Μιλώντας πάντως για τις θύρες στο πίσω μέρος, ιδιαίτερης αναφοράς αξίζει η έξοδος HDMI - η είσοδος HDMI δεν αξιοποιήθηκε για "συνδυασμό" τηλεoπτικού προγράμματος και Xbox One όσο η Microsoft ήλπιζε και, σε κάθε περίπτωση, είναι άχρηστη στους Έλληνες καταναλωτές - όπου εντοπίζονται ορισμένοι από τους λόγους απόκτησης του One S. Η έξοδος αυτή είναι έκδοσης HDMI 2.0a, οπότε μπορεί να διοχετεύσει σε τηλεοράσεις ή προβολείς εικόνα όχι μόνο υπερυψηλής ευκρίνειας (ανάλυση 4Κ), αλλά και ιδιοτήτων HDR, υψηλών χρωματικών δυναμικών δηλαδή. Αυτά τα δύο συνδυαστικά αξιοποιούνται τόσο από τους νέους οπτικούς δίσκους UHD Blu-ray (τους οποίους το Xbox One S αναπαράγει δίχως πρόβλημα), όσο και από Δικτυακές υπηρεσίες όπως οι Netflix ή Amazon Instant Video, ώστε να προσφέρουν σε συμβατές συσκευές προβολής από ευδιάκριτα καλύτερο έως... άκρως εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα σε σχέση με τα "απλά" Blu-ray ή την "απλή" υπερυψηλή ευκρίνεια των περασμένων ετών.
Το Xbox One S μπορεί να αξιοποιήσει και τις δύο προαναφερθείσες πηγές περιεχομένου, τα δισκάκια UHD BD και τις Δικτυακές υπηρεσίες, χάρις σε ειδικά apps που πάντοτε είχε στην βιβλιοθήκη του, αλλά προσφέρει πλέον αναβαθμισμένα. Για την πλευρά αυτή του νέου συστήματος της Microsoft θα δημοσιεύσουμε σύντομα ειδικά, λεπτομερή άρθρα στην ενότητα Home Cinema του Αθηνόραμα Digital. Κάτι για το οποίο, δυστυχώς, ούτε εμείς, ούτε κανένα άλλο μέσο ενημέρωσης δεν είναι σε θέση να εκφέρει άποψη, είναι η χρήση υψηλών δυναμικών στην χρωματική παλέτα των games για Xbox One S. Ο λόγος είναι απλός: δεν υπάρχει ακόμη τέτοιος τίτλος διαθέσιμος, αλλά ούτε και κάποιο demo του στο Xbox Store που θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε. Τα πρώτα δύο games του Xbox One που στο One S θα προσφέρουν αυτήν την διευρυμένη χρωματική παλέτα είναι Forza Horizon 3 και Gears of War 4, τα οποία κυκλοφορούν στα τέλη Σεπτεμβρίου και αρχές Οκτωβρίου αντίστοιχα. Θα επανέλθουμε λοιπόν στο θέμα τότε.
Πολύς λόγος έχει γίνει για κάποιες πρόσθετες δυνατότητες που έχουν τα υποσυστήματα του Xbox One S σε σχέση με αυτά του Xbox One - και αισθανόμαστε πως έχει νόημα να καταθέσουμε τις πρακτικές μας εντυπώσεις από αυτά. Το ένα έχει να κάνει με τον πολλαπλασιασμό γραμμών που μπορεί να κάνει το νέο One στις αρχικές που συνθέτουν την ανάλυση των video games του, έτσι ώστε να διοχετεύσει σε τηλεοράσεις ή προβολείς υπερυψηλής ευκρίνειας "εικόνα 4Κ" από αυτά. Αυτή, πρωτίστως, δεν είναι αληθινή ανάλυση υπερυψηλής ευκρίνειας και, δευτερευόντως, τίποτε δεν εγγυάται πως το Xbox One S θα κάνει σε αυτήν την διαδικασία του πολλαπλασιασμού γραμμών καλύτερη δουλειά από την τηλεόραση 4Κ ή τον προβολέα 4Κ όπου θα συνδεθεί (εξαρτάται από το πόσο ικανά είναι αυτά τα μέσα προβολής από μόνα τους). Ο υπερχρονισμός, δε, του chip γραφικών, ο οποίος έχει γίνει έτσι ώστε να διευκολύνεται η προβολή του περιεχομένου 4Κ ή/και HDR, στα games του Xbox One που δοκιμάσαμε επέφερε πολύ μικρή ή μη παρατηρήσιμη διαφορά. Και τα δύο ευπρόσδεκτα μικρά... bonus, λοιπόν, αλλά μόνο αυτό.