Τρία από τα εννέα κείμενα που περιλαμβάνονται στο έργο-καταγγελία για τη θέση της γυναίκας "Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία” από τους Φράνκα Ράμε και Ντάριο Φο, παρουσιάζονται για τρίτη χρονιά στο Θέατρο Δρόμος, σε σκηνοθεσία και μουσική επιμέλεια Εμμανουήλ Γ. Μαύρου. Η θεατρική ομάδα Μήδεια επέλεξε τους μονολόγους "Μια γυναίκα μόνη", "Μονόλογος της πουτάνας στο φρενοκομείο" και "Εγώ, η Ουλρίκε Μάινχοφ, καταγγέλω" για την σύνθεση της παράστασης που ανεβαίνει ανανεωμένη με στόχο την κοινωνική αφύπνιση.
Ανέβηκε για πρώτη φορά το φθινόπωρο του 1977 από τη Φράνκα Ράμε σε μουσική Di Capri και σκηνοθεσία Ντάριο Φο, δίχως όμως να καταφέρουν να παίξουν όλους τους μονολόγους λόγω της μεγάλης τους διάρκειας. Πραγματεύεται την κατάσταση της γυναίκας και τη θέση της στις σύγχρονες κοινωνίες, θίγοντας ζητήματα κοινωνικής, πολιτικής και οικογενειακής καταπίεσης και απόγνωσης. Οδεύοντας προς το 2023, ζούμε ακριβώς την ίδια κατάσταση της γυναίκας αυτής που περιγράφει η Ράμε στο έργο της, σύμφωνα με τους συντελεστές της παράστασης. Μιας γυναίκας καταπιεσμένης, υπόδουλης, όπου ακόμα προσπαθεί να εδραιώσει την θέση και τον ρόλο της, πολεμώντας τα κοινωνικά κλισέ. Τρεις γυναίκες βρίσκουν την δύναμη να αντισταθούν.
Ερμηνεύουν οι Ήρα Δαμίγου, Δάφνη Μαρκάκη και Στυλιανή Κλείδωνα. Η μουσική είναι του Δημήτρη Ευαγγελινού, οι φωτισμοί της Χριστίνας Φυλακτοπούλου, τα σκηνικά των Ρένας Σανταμούρη με την RS Architecture και Design Studio και τα κοστούμια της Μάγδας Καλορίτη.
Προπώληση μέσω viva.gr
Περισσότερες πληροφορίες
Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία
Τρία από τα εννέα κείμενα που περιλαμβάνονται στο ομώνυμο έργο-καταγγελία για τη θέση της γυναίκας παρουσιάζονται σε μία παράσταση: «Μια γυναίκα μόνη», «Μονόλογος της πουτάνας στο φρενοκομείο», «Εγώ, η Ουλρίκε Μάινχοφ, καταγγέλω».