God of War Ascension: τα νέα στοιχεία

Ποιά καινούργια πράγματα φέρνει στο προσκήνιο η νέα έκδοση;

Όταν μία σειρά τίτλων διανύει στην αγορά μία διαδρομή που δεν μετριέται σε χρόνια ή σε σεζόν αλλά σε... δεκαετίες σχεδόν - όπως αυτή του God of War - υπάρχει πάντα ένα συγκεκριμένο πρόβλημα και μια συγκεκριμένη ανησυχία. Το πρόβλημα: από τον έναν τίτλο στον άλλο, η σειρά θα πρέπει να εξελίσσεται, αλλά όχι σε βαθμό τόσο αλματώδη που να διαφοροποιείται από αυτό που αγάπησαν οι καταναλωτές στους πρώτους τίτλους της. Η ανησυχία: η διαφοροποίηση θα είναι αρκετή για να κρατήσει το ενδιαφέρον χωρίς να ξενίσει ή - αντίθετα - μήπως δεν θα είναι αρκετή για να ενθουσιάσει το πιστό κοινό της σειράς; Όλες οι... "μεγάλες οικογένειες" τίτλων, από τα Halo και τα Call of Duty μέχρι τα Street Fighter και τα Αssassin's Creed αντιμετωπίζουν την ίδια πρόκληση. Και το God of War Ascension, το μόλις 2ο ειδικά σχεδιασμένο για το PS3 αλλά 7ο στη συνολική πορεία της σειράς, δεν θα μπορούσε να διαφέρει. Ποιά είναι τα... επιχειρήματά του, λοιπόν;

Ξεκινώντας από τα... απλά, το νέο God of War είναι το εντυπωσιακότερο μέχρι σήμερα όσον αφορά στον τεχνικό τομέα - και παρά το γεγονός ότι αυτό δεν είναι νέο στοιχείο, λαμβάνοντας στα υπ' όψιν πόσο δύσκολο ήταν κάτι τέτοιο μετά από το συχνά εκθαμβωτικό God of War III, δικαίως αναγνωρίζεται ως... επιχείρημα του Studio Santa Monica. Τα περιβάλλοντα είναι ακόμη μεγαλύτερα, σε κλίμακα που ενίοτε προκαλεί... ίλιγγο και περισσότερο φιλόδοξα όσον αφορά στο σχεδιασμό. Η λεπτομέρεια των γραφικών είναι επίσης μεγαλύτερη, είτε τα παρατηρεί κανείς από κοντινές, είτε από μακρινές κάμερες. Ο έλεγχος και η κίνηση του Kratos είναι ομαλότερα και φυσικότερα, ειδικά στα σημεία όπου συνδυασμοί κινήσεων "ενώνονται" μεταξύ τους (παλαιότερα το animation εκεί έπασχε). Η μουσική και τα ηχητικά εφέ κινούνται στο ίδιο κορυφαίο επίπεδο με παλαιότερα, αλλά... πόσο καλύτερα μπορούσαν να είναι ούτως ή άλλως;

Συνεχίζοντας σε πιο ενδιαφέροντα, αληθινά καινούργια στοιχεία, αυτό που θα παρατηρήσουν αμέσως οι "βετεράνοι" των God of War σχετίζεται με τον οπλισμό. Ο Kratos βασίζεται πολύ περισσότερο στις δίδυμες Blades of Chaos απ' ότι στο παρελθόν και τα "δευτερεύοντα" όπλα - ακόντια, σφυριά, σπαθιά - δεν αξιοποιούνται συχνά. Αυτό δεν είναι, ωστόσο, καθόλου κακό γιατί τα Blades of Chaos όχι μόνο αναβαθμίζονται σε δύναμη και ταχύτητα, αλλά μπορούν ν' αποκτήσουν extra ιδιότητες από τα φυσικά στοιχεία που "δανείζονται" τις ιδιότητες των θεών Ποσειδώνα, Άρη, Δία και Άδη. Κάθε παίκτης επιλέγει έτσι το πώς θα συνδυάσει τους "βαθμούς εξέλιξης" των Blades of Chaos με τα τέσσερα αυτά φυσικά στοιχεία, ώστε αυτές να ταιριάζουν περισσότερο στο δικό του στυλ μάχης.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ