Την παραγωγή του θεάτρου Στοά που ατύχησε στο πρώτο της ανέβασμα λόγω της πανδημίας, την άνοιξη του 2020, επαναφέρει ο Θανάσης Παπαγεωργίου, που έχει συνδέσει το όνομά του με το ανέβασμα του νεοελληνικού ρεπερτορίου και κυρίως του Μποστ. Επτά φορές παρουσιάστηκαν με μεγάλη καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία έργα του μοναδικού σατιρικού συγγραφέα στο θέατρο Στοά από τον Θανάση Παπαγεωργίου, κι έτσι θεωρούνται δύο αλληλένδετα στοιχεία στην ελληνική σκηνή. Αυτός ο Μποστ έρχεται να προστεθεί σ’ αυτή την αλυσίδα με ένα έργο που βασίστηκε πάνω σε ένα διήγημά του που γράφτηκε το 1961 για την "Καθημερινή" στην οποία εργαζόταν τότε. Το διήγημα αυτό έγινε η αιτία της απόλυσής του Μποστ από την Ελένη Βλάχου, εκδότρια της εφημερίδας, η οποία μόλις το διάβασε θεώρησε ότι ο Μποστ είχε ξεπεράσει κάθε όριο ευπρέπειας. Η απάντηση του συγγραφέα ήταν "η κα Βλάχου έχασε το χιούμορ της".
Ο Θανάσης Παπαγεωργίου, διασκευαστής, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής της παράστασης, γράφει σχετικά με το διήγημα που τόσο ενόχλησε στην εποχή του: "Ελπίζω σήμερα να μην υπάρχουν πια τέτοιες απαιτήσεις ευπρέπειας. Νομίζω ότι ο Μποστ, με το καυστικό και καίριο χιούμορ του, δεν κάνει τίποτε άλλο από το να στιγματίσει, με καλοπροαίρετη κριτική διάθεση, την κοινωνική μας υποκρισία. Ίσως αυτό να μην κατάλαβε η κα Βλάχου. Άλλωστε, λίγο καιρό μετά, ο Μποστ γράφει τη 'Φαύστα', άλλη σάτιρα για τη φαινομενική μας αξιοπρέπεια, όπου θα έπρεπε να θεωρηθεί σκάνδαλο, μία μάνα να κλαίει για τον χαμό του Καραϊσκάκη και να χαριτολογεί με τον πνιγμό της μικρής της κόρης, και πολλά χρόνια αργότερα θα 'προτείνει' με τη 'Μήδειά' του στις συζύγους που τους απατά ο άνδρας τους να σφάξουν τα παιδιά τους για να τον εκδικηθούν. Κανονικά θα έπρεπε να σαπίζει στις φυλακές… Προσπάθησα από τη μια να αφουγκραστώ τις προθέσεις του Μποστ και από την άλλη να ευθυγραμμιστώ με τα όρια του σουρεαλισμού και της αχαλίνωτης φαντασίας του, ώστε να καταδειχτεί αυτή η διάθεσή του, να καταγγέλλει χωρίς να γίνεται διδακτικός και να καυτηριάζει χωρίς να είναι υπεροπτικός. Άλλωστε, αν κάτι χαρακτηρίζει τον Μποστ, είναι ότι νιώθει πάντοτε μέλος αυτής της κοινωνίας που σατιρίζει, προσπαθώντας με κάθε τρόπο να γίνει ο καθρέφτης που θα βλέπει το πρόσωπό της, για να μη μπορεί να κλείνει μάτι τις νύχτες από την αηδία…"
Το "Επάγγελμα της μητρός μου" είχε παρουσιαστεί το 2003 σαν μονόλογος από τον Θανάση Παπαγεωργίου στις εκδηλώσεις της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας και τώρα, διασκευασμένο για δεύτερη φορά σε θεατρικό έργο από τον ίδιο, αποτελεί την επόμενη θεατρική παραγωγή της Στοάς, που διανύει τον 53ο χρόνο της. Η πρεμιέρα προγραμματίζεται στις 20 Ιανουρίου. Τα σκηνικά και τα κοστούμια είναι της Λέας Κούση. Ερμηνεύουν: Θανάσης Παπαγεωργίου, Ευδοκία Σουβατζή, Εύα Καμινάρη, Ελευθερία Στεργίδου, Χριστίνα Πλατανιώτη, Γιάννης Χαντέλης, Γιάννης Φουντάς.