E3 2013: Συνέντευξη, Guillaume de Fondaumiere

Εν όψει Beyond, απαντήσεις από τον πρόεδρο της Quantic Dream

Ανάμεσα στους ανθρώπους με τους οποίους μιλήσαμε στον εκθεσιακό χώρο του Los Angeles Convention Center ήταν και μερικοί που δεν ασχολούνται με τα... στρατηγικά και τα εμπορικά θέματα της αγοράς του gaming. Προέρχονται από την κοινότητα των δημιουργών τους. Και ναι μεν ο Guillaume de Fondaumiere... παραείναι ψηλά στην ιεραρχία της Quantic Dream για να θεωρηθεί απλώς "εργάτης" ανάπτυξης τίτλων, το πάθος όμως με το οποίο ο ίδιος ως πρόεδρός της και ο ιδρυτής της εταιρείας, ο David Cage, "κυνηγούν το όνειρο" του φωτορεαλισμού, τον καθιστά σαφέστατα δημιουργό. Είχαμε την ευκαιρία μιας συνέντευξης με τον de Fondaumiere, τα πιο ενδιαφέροντα τμήματα της οποίας ακολουθούν:

Δεν είχαμε μέχρι σήμερα την ευκαιρία να συζητήσουμε μαζί τα της Quantic και τους τίτλους της - πού βρίσκεστε με το Beyond αυτές τις ημέρες;
Ναι, η αλήθεια είναι πως αρέσει περισσότερο στον David (Cage) να κάνει τις παρουσιάσεις στους δημοσιογράφους, βρισκόμαστε ωστόσο στο τελικό στάδιο της ανάπτυξης του Beyond και είναι επικεντρωμένος σε αυτό. Όλα βαίνουν όπως τα είχαμε προγραμματίσει, ο τίτλος θα βρίσκεται στα καταστήματα στις αρχές Οκτωβρίου και είμαστε άκρως ικανοποιημένοι με το τελικό αποτέλεσμα. Πιστεύω πως το Beyond θα είναι ένας από τους τίτλους του PS3 που θα αποκτήσει ξεχωριστή θέση στη βιβλιοθήκη του, κι ας έρχεται το PS4 το ίδιο διάστημα. Είναι κάτι για το οποίο θα είμαστε υπερήφανοι που φέραμε στην αγορά - και ίσως η καλύτερη "γέφυρα" για την επόμενη δημιουργία μας.

Ας μιλήσουμε γι' αυτό. Με το Heavy Rain η Quantic είχε επιδιώξει να υλοποιήσει μια "κινηματογραφική", "σκηνοθετημένη" προσέγγιση στην απόδοση των σύγχρονων games και, μετά την επιτυχία του, το Beyond ακολουθεί τα ίδια βήματα. Τί έχει αλλάξει τα τελευταία 3 χρόνια, ώστε το δεύτερο να είναι αρκετά διαφορετικό από το πρώτο;
Έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα. Αφενός, δεν είναι πια εύκολο να εντυπωσιάσεις τους gamers: έχουν δει εξαιρετικά πράγματα, τόσο στην ποιότητα των γραφικών, όσο και στη συνολική παρουσίαση των games της τελευταίας τριετίας. Αφετέρου, περιμένουν μεν κινηματογραφική παρουσίαση, αλλά χωρίς αυτή να στερείται τίποτε σε αλληλεπίδραση - κάτι που δεν είναι φυσικά τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Έχουμε κάνει πάρα πολλά προς την κατεύθυνση αυτή με το Beyond, όμως, καταφέρνοντας παράλληλα να φτάσουμε σε επίπεδο οπτικοακουστικής ποιότητας σημαντικά υψηλότερα από το Heavy Rain. Γι' αυτό και πιστεύουμε πως η νέα μας δημιουργία θα έχει ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ