Μετά τη μεγάλη επιτυχία της προηγούμενης σεζόν σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, το "Κάποιος να με προσέχει" του Φρανκ Μακ Γκίνες, σε μετάφραση και σκηνοθεσία της Αθανασίας Καραγιαννοπούλου, ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά αυτή τη φορά σε νέο χώρο, στο Θέατρο Βεάκη, από τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου. Πρωταγωνιστούν ο Αντίνοος Αλμπάνης και οι Σωτήρης Σκάντζικας και Δημήτρης Παπαγεωργίου, νέες προσθήκες στο καστ.
Το έργο στρέφεται γύρω από τρεις "δυτικούς" ομήρους που είναι έγκλειστοι σε ένα κελί στο Λίβανο, υπό το άγρυπνο βλέμμα των τρομοκρατών - απαγωγέων τους. Η προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν τις κακουχίες και τη μόνιμη αγωνία του θανάτου εκδηλώνεται με δαιμονικό χιούμορ ή "παιχνίδια" διαφυγής. Μέσα από συγκρούσεις ή συναισθηματικές εξάρσεις, οι τρεις τους, θα δεθούν με ισχυρότερα δεσμά και από τις αλυσίδες που τους κρατούν.
Ο συγγραφέας, Φρανκ Μακ Γκίνες, περιγράφει τους μηχανισμούς που υιοθετούν οι τρεις άντρες για να αντέξουν την πλήξη του ατέρμονου εγκλωβισμού τους, υμνεί την αγάπη που ξεπερνά εθνικές ή θρησκευτικές διαφορές, φωτίζει τον τρόπο που ο καθένας συμπεριφέρεται σαν μητέρα και πατέρας μαζί για τους άλλους και δείχνει τη συνταραχτική πραγματικότητα όταν ο αναπόφευκτος χωρισμός θα έρθει.
Η Αθανασία Καραγιαννοπούλου σημειώνει για το έργο
"Η πανανθρώπινη αυτή ιστορία των τριών ομήρων μιλά για τον φόβο και την ταυτότητα, διαλύει τα σύνορα των φύλων, διερευνά τις στρατηγικές επιβίωσης του ανθρώπου μέσα σε συνθήκες τρόμου και μας υπενθυμίζει πως είμαστε πιο δυνατοί όταν είμαστε ενωμένοι. Το έργο ανήκει στην εποχή μας: Μια εποχή εξεγέρσεων, τρομοκρατίας αλλά και επαναπροσδιορισμού της ανδρικής συμπεριφοράς. Είναι μια ιστορία για κάτι που ελάχιστοι γνωρίζουν από πρώτο χέρι, αλλά μιλά για όσα έχουν όλοι οι άνθρωποι στην καρδιά τους".
"Έχοντας το ίδιο το έργο ως δυνατό χαρτί στα χέρια της, η Αθανασία Καραγιαννοπούλου του επιφυλάσσει ωραία μεταχείριση, αναδεικνύοντας τη δυναμική του. Η σκηνοθεσία της εστιάζει στις ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύσσονται, φωτίζει τους χαρακτήρες, παρακολουθεί την εναλλαγή των συναισθημάτων και της σκηνικής θερμοκρασίας, από το δραματικό στο κωμικό, και εμπλουτίζει την ατμόσφαιρα και με τις μουσικές επιλογές της", σύμφωνα με την κριτική του "α" για την παράσταση.