Sony και εικόνα 3D: φουλ επίθεση!

Πολλαπλά προϊόντα, παρουσία πληθωρική

Μπορεί αυτός ο μηχανισμός μετατροπής εικόνας από 2D σε 3D να μην μάς ενθουσίασε, όμως οι 3D Bravia αυτές καθ' αυτές - όταν προβάλλουν υλικό αληθινά στερεοσκοπικό - είναι εντυπωσιακότατες. Η εικόνα τους δεν χαρακτηρίζεται από κανενός είδους "τρέμουλο" (flickering) και δεν υποφέρει από περιορισμένες γωνίες θέασης, όπως έχουμε διαπιστώσει πως παρατηρείται σε τηλεοράσεις 3D άλλων κατασκευαστών. Η Sony επίσης υποστηρίζει ότι η φωτεινότητα της εικόνας των τηλεοράσεών της παραμένει σε υψηλά επίπεδα όταν προβάλλει στερεοσκοπικό υλικό, κάτι που δεν ισχύει για όλες τις 3D τηλεοράσεις: ας μην ξεχνάμε, όπως η εικόνα 3D προβάλλεται σήμερα, η φωτεινότητά της σε σχέση με την 2D μειώνεται κατά 50% στην ίδια οθόνη.

Τα μοντέλα 3D Bravia που κυκλοφορούν βαθμιαία στην ελληνική αγορά είναι τα HX800, ΗΧ900 και LX900. Όπως είχαμε αναφέρει από την πρώτη τους ανακοίνωση στην CES 2010, άλλα διαθέτουν εξ ορισμού τη δυνατότητα προβολής 3D εικόνας και ασύρματη διασύνδεση με το Internet, άλλα μπορούν να τις αποκτήσουν μέσω ειδικού περιφερειακού. Το κορυφαίο μοντέλο της Sony, η LX900, συνοδεύεται από 2 ζευγάρια γυαλιών 3D, ενώ κάθε πρόσθετο ζευγάρι θα κοστίζει €99 περίπου. Τις τηλεοράσεις θα συνοδεύσουν στα καταστήματα τα δύο σχετικά 3D Blu-ray player της Sony, τα S470 και S570, ενώ τρία ολοκληρωμένα συστήματα home cinema - τα BDV-E970W, BDV-F700 και BDV-F500 - επίσης παρέχουν τη λειτουργία προβολής εικόνας 3D.

Συνολικά, δεν χωρά αμφιβολία στο γεγονός ότι η ιαπωνική εταιρεία εννοεί να αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προώθηση της 3D εικόνας στην αγορά και να συνδέσει το όνομά της με τη συγκεκριμένη τεχνολογία στην αρχική αυτή φάση της διαδρομής της (ώστε να το εισπράξει με υψηλότερες πωλήσεις στις επόμενες φάσεις). Με πολλαπλές προτάσεις σε πολλαπλές προϊόντικές κατηγορίες - και ανακοινώσεις για 3D βιντεοκάμερες, προβολείς και συμβατούς ενισχυτές να αναμένονται σίγουρα πριν το τέλος του έτους - η Sony έχει... "περικυκλώσει" την έννοια της εικόνας 3D όσο καμία άλλη εταιρεία αυτή τη στιγμή. Τα προϊόντα που έχει να επιδείξει είναι ποιοτικότατα και η ιαπωνική εταιρεία διαθέτει μερικά συγκεκριμένα πλεονεκτήματα - όπως το PS3 - που ο ανταγωνισμός δεν έχει. Θα καταφέρει η Sony να μεταφράσει όλα τα παραπάνω και σε μεγάλα μερίδια αγοράς στις σχετικές κατηγορίες της εικόνας 3D; Ίδωμεν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ