"Στην απέναντι όχθη" για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή

Η Μίνα Χειμώνα και η Αγγελική Κοντού ερμηνεύουν σε δική τους δημιουργία μια μουσικοθεατρική παράσταση αφιερωμένη στους Μικρασιάτες πρόσφυγες και την κουλτούρα τους που μπόλιασε την ελληνική κοινωνία.

Στην απέναντι όχθη

Το θέατρο Altera Pars παρουσιάζει μια επετειακή παράσταση με αφορμή τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Η Μίνα Χειμώνα και η Αγγελική Κοντού συνδημιούργησαν και ερμηνεύουν από κοινού το πρωτότυπο μουσικοθεατρικό εγχείρημα "Στην απέναντι όχθη”, αφιερωμένο στους Μικρασιάτες πρόσφυγες, τις δύσκολες, αλλά και γοητευτικές ιστορίες τους, τις γεύσεις, τις μυρωδιές και τις μελωδίες τους, που μπόλιασαν την ελληνική κοινωνία, διαμορφώνοντας τη φυσιογνωμία της σύγχρονης Ελλάδας. Η πρώτη παράσταση θα πραγματοποιηθεί στις 24/9 στην Ιερά Μονή Δαφνίου, ενώ ακολουθεί μία ακόμη στο συνεδριακό κέντρο Μεταμόρφωσης την 1η Οκτώβρη με ελεύθερη είσοδο.

Στην απέναντι όχθη

Μια γυναίκα πρόσφυγας από τη Μικρασία ξετυλίγει το νήμα της ζωής της. Η αφήγηση της ξεκινά τη στιγμή που μπαίνει στη βάρκα σε ηλικία 14 χρονών για να σωθεί και να περάσει στην απέναντι όχθη, η οποία έμελλε να γίνει η πατρίδα της. Σε αυτό το ταξίδι της σε εποχές δύσκολες, επίπονες και ματωμένες, αλλά και γεμάτες δύναμη και αισιοδοξία για το αύριο τη συντροφεύουν τα τραγούδια κι οι μελωδίες της πατρίδας που άφησε πίσω. Μια αφηγήτρια παρεμβαίνει, σχολιάζει και εν τέλει συμπληρώνει το παζλ της μεγάλης αφήγησης: της ιστορίας αποκατάστασης και προσαρμογής των Μικρασιατών προσφύγων στη νέα τους πατρίδα.

Στην απέναντι όχθη

Δύο μουσικοί ανεβαίνουν μαζί τους επί σκηνής, οι Γιώργος Διαμαντόπουλος και Ιωσήφ Τοπαλιάν, σε σκηνοθεσία της Αγγελικής Κοντού, φωτισμούς του Πέτρου Νάκου, κίνηση της Ελβίρας Μπαρτζώκα και κοστούμια των Frame up.
 

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Στην απέναντι όχθη

  • Μουσικοθεατρική

Μια γυναίκα πρόσφυγας από τη Μικρασία ξετυλίγει το νήμα της ζωής της. Η αφήγησή της ξεκινά τη στιγμή που μπαίνει στη βάρκα σε ηλικία 14 χρονών για να σωθεί και να περάσει στην απέναντι όχθη, η οποία έμελλε να γίνει η πατρίδα της. Σε αυτό το ταξίδι της σε εποχές δύσκολες, επίπονες και ματωμένες, αλλά και γεμάτες δύναμη και αισιοδοξία για το αύριο, τη συντροφεύουν τα τραγούδια κι οι μελωδίες της πατρίδας που άφησε πίσω. Μια αφηγήτρια παρεμβαίνει, σχολιάζει και εν τέλει συμπληρώνει το παζλ της μεγάλης αφήγησης: της ιστορίας αποκατάστασης και προσαρμογής των Μικρασιατών προσφύγων στη νέα τους πατρίδα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber