Η Κατερίνα Βρανά στο Anodos Live Stage

Με το άκρως επιτυχημένο σόλο της “Staying Alive (Σχεδόν Πέθανα)” επιστρέφει η δημοφιλής κωμικός σε μια βραδιά με υπερτιτλισμό και ταυτόχρονη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα.

Κατερίνα Βρανά

Στις 13 Μαΐου η Κατερίνα Βρανά ανεβαίνει στη σκηνή του Anodos Live Stage με τον απολαυστικό και αφοπλιστικά αυτοσαρκαστικό της μονόλογο "Staying Alive (Σχεδόν Πέθανα)”. Μετά τη μεγάλη επιτυχία της ως Φλόρενς Φόστερ Τζένκινς στην παράσταση "Glorious: Η πιο φάλτσα σοπράνο που πέρασε από τη Γη", με συμπρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη, η ηθοποιός και stand up comedian είναι έτοιμη να δώσει μια δίωρη παράσταση με σύνθημα: "Λευτεριά στις μπούκλες, δικαίωμα στην ορατότητα και την συμπερίληψη" σε μια βραδιά γεμάτη γέλιο αλλά και συγκίνηση. Θα υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα και υπερτιτλισμός στον χώρο του Anodos που είναι φιλικός σε άτομα με αναπηρία.

Κατερίνα Βρανά
Θοδωρής Βρανάς©

Στο "Staying Alive (Σχεδόν Πέθανα)” η αγαπημένη κωμικός μιλά για την μακρά περιπέτεια υγείας που βίωσε από τις κλίνες της Μαλαισίας και την λανθασμένη ιατρική της διάγνωση μέχρι όλα τα δεινά που ακολούθησαν, κοστίζοντας στην ομιλία, στην κίνηση αλλά και στην όρασή της. Για Μαλαισιανούς, Άγγλους κι Έλληνες γιατρούς, τσαχπίνες νοσηλεύτριες και γοητευτικούς φυσικοθεραπευτές. Για το πώς η κορτιζόνη αντικαθιστά το μπότοξ, αλλά τίποτα δεν αντικαθιστά ένα σωστό ζευγάρι σκουλαρίκια. Αυτό είναι βέβαια και το μυστικό της, ότι κατάφερε να μετατρέψει τη συνάντησή της με το θάνατο σε πηγή αισιοδοξίας και γέλιου με όπλο το αλώβητο χιούμορ της. Γιατί, παρά τις δυσκολίες, σημασία έχει, όπως και η ίδια υποστηρίζει: "να βρίσκεις πάντα τη δύναμη ν’ αντιμετωπίζεις ό, τι σου φέρνει η ζωή".

Προπώληση μέσω viva.gr

Περισσότερες πληροφορίες

Staying alive (Σχεδόν πέθανα)

  • Stand up show
  • Διάρκεια: 90 '

Η γνωστή stand up comedian διακωμωδεί την τρομερή περιπέτεια που είχε με την υγεία της με τον πιο αστείο τρόπο, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι τίποτα δεν τη σταματά. Η παράσταση παρουσιάζεται πρώτη φορά στην αγγλική γλώσσα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.