Street Fighter IV: από Ιαπωνίας... σωτήρας

Πώς ένα game όντως μπορεί... από μόνο του να φέρει την άνοιξη!

Από τη στιγμή βέβαια που το Street Fighter IV σημείωσε εμπορική επιτυχία, η Capcom... ξαναγύρισε στις γνωστές της πρακτικές: διέθεσε στο PlayStation Network και το Xbox Live εναλλακτικές φορεσιές για τους χαρακτήρες του SFIV σε "σετ" και αλμυρή τιμή, παρουσίασε ένα Street Fighter IV για το iPhone (καλό μεν αλλά όχι του επιπέδου των οικιακών εκδόσεων), κυκλοφόρησε πέρυσι τέτοιο καιρό το Super Street Fighter IV (που προσέθεσε 8 νέους χαρακτήρες αλλά όχι πολλά άλλα ουσιαστικά πράγματα) και με πρακτικά ελάχιστες αλλαγές μετέφερε το SSFIV στο Nintendo 3DS.

Όμως, αυτή τη φορά, η Capcom δικαιούται ελαφρυντικών: πέρα από το γεγονός ότι το Street Fighter του 21ου αιώνα παραμένει εμπορικό προϊόν, είναι πια κι άλλο το κοινό που "καταναλώνει" το ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Είναι ένα κοινό που παίζει πολύ σε φορητές συσκευές, αναμένει extra περιεχόμενο για τα games του στο Δίκτυο και έχει αποδείξει πως όταν αγαπά έναν τίτλο σ' ένα φορμά, πολύ συχνά τον "τιμά" και σε άλλα. Δεν... κρατάμε κακία στην Capcom, λοιπόν, αν όλα αυτά σημαίνουν πως κάποιοι συντηρητικοί ή διστακτικοί κύριοι στα κεντρικά της ιαπωνικής εταιρείας θέλουν να δουν κερδοφόρα αποτελέσματα πριν εγκρίνουν το επόμενο Street Fighter. Κι ας μην είναι αυτό τόσο μεγάλο ρίσκο πια, όσο ήταν το SFIV.

Ο Seth Killian, ο υπεύθυνος για την κοινότητα που έχει αναπτυχθεί γύρω από τα fighting games της Capcom, σε πρόσφατη εκδήλωση της εταιρείας δήλωσε πως η επερχόμενη "επέκταση" για το Super Street Fighter IV, η λεγόμενη Arcade Edition, θα είναι το τελευταίο εμπορικό προϊόν για την έκδοση SFIV. Είναι βέβαιο ότι η Capcom θ' αρχίσει κάποια στιγμή να μελετά τί νέο θα μπορούσε να προσφέρει ένα ενδεχόμενο Street Fighter V, έστω κι αν αυτό βρίσκεται 2 ή 3 χρόνια μακριά. Στο μεσοδιάστημα, όμως, το Street Fighter IV κατάφερε κάτι ανεκτίμητα σημαντικό: να επαναφέρει στο προσκήνιο μια κατηγορία τίτλων που είχαμε πιστέψει πως δεν θα γινόταν ποτέ ξανά δημοφιλής. Να θυμήσει στους gamers των 30-40 ετών γιατί είχαν αγαπήσει τα fighting games στα... νιάτα τους, αλλά και να επιδείξει στους gamers των 18-30 ετών ότι απολαυστικό ανταγωνιστικό παιχνίδι δεν είναι μόνο αυτό των... shoot' em up. Όχι κι άσχημα για έναν τίτλο ηλικίας 30 χρόνων, έτσι δεν είναι; Ε, ναι!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ