H σατιρική παντομιμική παράσταση "Scarmface" επιστρέφει

Ο Johnny O, εμπνευσμένος από τη χρυσή εποχή του βωβού κινηματογράφου και την πρωτότυπη ταινία "Ο Σημαδεμένος" , παρουσιάζει στο θέατρο Olvio μια παντομιμική παράσταση, με πρωτότυπο σενάριο, δίνοντας έμφαση στη σωματική κίνηση.

Scarmface

Σε μια παλιότερη επιτυχία της επιστρέφει η ομάδα Splish Splash, το "The ScarMface". Είχαμε δει την παράσταση στο 2009 και μας είχε εντυπωσιάσει ο τρόπος με τον οποίο συγγραφέας, σκηνοθέτης και ηθοποιός Γιάννης Ν. Οικονομίδης, η χορογράφος Ιωάννα Καμπυλαυκά και οι ηθοποιοί ακουμπούσαν την παντομίμα και τον βωβό κινηματογράφο. Η κλασική, αγαπημένη κινηματογραφική ιστορία του "Σημαδεμένου" παρουσιάζεται σε μια ξεχωριστή θεατρική έμπνευση από την ομάδα με πρωταγωνιστές τους Johnny O, Γιώργο Ντούση, Αλέξη Βιδαλάκη, Μαρία Μπαλούτσου, Βασίλη Καζή, Εύη Κολιούλη και Χριστίνα Δενδρινού. Το δε στήσιμο θύμιζε το "The Cabinet of Dr Caligari", ταινία που εγκαινίασε το κίνημα του εξπρεσιονισμού στο σινεμά: τα ζωγραφισμένα σκηνικά, το βαμμένο πρόσωπο των ηθοποιών και ο φωτισμός που τόνιζε τον κινηματογραφικό χαρακτήρα των εικόνων…Η παράσταση κάνει πρεμιέρα στο Olvio, στις 28 Ιανουαρίου.

Scarmface

Η υπόθεση

Ν. Υόρκη, 1932. Ποτοαπαγόρευση… Εποχή όπου το οργανωμένο έγκλημα και η δράση της Μαφίας είναι παγκοσμίως ξακουστή. Ο Toni Cazzo, ένας νεαρός Σικελός, με τις ευλογίες της μητέρας του θα μπλεχτεί στα πλοκάμια της Μαφίας, με μόνο σκοπό να γίνει αρχηγός της. Η αλαζονεία του και ένα.. σημάδι.. αρκεί να φέρει την καταστροφή. Το ξεκαθάρισμα λογαριασμών αρχίζει… 

Εισιτήρια: viva.gr

Περισσότερες πληροφορίες

Scarmface

  • Performance
  • Διάρκεια: 80 '

Σατιρική παράσταση παντομίμας, βασισμένη στην ταινία βωβού κινηματογράφου του Χάουαρντ Χοκς ο «Σημαδεμένος» (1932), με χειροποίητα σκηνικά και κοστούμια και μουσική εποχής. Κεντρικός ήρωας της ιστορίας, που διαδραματίζεται στην Νέα Υόρκη της ποτοαπαγόρευσης όπου κυριαρχούν το οργανωμένο έγκλημα, είναι ο Τόνι Κάτσο, ένας νεαρός Σικελός που με τις ευλογίες της μητέρας του θα μπλεχτεί με τη Μαφία, με μόνο σκοπό να γίνει αρχηγός της. Η αλαζονεία του και ένα σημάδι αρκεί να φέρει την καταστροφή.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.