Τα 30 καρέ, τα 60 καρέ και τα βολικά ψέματα

Η Ubisoft θέτει ζητήματα με το νέο Assassin's Creed, αποσαφηνίζουμε τις λεπτομέρειες

Τα στελέχη της Ubisoft κατά βάση εκφράζουν βολικά ψέματα, λοιπόν. Τα 60 καρέ ως "στόχος" θα είναι πάντοτε καλύτερα από τα 30 καρέ, αν τα 30 καρέ δεν είναι επιμελώς "κλειδωμένα" σε όλη τη διάρκεια της εξέλιξης ενός τίτλου. Οι PC gamers εδώ θα μπορούσαν να συμπληρώσουν πως στη δική τους περίπτωση υπάρχουν κι άλλα θέματα, όπως η ανομοιογένης κατανομή των όποιων καρέ ανά ένα δευτερόλεπτο (το περίφημο micro stuttering), όμως οι κάτοχοι PS4 και Xbox One μπορούν να μην ανησυχούν γι' αυτό. Μπορούν, ωστόσο, να απαιτούν ως minimum τα 30 αληθινά σταθερά, "κλειδωμένα" καρέ - ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως έχουν ήδη γίνει πολλοί συμβιβασμοί και στο θέμα της ανάλυσης (900p αντί για την 1080p όπου υποτίθεται πως "βρισκόταν ο πήχυς" αρχικά).

Η συζήτηση των 30 καρέ και των 60 καρέ δεν εξαντλείται εδώ και... ούτε πρόκειται να εξαντληθεί σύντομα: τα τεχνικά όρια στις δυνατότητες των PS4 και Xbox One δεν έχουν ακόμη εξερευνηθεί και ενδέχεται σε δύο ή τρία χρόνια η ίδια συζήτηση να έχει άλλη ή και καμία διάσταση. Το ζήτημα, ωστόσο, σήμερα και υπεραπλουστευμένα μπορεί να αποδοθεί σε μία μόνο πρόταση: αν προβάλλεις τα 30 καρέ ως προτιμότερα, τότε καλύτερα να είσαι βέβαιος πως θα τα υιοθετήσεις σωστά και χωρίς "εκπτώσεις". Γιατί αν η Ubisoft αποτύχει να προσφέρει στο νέο Assassin's Creed αυτά τα 30 "κλειδωμένα" καρέ, με όλους τους άλλους συμβιβασμούς ήδη δεδομένους, γνώμη μας είναι πως απλώς δεν θα έχει κάνει καλή δουλειά. Η Ubisoft και η κάθε Ubisoft, δηλαδή!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ