E3 2012, Nintendo: τί περιμένουμε

Κάθε λεπτομέρεια για το WiiU, μια πλήρη Δικτυακή υπηρεσία και ανασχεδιασμένο 3DS

Από τους τρεις μεγάλους "μονομάχους" της ηλεκτρονικής διασκέδασης, η Nintendo έχει φέτος να αποδείξει τα πιο πολλά. Για μία σειρά από λόγους. Παρά το γεγονός ότι με το Wii σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία, έχει ήδη ολοκληρώσει τη διαδρομή της σε αυτή τη γενιά συστημάτων ηλεκτρονικής διασκέδασης με πολλές απώλειες. Δεν προσέφερε αληθινά καινούργια video games στο κοινό, πέρα από τα καθιερωμένα της franchises, με τους ίδιους και τους ίδιους χαρακτήρες κάθε φορά. Δεν εξελίχθηκε σχεδόν καθόλου στο νευραλγικό τομέα των Δικτυακών υπηρεσιών. Δεν βελτίωσε τις σχέσεις της με τους ανεξάρτητους δημιουργούς games, οι οποίοι έχουν ουκ ολίγους λόγους "γκρίνιας". Οι πωλήσεις του ίδιου του Wii, άλλωστε, αδυνατούν να κρύψουν το μεγάλο πρόβλημα της περιορισμένης χρήσης και του χαμηλού αριθμού από games που κατά μέσο όρο αγόρασε κάθε κάτοχός του. Αν το Wii χαρακτηριστεί από τους... ιστορικούς του μέλλοντος ως "Πύρρειος νίκη" για τη Nintendo, καθόλου δεν θα εκπλαγούμε.

Αυτά είναι πράγματα που η Nintendo θα έπρεπε, αλλά δεν... περιμένουμε απαραίτητα πως θα επιδιώξει να διορθώσει με την παρουσία της στη φετινή Ε3. Αυτό που περιμένουμε - σε πρώτη φάση τουλάχιστον - είναι να επιδείξει το WiiU ως ένα επαναστατικό προϊόν, που θα αλλάξει ("ξανά") τον τρόπο με τον οποίο διασκεδάζουμε. Αν και κατά πόσο ισχύει κάτι τέτοιο ή αν η Nintendo λανθασμένα έχει κρίνει πως ένα λιλιπούτειο tablet ως χειριστήριο θα της προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, απομένει βεβαίως ν' αποδειχθεί. Σε κάθε περίπτωση, ανυπομονούμε να δούμε τη Nintendo να επιδεικνύει απτά, πρακτικά, ενδιαφέροντα παραδείγματα των ιδεών που έχει, σε games πλέον. Όχι... θεωρητικά. Και ελπίζουμε να το κάνει με τρόπο σαφέστερο από τον αποτυχημένο περυσινό.

Επειδή, φυσικά, η Nintendo είναι η Nintendo, περιμένουμε να επιδείξει πράγματα που θα αξιοποιούν το ισχυρό της οπλοστάσιο σε πασίγνωστα ονόματα του ιστορικού της παρελθόντος (sic). Υπάρχει ήδη έντονη φημολογία για νέα περιπέτεια του Mario, καθώς και για ένα νέο Pikmin (το αρχικό στο Gamecube ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα αρχικά games του "Κύβου"). Κρυφά, βεβαίως, ελπίζουμε σε μία... πραγματική, νέα υψηλής ευκρίνειας περιπέτεια του Link των Zelda (και όχι την απλώς demo σκηνή την περσινή), ενώ ναι μεν καινούργια περιπέτεια της Shamus Aran των Metroid δεν είναι εύκολο να έχουμε πια όπως κάποτε, αλλά δεν αποκλείεται κιόλας. Αν μη τί άλλο, αυτή θα προσέδιδε χαρακτήρα περισσότερο "ώριμο" και "mainstream" στο WiiU, τον οποίο οι "παιδικοί" τίτλοι τύπου Mario αποδεδειγμένα πια δεν μπορούν να προσδώσουν.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ