"Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία" στο θέατρο Δρόμος

Τρία από τα εννέα κείμενα που περιλαμβάνονται στο ομώνυμο έργο-καταγγελία για τη θέση της γυναίκας των Φράνκα Ράμε και Ντάριο Φο, παρουσιάζονται σε μία παράσταση: «Μια γυναίκα μόνη», «Μονόλογος της πουτάνας στο φρενοκομείο», «Εγώ, η Ουλρίκε Μάινχοφ, καταγγέλω».

Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία Χριστίνα Φυλακτοπούλου©

Τρία από τα εννέα κείμενα που περιλαμβάνονται στο έργο-καταγγελία για τη θέση της γυναίκας "Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία” από τους Φράνκα Ράμε και Ντάριο Φο, παρουσιάζονται για τρίτη χρονιά στο Θέατρο Δρόμος, σε σκηνοθεσία και μουσική επιμέλεια Εμμανουήλ Γ. Μαύρου. Η θεατρική ομάδα Μήδεια επέλεξε τους μονολόγους "Μια γυναίκα μόνη", "Μονόλογος της πουτάνας στο φρενοκομείο" και "Εγώ, η Ουλρίκε Μάινχοφ, καταγγέλω" για την σύνθεση της παράστασης που ανεβαίνει ανανεωμένη με στόχο την κοινωνική αφύπνιση.

Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία
Χριστίνα Φυλακτοπούλου©

Ανέβηκε για πρώτη φορά το φθινόπωρο του 1977 από τη Φράνκα Ράμε σε μουσική Di Capri και σκηνοθεσία Ντάριο Φο, δίχως όμως να καταφέρουν να παίξουν όλους τους μονολόγους λόγω της μεγάλης τους διάρκειας. Πραγματεύεται την κατάσταση της γυναίκας και τη θέση της στις σύγχρονες κοινωνίες, θίγοντας ζητήματα κοινωνικής, πολιτικής και οικογενειακής καταπίεσης και απόγνωσης. Οδεύοντας προς το 2023, ζούμε ακριβώς την ίδια κατάσταση της γυναίκας αυτής που περιγράφει η Ράμε στο έργο της, σύμφωνα με τους συντελεστές της παράστασης. Μιας γυναίκας καταπιεσμένης, υπόδουλης, όπου ακόμα προσπαθεί να εδραιώσει την θέση και τον ρόλο της, πολεμώντας τα κοινωνικά κλισέ. Τρεις γυναίκες βρίσκουν την δύναμη να αντισταθούν.

Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία
Χριστίνα Φυλακτοπούλου©

Ερμηνεύουν οι Ήρα Δαμίγου, Δάφνη Μαρκάκη και Στυλιανή Κλείδωνα. Η μουσική είναι του Δημήτρη Ευαγγελινού, οι φωτισμοί της Χριστίνας Φυλακτοπούλου, τα σκηνικά των Ρένας Σανταμούρη με την RS Architecture και Design Studio και τα κοστούμια της Μάγδας Καλορίτη.

Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία
Χριστίνα Φυλακτοπούλου©

Προπώληση μέσω viva.gr

 

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 90 '

Τρία από τα εννέα κείμενα που περιλαμβάνονται στο ομώνυμο έργο-καταγγελία για τη θέση της γυναίκας παρουσιάζονται σε μία παράσταση: «Μια γυναίκα μόνη», «Μονόλογος της πουτάνας στο φρενοκομείο», «Εγώ, η Ουλρίκε Μάινχοφ, καταγγέλω».

Δρόμος

Αγ. Μελετίου 25

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Παύλος Παυλίδης: "Είμαστε η κοινωνία της κόπωσης σε όλα τα επίπεδα"

Ο Παύλος Παυλίδης, μέλος της ομάδας C for Circus, ανεβάζει στο Άνεσις (από 23/4) το έργο του "Ο αιών μου", μια πολιτική και υπαρξιακή σκηνική σύνθεση για τη σύγχρονη συνθήκη: έναν κόσμο υπερφόρτωσης, φόβου και ματαίωσης. Μας μίλησε για το έργο και το ρόλο της γενιάς του σήμερα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
17/04/2025

Μια ζωή - Ο μονόλογος μιας μοδίστρας

Καθηλωτική η Νένα Μεντή σε μια παράσταση-φόρος τιμής στη σύγχρονη ελληνική ιστορία, που συγκινεί με τον τρόπο που χειρίζεται τη δύναμη της μνήμης. Το κείμενο, παρότι ουσιαστικό, θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη εκφραστική ένταση. | Powered by Uber

Τρεις αδελφές

Μερικά χρόνια μετά τον αξιοσημείωτο "Θείο Βάνια", η Μαρία Μαγκανάρη επιστρέφει στον Τσέχοφ, με ακόμη μία παράσταση συνόλου, βαθιάς τρυφερότητας, ποίησης και ωραίων ερμηνειών. | Powered by Uber

Η Νατάσα Εξηνταβελώνη έρχεται με το "Girls & Boys" από τη Θεσσαλονίκη

Είναι η βία αναπόφευκτο στοιχείο της ανθρώπινης φύσης ή αποτέλεσμα των κοινωνικών και πολιτισμικών συνθηκών, διερωτάται το έργο του γνωστού στο ελληνικό κοινό Ντένις Κέλι, σε σκηνοθεσία της Λητώς Τριανταφυλλίδου.

Μια "Μπουμπού" στο θέατρο Εν Αθήναις

Η Δήμητρα Κολλά ερμηνεύει μια γλυκόπικρη ιστορία βγαλμένη από τις σελίδες της νουβέλας του Δημήτρη Μητσοτάκη, η οποία όμως μιλάει για όλους μας.

11 τελευταίες παραστάσεις για το "Τα πήρες όλα κι έφυγες – Η ζωή του Στράτου Διονυσίου" στο Παλλάς

Last call για την μεγάλη θεατρική επιτυχία του Παλλάς με τον Γιάννη Τσορτέκη στο ρόλο του Στράτου και τους Άγγελο, Στέλιο και Διαμαντή Διονυσίου να τραγουδούν ζωντανά επί σκηνής.

"My fierce ignorant step": Χρήστος Παπαδόπουλος σε παγκόσμια πρεμιέρα στη Στέγη με μια χορευτική έξαψη για τις πρώτες μας φορές

Δέκα χορευτές κινούνται σαν ένα στη νέα παράσταση του καταξιωμένου μινιμαλιστή χορογράφου, "My fierce ignorant step", που μιλά για την κοινή εμπειρία της πρώτης φοράς που συναντηθήκαμε, που γελάσαμε, που ζήσαμε…