Είδος: Shooter
Φορμά: Playstation4
Τιμή: €9,99
Εταιρία: Sony
Διανομή: Sony Hellas
Ποιά είναι τα περισσότερο εθιστικά video games, αυτά που δεν μπορείς να σταματήσεις να παίζεις ακόμη και μετά από... μαραθωνίους πολύωρους; Απάντηση: είναι αυτά που σε "πείθουν" πως την επόμενη φορά θα τα πας λίγο καλύτερα και θα προχωρήσεις λίγο περισσότερο, παρά τα όποια εμπόδια βάζουν στο δρόμο σου. Είναι, επίσης, αυτά που με έναν τρόπο μαγικό "βγάζουν από τη μέση" θέματα όπως ο περίπλοκος χειρισμός ή το πολυεπίπεδο σενάριο και αφήνουν στην οθόνη τα απολύτως βασικά: ό,τι χειρίζεσαι, το στόχο που θέλεις να πετύχεις και την επιδεξιότητα που θα πρέπει να επιδείξεις για κάτι τέτοιο. Τίποτε άλλο. Ε, το Resogun της HouseMarque για το PlayStation4 έχει και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά. Επίσης, εκρήξεις. Πολλές, μα πολλές εκρήξεις!
Ο τίτλος είναι ένα shoot' em up που συνδυάζει στοιχεία τόσο μοντέρνα, όσο και... "αρχαία" σχεδόν στην ιστορία του gaming, όπως κανένας άλλος. Από τη μία πλευρά, στηρίζεται στους μηχανισμούς που χάρισαν σε games όπως π.χ. το Galaga ή το R-Type τον χαρακτηρισμό του "κλασικού": κύματα από εχθρικά αστρόπλοια, διαφόρων ειδών, ιδιοτήτων και σχηματισμών, που πρέπει να καταστραφούν ώστε ο παίκτης να αντιμετωπίσει τον τελικό "μεγάλο αντίπαλο" κάθε επιπέδου. Από την άλλη αξιοποιεί εξελιγμένη τεχνολογία απεικόνισης, τα "τρισδιάστατα pixels" ή voxels, ώστε να τοποθετήσει σε τρεις διαστάσεις τη δράση, γύρω από έναν "κύλινδρο": κάθε αντικείμενο αποτελείται από αυτά τα 3D pixel και διαλύεται πειστικά - όταν δεν εκρήγνυται με τρόπο θεαματικό, φυσικά, φωτίζοντας με απίθανα εφέ όλη την οθόνη.
Το αποτέλεσμα είναι κάτι που όμοιό του αληθινά δεν έχει ποτέ στο παρελθόν προβληθεί σε τηλεοπτική οθόνη: καταιγιστική, αδιάκοπη δράση που όμως κινείται με απόλυτα ομαλό τρόπο - 60 καρέ το δευτερόλεπτο... "ακατέβατα" - σε ανάλυση 1080 γραμμών και τα πάντα ορατά έως και την παραμικρή λεπτομέρεια. Είναι ένα... υπερθέαμα που με την ταχύτητα των όσων συμβαίνουν στην οθόνη και των εντυπωσιακών εφέ "ανεβάζει την αδρεναλίνη" στα ύψη μέσα σε δευτερόλεπτα και δεν την αφήνει να μειωθεί σε χαμηλότερα επίπεδα παρά μόνο όταν ο τελικός αντίπαλος κάθε επιπέδου έχει ηττηθεί... ή ο παίκτης συγκρουστεί μοιραία με σφαίρα ή άλλο αστρόπλοιο - στην οποία περίπτωση το "Restart" βρίσκεται δύο "Χ" μακριά, φυσικά!