Η παράσταση "Ξανά" ανεβαίνει στο Ξενοδοχείο Μπάγκειον

Μετά από έναν επιτυχημένο πρώτο κύκλο παραστάσεων στο Βιομηχανικό Πάρκο ΠΛ.ΥΦ.Α, το "Ξανά" επιστρέφει για οκτώ παραστάσεις, αυτή τη φορά στον επιβλητικό χώρο του Ξενοδοχείου Μπάγκειον.

Ξανά © Ιουλία Λαδογιάννη

O Τάσος Ράπτης και η Νατάσα Νταϊλιάνη επιστρέφουν με την περφόρμανς "Ξανά" από το Σάββατο 5 Νοεμβρίου αυτή τη φορά στον επιβλητικό χώρο του Ξενοδοχείου Μπάγκειον. Πρόκειται για την site specific παράσταση που είδαμε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Λυκαβηττού "Δύο λόφοι" τον Μάιο του 2021 και έπειτα για λίγες παραστάσεις στο Βιομηχανικό Πάρκο ΠΛ.Υ.ΦΑ στον Βοτανικό, με όχημα την οποία η δημιουργός και σκηνοθέτης, Νατάσα Νταϊλιάνη, συνεχίζει την έρευνά της πάνω σε πιο άμεσους τρόπους επικοινωνίας και έκφρασης ως μέσον επανοικειοποίησης του δημόσιου χώρου και επαναπροσδιορισμού της ατομικής ταυτότητας σε σχέση με την συλλογική. 

Ξανά
© Ιουλία Λαδογιάννη

Το έργο διαπραγματεύεται τον έρωτα, ιδωμένο μέσα από μια προσωπική αλλά και παράλληλα κοινωνικό-πολιτική διάσταση. Τι σημαίνει ο έρωτας σε μία πορεία ενός ανθρώπου, τι εργαλεία αυτογνωσίας μπορεί να προσφέρει; Μπορεί ποτέ να θεωρηθεί "επιτυχημένος" ένας έρωτας ή αναπόφευκτα χτίζεται πάνω σε προβολές, αυταπάτες, ανεκπλήρωτες ανάγκες; Μπορεί να αντέξει κακουχίες, να στηρίξει κοινωνικοπολιτικά προστάγματα; Mπορεί να λυτρώσει και να δει πραγματικά και να αγκαλιάσει τον άλλον χωρίς να έχει ανάγκη να τον αναπλάσει, να τον δημιουργήσει εκ νέου; Οι ήρωες του έργου,  δύο πρώην εραστές, σε μία συνάντηση μοιραία έρχονται αντιμέτωποι με τις πληγές τους σε μια προσπάθεια να αρθρώσουντην αλήθεια τους και να λυτρωθούν έστω και τώρα. Γίνονται φίλοι, τιμωροί, δικαστές και εραστές ξανά- έστω για λίγο.
Η Μαργαρίτα Δοσούλα υπογράφει τα κοστούμια και ο Βασίλης Κλωτσοτήρας τους φωτισμούς.

​​​Προπώληση μέσω viva.gr


 

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Ξανά

  • Performance
  • Διάρκεια: 60 '

Η site specific περφόρμανς που παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Λυκαβηττού «Δύο λόφοι» (2021), εμπνευσμένη από αυτοβιογραφικά στοιχεία, εκλαμβάνει τον έρωτα ως προσωπικό βίωμα με κοινωνικές, όμως, διαστάσεις.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.