"Ο μπογιατζής”
Ερωτικά μπερδέματα μέσα στην κάψα του καλοκαιριού με πρωταγωνιστές τους Γιώργη Κοντοπόδη, Δανάη Καλοπήτα και Ιωάννα Μαρμάρου. Οι ανατροπές είναι απίστευτες στο έργο, "Ο μπογιατζής” του Ντόναλντ Τσέρτσιλ" και ο Αλέξανδρος Λιακόπουλος τις αναδεικνύει μέσα από τη σκηνοθεσία της παράστασης που παίζεται στην αυλή του Από Κοινού Θέατρο. Στο έργο η πάμπλουτη Μάρσια, σύζυγος του γενικού διευθυντή της Άτλας Ανυψωτικής και μέλος της υψηλής κοινωνίας του Λονδίνου, αποφασίζει να παρουσιάσει τον μπογιατζή που βάφει το ρετιρέ της -ενώ ο σύζυγος της λείπει για δουλειές στο Μπαχρέιν- ως τον απόντα άνδρα της, σε μία προσπάθεια να κοροϊδέψει τη, σύζυγο του εραστή της, Τζέιν, η οποία τους έκανε τσακωτούς να τρώνε πανακότα το προηγούμενο βράδυ και έχει έρθει να πει τα πάντα στον ζηλιάρη, απατημένο άντρα της; Ο μπογιατζής, ενώ στην αρχή αρνείται, υποκύπτει μπροστά στο γεμάτο πορτοφόλι της Μάρσια και καταλήγει να παίρνει πολύ σοβαρά το ρόλο του συζύγου της, δημιουργώντας καταστάσεις απερίγραπτου γέλιου, οι οποίες κλιμακώνονται, όταν η ερωτική και θελκτική Τζέην καταφθάνει.
Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο αστεία όταν η απατημένη σύζυγος αποφασίζει ότι η καλύτερη εκδίκηση είναι να απατήσει τον δικό της, μοιχό, σύζυγο με το "σύζυγο" της Μάρσια, δηλαδή τον μπογιατζή. Όταν η Μάρσια το μαθαίνει, απαιτεί από τον μπογιατζή, ο οποίος έχει μείνει εκστασιασμένος από τις ερωτικές επιδόσεις της Τζέιν την προηγούμενη νύχτα, να της δώσει την ευκαιρία να του αποδείξει ότι είναι καλύτερη ερωμένη από εκείνη, και όλα αυτά ενώ η αντίζηλος της δεν έχει φύγει ακόμα από το σπίτι. Γεγονός βέβαια που δεν το γνωρίζει! Κάπως έτσι οδηγούμαστε στο ξεκαρδιστικό όσο και ερωτικό φινάλε του έργου, με τους τρεις ήρωες ντυμένους μόνο με τις πετσέτες να ερωτοτροπούν και να χορεύουν με μουσικά όργανα τα ρολά και τα πινέλα και μαέστρο τον μπογιατζή.
"Σπασμένη στάμνα”
Ο Γιώργος Κιμούλης σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη "Σπασμένη στάμνα”με τους Τζόυς Ευείδη, Αργύρη Αγγέλου, Λίλη Τσεσματζόγλου, Γιώργο Στριφτάρη, Βασίλη Γιακουμάρο και Βασίλη Πουλάκο. Το έργο του Χάινριχ Φον Κλάιστ, γράφτηκε το 1806 με θέμα τον λανθασμένο τρόπο που ασκείται η δικαιοσύνη από τους λειτουργούς της. Ποια είναι η υπόθεση; Αδάμ, ο δικαστής, είναι ο πιο διεφθαρμένους απ’ όλους. Όταν εμφανίζεται για πρώτη φορά, το κεφάλι του είναι χτυπημένο και μελανιασμένο και η περούκα του δικαστή(που μπορεί να αποκαταστήσει κάπως την αξιοπρέπειά του) έχει χαθεί. Η αδιανόητη εμφάνισή του, όπως ανακαλύπτουμε σταδιακά, δεν είναι άσχετη με την υπόθεση και τα γεγονότα που θα διερευνηθούν στη δίκη. Η κυρία Μάρθα θέλει να αποζημιωθεί για το σπάσιμο μιας παλιάς, αγαπημένης κανάτας που συνέβη το προηγούμενο βράδυ. Δεν έχει καμία αμφιβολία ποιος είναι ο ένοχος – ο Ρούπρεχτ, ο αρραβωνιαστικός της κόρης της Εύας. Ήταν μαζί της στο δωμάτιό της εκείνο το βράδυ, όπου μετά από έναν καυγά η στάμνα βρέθηκε σπασμένη. Εκείνος όμως αρνείται την κατηγορία. Παραδέχεται μεν ότι πήγε να επισκεφτεί την Εύα, αλλά όταν έφτασε στο σπίτι της, άκουσε τη φωνή ενός άντρα στο δωμάτιο της Εύας. Καταδίωξε τον εισβολέα ο οποίος όμως κατάφερε να ξεφύγει πετώντας άμμο στα μάτια του Ρούπρεχτ, έτσι ώστε αυτός (ο εισβολέας) να μην μπορεί να αναγνωριστεί. Η Εύα, όταν την ανακρίνουν, αρνείται να καταθέσει, επιμένοντας ότι η αίθουσα του συγκεκριμένου δικαστηρίου δεν είναι το κατάλληλο μέρος για μία τέτοια εξομολόγηση. Τη λύση τη δίνει μια γειτόνισσα, η κυρία Μπριγκίτε, η οποία είχε δει έναν άνδρα να το σκάει από το παράθυρο της Εύας. Εκείνος δε ο άντρας φεύγοντας μέσα από κάποια κλαδιά δέντρων έχασε μια περούκα ενός δικαστή. Γίνεται σαφές ότι ο Αδάμ, ο δικαστής, ήταν ο ένοχος. Η παράσταση θα παιχτεί, στις 17/8, στο Αθλητικό και Πολιτιστικό Πάρκο Νέας Μάκρης.
"Ο παππούς έχει πίεση”
Η εξ αναβολής παράσταση που δεν παίχτηκε τις ημέρες της πυρκαγιάς στην Αττική ανανέωσε το ραντεβού της για τις 16/8 στο Αθλητικό και Πολιτιστικό Πάρκο Νέας Μάκρης. Στην ξέφρενη κωμωδία της Δήμητρας Παπαδοπούλου τον ρόλο του Παππού ερμηνεύει ο Τάσος Χαλκιάς και μαζί του, ζουν τρελές περιπέτειες ο Κρατερός Κατσούλης, η Μαριλού Κατσαφάδου, η Δήμητρα Στογιάννη, η Ηρώ Πεκτέση και ο Άρης Αντωνόπουλος. Όλα ξεκινούν από τρεις αδελφές που βρισκονται σε σημείο καμπής στη ζωή τους. Η αναρχική Πόπη"πέφτει" στον έρωτα ενός "μπάτσου", η φοβισμένη Φώφηκηρύσσει την προσωπική της επανάσταση και θέτει νέους όρους και κανόνες στη ζωή της, ενώ η καριερίστα Μαρία έχει στόχο να γίνει μάνα, μπλέκονται σε ανεξέλεγκτες παρεξηγήσεις. Συνδετικός κρίκος όλων, ο αριστερός και με άνοια Παππούς, ο οποίος γίνεται η ιδεολογική έμπνευση για την ίδρυση του νέου πολιτικού κινήματος, με το όνομα "Ψάξου". Το κίνημα που δημιουργήθηκε από τον Χάρη, τον σύντροφο της Μαρίας, φιλοδοξεί να γίνει η φωνή της νεότερης γενιάς των Ελλήνων.
"20 Χρόνια Δελφινάριο”
Για τη συγγραφή του κειμένου της επετειακής παράστασης "20 Χρόνια Δελφινάριο", ο Μάρκος Σεφερλής συνεργάστηκε με τον Στέλιο Παπαδόπουλο. Ογνωστός ηθοποιός και showman ανέλαβε τη σκηνοθεσία και πρωταγωνιστεί μαζί με τους αγαπημένους συνεργάτες του Έλενα Τσαβαλιά, Γιώργο Λαμπάτο, Γρηγόρη Ποιμενίδη, Λεωνίδα Ιορδάνου, Γιώργο Κοντογιάννη, Μαίρη Τσβαλιά και Σμελί Μαρκάκη. Γέλιο, γέλιο, γέλιο υπόσχεται ο Μάρκος Σεφρλής, που διανθίζει, όπως πάντα, τις παραστάσεις του με κωμικά νούμερα, χορό και δράση. Η φετινή παράσταση είναι αφιερωμένη στο κοινό που τον στηρίζει και τον ακολουθεί όλα τα χρόνια της καλλιτεχνικής πορεία του και όσα συμβαίνουν στη σκηνή είναι..έκπληξη. Τις λεπτομέρειες για όλα όσα περιλαμβάνει η παράσταση θα τις ανακαλύψετε στο θέατρο Δελφινάριο.
"Απόψε το σχεδιάζουμε”
Ο Άγγελος Πυριόχος έγραψε μια κωμωδία, το "Απόψε το σχεδιάζουμε”, που βάζει το θέατρο μέσα στο θέατρο. Στο έργο, ο Λουδοβίκος Βλήμαν, θιασάρχης ενός περιοδεύοντα θιάσου αμφιβόλου ταλέντου ηθοποιός, ξεμένει σε μια επαρχιακή πόλη, μη έχοντας ούτε τα χρήματα για τα εισιτήρια επιστροφής, αφού το ταμείο "πέταξε" μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του θιάσου του. Η μόνη ηθοποιός που παραμένει μαζί του είναι η Νάκα Πάμπουρη που θεωρεί τον εαυτό της μεγάλη πρωταγωνίστρια, ενώ διατείνεται πως είναι απόφοιτος της σχολής Καρόλου Κουν. Οι δυο τους αναγκάζονται να "προσαρμόσουν" την "Οπερα της Πεντάρας" του Μπρεχτ για δύο ηθοποιούς. Μετά το φινάλε της μεγάλης αποτυχίας τους, και ενώ ετοιμάζονται να φύγουν, εισβάλλει στα παρασκήνια η Μανωλία Κρικρί, μια επιτυχημένη ιδιοκτήτρια "στούντιο", η οποία προτείνει, για να βγουν από τη δυσχερή οικονομική τους θέση, να ανεβάσουν την ιστορία της περιπετειώδους ζωής της, θεωρώντας ότι το έργο της θα έχει μεγάλη επιτυχία. Παρά τις κάποιες αντιρρήσεις των ηθοποιών, η Μανωλία τούς πείθει, λέγοντάς τους ότι η ίδια αναλαμβάνει όλα τα έξοδα της παραγωγής διαθέτοντας πάρα πολλά χρήματα από το "λειτούργημά" της. Οι απελπισμένοι ηθοποιοί δέχονται και έτσι αρχίζει η περιπέτεια των παρεξηγήσεων...Η παράσταση παίζεται στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού και τη σκηνοθεσία υπογράφει η Αγγελική Ξένου, η οποία πρωταγωνιστεί μαζί με τους γονείς της και συνήθεις υπόπτους της κωμωδίας, Ελένη Γερασιμίδου, Αντώνη Ξένο.
Περισσότερες πληροφορίες
Ο μπογιατζής
H πάμπλουτη Μάρσια, σύζυγος του γενικού διευθυντή της Άτλας Ανυψωτικής και μέλος της υψηλής κοινωνίας του Λονδίνου, αποφασίζει να παρουσιάσει τον μπογιατζή, που βάφει το ρετιρέ της ως σύζυγό της όσο εκείνος λείπει για δουλειές. Κι όλα αυτά σε μία προσπάθεια να κοροϊδέψει τη σύζυγο του εραστή της, Τζέην, η οποία τους έκανε τσακωτούς να τρώνε πανακότα το προηγούμενο βράδυ και έχει έρθει να πει τα πάντα στον ζηλιάρη, απατημένο άντρα της; Ο μπογιατζής, ενώ στην αρχή αρνείται, υποκύπτει μπροστά στο φουσκωτό πορτοφόλι της Μάρσια και καταλήγει να παίρνει πολύ σοβαρά το ρόλο του ως σύζυγος της, δημιουργώντας αστείες καταστάσεις οι οποίες κλιμακώνονται, όταν η ερωτική και θελκτική Τζέην καταφθάνει. Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο αστεία όταν η απατημένη σύζυγος αποφασίζει ότι η καλύτερη εκδίκηση είναι να απατήσει το δικό της μοιχό σύζυγό με το “σύζυγο” της Μάρσια, δηλαδή... τον μπογιατζή.
Ο παππούς έχει πίεση
Ένας παππούς, τρεις εξωφρενικές εγγονές, ένας μπάτσος, ένας ιδεολόγος νεαρός, ένας «φόνος» και ένα ρομαντικό δείπνο με φακές οδηγούν μια θεότρελη ελληνική οικογένεια σε ξεκαρδιστικές καταστάσεις. Τρεις αδελφές σε σημείο καμπής στη ζωή τους, η αναρχική Πόπη, που «πέφτει» στον έρωτα ενός «μπάτσου», η φοβισμένη Φώφη, που κηρύσσει την προσωπική της επανάσταση και θέτει νέους όρους και κανόνες στη ζωή της και, η καριερίστα Μαρία, που έχει στόχο να γίνει επιτέλους μάνα, μπλέκονται σε ανεξέλεγκτες παρεξηγήσεις. Συνδετικός κρίκος όλων, ο αριστερός και με άνοια Παππούς, ο οποίος γίνεται η ιδεολογική έμπνευση για την ίδρυση του νέου πολιτικού κινήματος, με το όνομα «Ψάξου». Το κίνημα που δημιουργήθηκε από τον Χάρη, τον σύντροφο της Μαρίας, φιλοδοξεί να γίνει η φωνή της νεότερης γενιάς των Ελλήνων.
Η σπασμένη στάμνα
Η πλοκή του έργου του 1806 περιστρέφεται γύρω από μια δίκη σε ένα επαρχιακό δικαστήριο. Ο Αδάμ, ο δικαστής, είναι ο πιο διεφθαρμένους απ’ όλους. Όταν εμφανίζεται για πρώτη φορά, το κεφάλι του είναι χτυπημένο και η περούκα του έχει χαθεί. Στη δίκη, η κυρία Μάρθα θέλει να αποζημιωθεί για το σπάσιμο μιας αγαπημένης κανάτας, το οποίο συνέβη το προηγούμενο βράδυ. Δεν έχει καμία αμφιβολία ποιος είναι ο ένοχος – ο Ρούπρεχτ, ο αρραβωνιαστικός της κόρης της Εύας. Εκείνος όμως αρνείται την κατηγορία. Παραδέχεται μεν ότι πήγε να επισκεφτεί την Εύα, αλλά όταν έφτασε στο σπίτι της, άκουσε τη φωνή ενός άντρα στο δωμάτιό της. Καταδίωξε τον εισβολέα ο οποίος όμως κατάφερε να ξεφύγει πετώντας άμμο στα μάτια του Ρούπρεχτ, έτσι ώστε αυτός (ο εισβολέας) να μην μπορεί να αναγνωριστεί. Η Εύα, όταν την ανακρίνουν, αρνείται να καταθέσει. Τη λύση τη δίνει μια γειτόνισσα, η κυρία Μπριγκίτε, η οποία είχε δει έναν άνδρα να το σκάει από το παράθυρο της Εύας. Εκείνος δε ο άντρας φεύγοντας μέσα από κάποια κλαδιά δέντρων έχασε μια περούκα δικαστή…
20 χρόνια Δελφινάριο
Ο Μάρκος Σεφερλής ετοίμασε μια επετειακή παράσταση για τα «20 χρόνια Δελφινάριο» με πολύ γέλιο, σάτιρα και εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η ψηφοφορία που έγινε διαδικτυακά μέσα από την οποία οι θεατές κλήθηκαν να ψηφίσουν ποιον αγαπημένο τους χαρακτήρα θα ήθελαν να ξαναδούν επί σκηνής. Τα αποτελέσματα βγήκαν και μένει να δούμε ποιους ήρωες θα ζωντανέψει πλάι στη σύγχρονη σάτιρα.
Απόψε το σχεδιάζουμε
Ενα θεατρικό μπουλούκι ξεμένει από θίασο και θεατές σε επαρχιακή πόλη. Ο θιασάρχης και η φιλόδοξη πρωταγωνίστρια ανεβάζουν την "Όπερα της πεντάρας" για δύο ηθοποιούς και, μετά την θριαμβευτική αποτυχία, δεν έχουν χρήματα ούτε για φαγητό. Τότε εμφανίζεται η Μανόν, ιδιοκτήτρια "στουντίου" κοινώς οίκου σεξουαλικών ανακουφίσεων. Τους προτείνει να χρηματοδοτήσει την παράσταση με τον όρο να είναι πρωταγωνίστρια. Οι απελπισμένοι καλλιτέχνες δέχονται. Πρέπει όμως να κρατήσουν τα προσχήματα. Προσπαθούν να προσαρμόσουν το απροσάρμοστο κείμενο μέσα από Τσέχοφ και Σαίξπηρ. Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες καταλήγουν στο να παίξει ο καθένας ό,τι θέλει. Η πρεμιέρα καθυστερεί. Ο θιασάρχης και η πρωταγωνίστρια αποφασίζουν να δολοφονήσουν την "επί χρήμασι" και συγχρόνως έρχονται σε συμφωνία μαζί της να δολοφονηθεί είτε ο ένας είτε η άλλη στη διάρκεια της παράστασης. Ποιας παράστασης; Ποιου έργου; Ποιος θα είναι ο δολοφόνος; Μα είναι απλό. Θα σχεδιαστεί επί σκηνής.