"Άτλας της δεκαετίας του 2000": Νέες φωτογραφίες και μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για την παράσταση του Παντελή Φλατσούση

Βλέπουμε νέο υλικό από τη Κεντρική Σκηνἠ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, όπου ο σκηνοθέτης θα έχει μια ενδιαφέρουσα συνομιλία με τον καθηγητή του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης Δημήτρη Παπανικολάου.

Άτλας της δεκαετίας του 2000 © Thomas Daskalakis

Στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά συνεχίζει την πορεία της η νέα παράσταση του Παντελή Φλατσούση "Άτλας της δεκαετίας του 2000" έως τις 26 Μαΐου, με ένα εξαιρετικό σύνολο ηθοποιών: Λένα Δροσάκη, Βίκυ Παπαδοπούλου, Γιώργος Γλάστρας, Γιώργος Κριθάρας, Στεφανία Ζώρα, Αναστάσης Γεωργούλας. Επί σκηνής οι μουσικοί Παιδί Τραύμα και Emi Path. Στην παράσταση συμμετέχει η Sci Fi River.

Μία γεύση από το τι θα δούμε στην Κεντρική Σκηνή μάς δίνουν οι φωτογραφίες που ακολουθούν παρακάτω. Παράληλλα, σημειώστε ότι μετά την παράσταση της Τετάρτης 22 Μαΐου θα ακολουθήσει συνομιλία ανάμεσα στον σκηνοθέτη Παντελή Φλατσούση και τον Δημήτρη Παπανικολάου (Καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης) για όσες-όσους από το κοινό της παράστασης επιθυμούν να μείνουν να την παρακολουθήσουν.

Άτλας της δεκαετίας του 2000
© Thomas Daskalakis

Λίγα λόγια για το έργο

Η δεκαετία του 2000, που μάλλον ξεκινάει με το τρομοκρατικό χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους το 2001, αποτελεί την δεκαετία που συνυπάρχουν δύο ιστορικά παραδείγματα: είναι η εποχή που επιβιώνουν υποσχέσεις οικουμενικής ειρήνης, αλλά και εποχή νέων τύπων τρομοκρατίας και πολέμων, νέων ατομικών και συλλογικών φόβων. Και κυρίως η δεκαετία αυτή είναι ταυτόχρονα εποχή της αφθονίας, αλλά και η ματαίωση αυτής της υπόσχεσης.

Η Κεντρική Σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά φιλοξενεί μία παράσταση που, με
τη συνθήκη του σόου
και με εκτεταμένη χρήση τεχνολογίας, live video, ζωντανή μουσική και ένα δυνατό καστ επιχειρεί να ξαναθυμηθεί τα χρόνια της δεκαετίας του 2000 και να τα εξερευνήσει μαζί με το κοινό.

Άτλας της δεκαετίας του 2000
© Thomas Daskalakis

Το "α" στην πρόβα του "Άτλαντα της δεκαετίας του 2000"

Πράγματι, όπως διαπιστώσαμε και από την πρόβα, το κείμενο του σκηνοθέτη, της Παναγιώτας Κωνσταντινάκου και της Ιωάννας Λιούτσια είναι ένα μωσαϊκό από τέτοια μικρά καρέ. Ένα παιδί από τη Λάρισα σκίζει το σελοφάν της εφημερίδας για να πάρει από το ένθετο την αφίσα των Ολυμπιακών του Σίδνεϊ. Μια γυναίκα ενθουσιάζεται από την ταχύτητα με την οποία μπορεί να πηγαίνει πια στη δουλειά της μέσω του μετρό "Εθνική Άμυνα-Σύνταγμα". Ένας άνθρωπος από άλλη χώρα ονειρεύεται να πηγαίνει σε μηδέν χρόνο στην πατρίδα του τώρα που άνοιξε το "Ελευθέριος Βενιζέλος", όσο μια κυρία που αγχώνεται για τη διαγραφή του θρησκεύματος από τις ταυτότητες κομπιάζει στα μισά της λέξης "κωλοαλβανός".

Τι μας απάντησαν οι ηθοποιοί της παράστασης στην ερώτηση "Ποια είναι η πιο 2000 στιγμή σου"; Δείτε εδώ:

Διαβάστε Επίσης

Δείτε εδώ περισσότερες φωτογραφίες:

Άτλας της δεκαετίας του 2000
© Thomas Daskalakis

Άτλας της δεκαετίας του 2000
© Thomas Daskalakis

Άτλας της δεκαετίας του 2000
© Thomas Daskalakis

Άτλας της δεκαετίας του 2000
© Thomas Daskalakis

Τα σκηνικά και τα κοστούμια του "Άτλαντα της δεκαετίας του 2000" είναι του Κωνσταντίνου Ζαμάνη, οι φωτισμοί της Χριστίνας Θανάσουλα, η χορογραφία και η επιμέλεια της κίνησης της Θεανώς Ξυδιά

Προπώληση μέσω more.com

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Άτλας της δεκαετίας του 2000

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 145 '

Μια παράσταση που με τη συνθήκη του show και με εκτεταμένη χρήση τεχνολογίας, live video, ζωντανής μουσικής και μία εξαιρετική ομάδα ηθοποιών επιχειρεί να ξαναθυμηθεί τα χρόνια της δεκαετίας του 2000. Η δεκαετία του 2000, που μάλλον ξεκινάει με το τρομοκρατικό χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους το 2001, αποτελεί την δεκαετία που συνυπάρχουν δύο ιστορικά παραδείγματα: είναι η εποχή που επιβιώνουν υποσχέσεις οικουμενικής ειρήνης, αλλά και εποχή νέων τύπων τρομοκρατίας και πολέμων, νέων ατομικών και συλλογικών φόβων. Και κυρίως η δεκαετία αυτή είναι ταυτόχρονα εποχή της αφθονίας, αλλά και η ματαίωση αυτής της υπόσχεσης. Στην παράσταση χρησιμοποιούνται αποσπάσματα από το βιβλίο "Το τέλος των ψευδαισθήσεων" του Andreas Reckwitz,πρόλογος-επιμέλεια: Γιώργος Μπιθυμήτρης , μτφρ. Ευαγγελία Τόμπορη, εκδ. Αλεξάνδρεια, 2023. Στον “Άτλαντα” συμμετέχει η Sci Fi River.

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber