Netflix: 1 δις ώρες ταινιών τον Ιούνη

Νέο ορόσημο επιτυχίας για τη δημοφιλή Δικτυακή υπηρεσία - μέχρι το... επόμενο!

Το φορμά του Blu-ray μπορεί να παραμένει ο τεχνολογικά καλύτερος τρόπος για να παρακολουθήσει κανείς μία ταινία σε υψηλή ευκρίνεια - και η Sony να κατάφερε να το καθιερώσει στο κοινό όσων αγοράζουν ταινίες, στη θέση του DVD - όμως το μέλλον συνεχίζει να κινείται πως τις Δικτυακές υπηρεσίες διανομής περιεχομένου. Είναι τόσο η (σε γενικές γραμμές) αποδεκτή πια ποιότητα εικόνας και ήχου, όσο και η αμεσότητα/ευκολία, καθώς και το χαμηλότερο κόστος "κατανάλωσης" των ταινιών, που παραμένουν πλεονεκτήματα αυτής της προσέγγισης. Και η δημοφιλέστερη τέτοια υπηρεσία, η Netflix, πριν από λίγες μέρες το απέδειξε... μάλλον εμφατικά.

Ο διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρείας επιβεβαίωσε πως, τον Ιούνιο μόνο, η Netflix διοχέτευσε περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο ώρες (!) κινηματογραφικού περιεχομένου στους συνδρομητές της μέσω Internet. Το ρεκόρ αποτελεί "ορόσημο" για τη Netflix για διάφορους λόγους, κι ας έχει ήδη ξεπεράσει κατά πολύ κάθε ανταγωνιστική πρόταση της αγοράς σε έσοδα από τις αρχές του 2011 κιόλας, κι ας είχε κάνει ουκ ολίγα λάθη... PR μέσα στην περασμένη χρονιά: αποδεικνύει πως το κοινό θα καθιερώσει στις καταναλωτικές του συνήθειες μια υπηρεσία, αν αυτή προσφέρει όσα υπόσχεται χωρίς (πολλά) προβλήματα και εξελίσσεται σε βαθμό διακριτό. Όπως κάνει η Netflix δηλαδή.

Με την δημοφιλή εταιρεία να επεκτείνει την παρουσία της σε περισσότερες χώρες το 2013 - ας ελπίσουμε να συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα σε αυτές... αν ποτέ λυθεί το θέμα των ελληνικών υποτίτλων - και την παραγωγή original κι αποκλειστικού περιεχομένου μόνο για τους δικούς της συνδρομητές (όπως τη σειρά House of Cards), η Νetflix αναμένεται να διευρύνει σταθερά το κοινό της τα επόμενα χρόνια. Το ερώτημα είναι: αυτήν την προβλέψιμη πορεία θα την επηρεάσει π.χ. ο παράγοντας της αλληλεπίδρασης που η Google, η Apple και άλλοι θα προσπαθήσουν να καθιερώσουν στις τηλεοράσεις του 2013; Και θα μπορέσει να "ανεβεί επίπεδα" στην οπτικοακουστική ποιότητα των ταινιών της η Netflix, με δεδομένη τη σημαντικά λιγότερο γρήγορη βελτίωση της Δικτυακής υποδομής για τους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο; Ίδωμεν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ