεις που επηρεάζουν την ανθρώπινη ύπαρξη.
Οι δύο σκύλοι
Στη νουβέλα του Θερβάντες «Ο διάλογος των σκύλων» βασίζεται το έργο με πρωταγωνιστές δύο αδέσποτους σκύλους που αράζουν έξω από τα επείγοντα ενός νοσοκομείου, σχολιάζοντας τον σύγχρονο άνθρωπο και την κοινωνία του. Ο Κιχώτης είναι άυπνος, νηστικός, ακίνητος πολλά μερόνυχτα έξω από την είσοδο των επειγόντων περιστατικών. Εκεί τον βρίσκει ένα βράδυ ο Οδυσσέας… ή αλλιώς Μπέικον, ή Πασάς, ή Ζορό, ή Μήτσος, έχει πολλά ονόματα αυτός. Οι δυο τους δεν έχουν τίποτα που να τους συνδέει εκτός από το γεγονός… ότι είναι και οι δύο σκύλοι! Και… μιλάνε. Βλέπουν νοσοκόμους και ασθενείς. Βλέπουν ζωντανούς και νεκρούς. Και περιμένουν. Κάποιον περιμένουν. Ίσως τον Γκοντό… Ίσως τον Άνθρωπο…
Η ετυμηγορία
Ένας ξεπεσμένος αλκοολικός δικηγόρος, ο Φρανκ Γκάλβιν, αναλαμβάνει να δικαιώσει τη νεαρή πελάτισσά του Ντέμπορα Κέιτ που πέφτει σε κώμα από ιατρικό λάθος στο δικαστικό θρίλερ με φόντο το νοσοκομείο της καθολικής εκκλησίας «Αγία Αικατερίνη» στη Βοστώνη. Εναγόμενοι στην υπόθεση είναι οι μεγαλογιατροί του νοσοκομείου, τους οποίους εκπροσωπεί ο αδίστακτος ισχυρός δικηγόρος Εντ Κονκάνον. Η αναζήτηση της αλήθειας και η ηθική δικαίωση του θύματος περνά μέσα από πολλά εμπόδια και ανατροπές. Ο Φρανκ Γκάλβιν θα τα βάλει με τη φαιδρότητα των θεσμών και την υποκρισία των ισχυρών. Η Ντέμπορα Κέιτ θα γίνει η αφετηρία μιας άλλης σχέσης με τον εαυτό του και την ουσία της ζωής του. Η ιστορία της “Ετυμηγορίας” που έγινε ευρέως γνωστή από την ομώνυμη ταινία του Σίντνεϊ Λουμέτ με πρωταγωνιστή τον Πολ Νιούμαν, πραγματεύεται τη σύγκρουση του διεφθαρμένου συστήματος εξουσίας και της ανθρώπινης μονάδας που παλεύει με εντιμότητα και αξιοπρέπεια για έναν πιο δίκαιο και ανθρώπινο κόσμο.
Η δημοπρασία
Το μονόπρακτο έργο που ανεβαίνει χωρίς σκηνοθεσία, με τις οδηγίες του αείμνηστου κινηματογραφιστή του «Ας περιμένουν οι γυναίκες», παρακολουθεί μια τηλεοπτική δημοπρασία. Τραγουδάει, συνοδεία πιανόλας, η Τότα Ευλαβή.
Ήλιος με δόντια
Το διεισδυτικό μυθιστόρημα για τη φωνή αυτού που αναγκάστηκε να σωπαίνει, για να μην προκαλεί τους «ευυπόληπτους και νοικοκυρεμένους», ανεβαίνει στη σκηνή. Γεννημένος στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, σε μια παράγκα μέσα στο Φρούριο της Χίου, ο Κωνσταντής παλεύει με τις μνήμες, τις πληγές και τα πάθη μιας ολόκληρης κοινωνίας που τον κατέκρινε για τη διαφορετικότητά του και τον περιθωριοποίησε. «Έχω ένα προαίσθημα πως σήμερα θα πάει η ιστορία ως το τέλος, ναι, ναι…» λέει και ξαναλέει ο απόκληρος Κωνσταντής· ή «Ιδιώνυμο» ή «η δεύτερη μεγάλη ντροπή του Φρουρίου», όπως τον ξέρανε στη γειτονιά, στη φτωχιά προκυμαία της Χίου. Η παράσταση αξιοποιεί τον φρενήρη ρυθμό των σκέψεων του Κωνσταντή, για να μεταφέρει στη σκηνή, μέσω δύο ερμηνευτών, τη λησμονημένη ζωή ενός ανθρώπου που γεννήθηκε και έζησε στο περιθώριο της ιστορίας.
Η κρεατόπιτα
Μια μητέρα βγαίνει από το ασφαλές περιβάλλον του σπιτιού της στη σκληρή πραγματικότητα, καθώς αναζητά την κόρη της μαζί μ’ ένα τάπερ κρεατόπιτα, στον μουσικό μονόλογο της πολυβραβευμένης συγγραφέα. «Άραγε εμείς περπατάμε στους δρόμους ή οι δρόμοι μάς υποδεικνύουν να τους βαδίσουμε ανάλογα;» Σαν μια μεγάλη Κοκκινοσκουφίτσα περιπλανιέται σε μια πόλη-λαβύρινθο συναντώντας όσα δεν μπορούσε να φανταστεί και δε θα' θελε να έχει συναντήσει. «Περπατάω στους έρημους δρόμους. Στον έρημο κόσμο μας. Σ’ έναν κόσμο γεμάτο λύκους – οι λύκοι δεν είναι κακοί είναι απλώς σαρκοφάγοι. Οι άνθρωποι είναι… Τι; Τι είναι; Τι δεν είναι;». Τα μέρη και τα πρόσωπα διαδέχονται το ένα το άλλο αστραπιαία σαν μια σαρωτική καταιγίδα, οι θόρυβοι εναλλάσσονται με τη μουσική, η πρόζα με το ζωντανό τραγούδι, σ’ ένα μεταίχμιο εφιάλτη και φαντασίας γεννώντας αγωνίες και ερωτήματα που αναζητούν απαντήσεις.
Εντολή
Το συνταρακτικό έργο, που ζωντανεύει για πρώτη φορά στη θεατρική σκηνή, βασίζεται σε αυτοβιογραφικό υλικό και έχει ως κεντρικό θέμα την καταδίκη του Νίκου Μπελογιάννη σε θάνατο. Τη σύλληψη, τις δύο δίκες και την εκτέλεσή του με την κατηγορία της κατασκοπείας. H ιστορία ξεκινά όταν η Διδώ Σωτηρίου μέσα σε συνθήκες παρανομίας έρχεται σε επαφή με τον Μπελογιάννη με τον οποίο διατηρεί σχέση η αδερφή της Έλλη Παππά. Γρήγορα όμως η Διδώ Σωτηρίου παραμερίζει τη μυθιστορηματική αφήγηση και προχωράει στην δημοσιογραφική κάλυψη της δίκης, με πρακτικά, επιστολές και άρθρα εφημερίδων της εποχής. Έξι αυτόπτες μάρτυρες της ιστορίας μας μεταφέρουν από τις ανέμελες κουβέντες και τις πολιτικές διαφωνίες ως τις υπόγειες φυλακές, τους δρόμους της Αθήνας, τις αίθουσες δικαστηρίων και τις εκτελέσεις.
Το πήδημα
Η πρωτόπαικτη αντι-κωμωδία φωτογραφίζει την εποχή μας ακριβώς όπως είναι, γυμνή, ευάλωτη και απεγνωσμένη, με όχημα το βρετανικό χιούμορ και τους καυστικά τρυφερούς στίχους που υπογράφουν οι Σκιαδαρέσες.
Προδοσία
Μέσα από μια χρονική αντιστροφή εννέα σκηνών εκτυλίσσεται το ερωτικό τρίγωνο ανάμεσα στην Έμμα, τον σύζυγό της Ρόμπερτ και τον εραστή της Τζέρι, αποκαλύπτοντας τη διαδρομή της φθοράς των σχέσεων. Με όχημα το τρίγωνο αυτό, ο Νομπελίστας Πίντερ δημιουργεί ένα πολύ ενδιαφέρον σκηνικό παιχνίδι με το χρόνο και τη μνήμη. Η «Προδοσία» του νομπελίστα Χάρολντ Πίντερ, ένα από τα έργα του συγγραφέα που είναι αφιερωμένα στην “μνήμη” μαζί με τη «Νεκρή ζώνη» και τους «Παλιούς καιρούς», γράφτηκε το 1978, αφού ο Πίντερ χώρισε με την πρώτη του γυναίκα, Βίβιεν Μέρτσαντ και εξιστορεί στην ουσία την εξωσυζυγική σχέση του με την τηλεπαρουσιάστρια του BBC Τζόαν Μπέικγουελ. Η έννοιας της «προδοσίας» επαναπροσδιορίζεται, καλώντας τον θεατή να αναστοχαστεί πάνω στο δικαίωμα ενός ανθρώπου να υπερβεί τα δεσμευτικά όρια μιας κοινωνικής σύμβασης.
Η Πύλη της Κόλασης
Το έργο έχει ως αφετηρία δύο θυελλώδεις ερωτικές ιστορίες, αυτή των καλλιτεχνών Καμίγ Κλοντέλ και Ογκίστ Ροντέν που συντάραξε το Παρίσι του 19ου αιώνα και εκείνη ενός άλλου παράνομου ζευγαριού του 13ου αιώνα, του Πάολο και της Φραντσέσκα, που τον ενέπνευσε να δημιουργήσει μερικά από τα πιο εμβληματικά γλυπτά του. Τέσσερις ερμηνευτές δημιουργούν έναν κόσμο για την αφύπνιση του ανθρώπινου πνεύματος, την προσπάθειά του να νικήσει τον χρόνο και την ασταμάτητη φόρα του να αναζητά τον έρωτα, σε μια παράσταση με έντονη εικαστικότητα.