GamesCom 2010: Ghost of Sparta

Φορητό God of War, απίθανο!

Πέραν των όπλων που έχουμε συνηθίσει να χρησιμοποιούμε με τον Kratos - τα οποία με κάποιο... μαγικό τρόπο είναι τόσο εντυπωσιακά στο PSP, όσο και στο PS3! - το Ghost of Sparta προσφέρει ένα νέο αντικείμενο. Πρόκειται για το Eye of Atlantis, που προσφέρει στον παίκτη την επιλογή να εκτοξεύσει (φυσικά με περιορισμούς που καθιστούν τη χρήση του μία κίνηση τακτικής) μεγάλη ποσότητα ενέργειας συγκεντρωμένη, έτσι ώστε να εξοντώσει πολλούς αντιπάλους με ένα χτύπημα. Ο Kratos έχει επίσης τη δυνατότητα να κρατήσει ασπίδα και σπαθί, με τα οποία μπορεί να καταφέρει χτυπήματα και να προστατευθεί από τα αντίστοιχα των αντιπάλων. Άξια αναφοράς και η νέα δυνατότητα άλματος στον κάθετο άξονα, που επιτρέπει στον παίκτη να χρησιμοποιεί τα διάφορα επίπεδα στις τοποθεσίες για να επιτεθεί ή να κινηθεί ταχύτερα.

Εννοείται πως από το... μενού των στοιχείων δράσης που χαρακτηρίζουν το Ghost of Sparta δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα καθιερωμένα QTE (Quick Time Events), τμήματα του τίτλου δηλαδή κατά τα οποία ο παίκτης καλείται να πατήσει τα συγκεκριμένα πλήκτρα που θα προβληθούν στην οθόνη, με τη σωστή ακολουθία και συγχρονισμό, χωρίς να έχει τον πλήρη έλεγχο του χαρακτήρα. Στην προέκδοση που είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε, σε ένα τέτοιο "σκηνοθετημένο" τμήμα, ο Kratos αντιμετώπισε τη Scylla προσπαθώντας (α) να αποφύγει τα χτυπήματά της ή τα αντικείμενα που εκτόξευε προς το μέρος του και (β) να καταφέρνει τα δικά του χτυπήματα σε συγκεκριμένα της σημεία με συγκεκριμένο τρόπο.

Όπως ανέφεραν στελέχη της Ready at Dawn, οι μεγάλοι, σημαντικοί αντίπαλοι του Kratos θα παρελάσουν στην οθόνη του PSP θα είναι 6 ή περισσότεροι - από αυτό μπορούμε ίσως να συμπεράνουμε πως ο τίτλος θα απαρτίζεται από ισάριθμους μεγάλους "κόσμους" προς εξερεύνηση - και κάθε ένας από αυτούς θα χρειαστεί διαφορετική τακτική και προσέγγιση για να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Στα του τεχνικού τομέα, δε, το Ghost of Sparta είναι αυτό ακριβώς που περιμέναμε: ένας τίτλος αληθινό... demo δυνατοτήτων του PSP, αφού δείχνει να αξιοποιεί στο έπακρο την ισχύ του φορητού συστήματος της Sony. Τα γραφικά και ο ήχος του είναι επιπέδου που ούτε να φανταστούμε δεν μπορούσαμε όταν το PSP ξεκινούσε την πορεία του στην αγορά, όντας καλύτερα από του PS2 και σίγουρα οποιουδήποτε άλλου φορητού φορμά αυτή τη στιγμή. Περισσότερα, πλέον, θα έχουμε να αναφέρουμε από την τελική έκδοση του τίτλου, που αναμένεται τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο. Μέχρι τότε...

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ