Τα παιδιά, τα touch games και η Petita Demas

Νέα εταιρεία στο χώρο των εκπαιδευτικών παιδικών games: ερωτήσεις, απαντήσεις

Δεν χρειάζονται παρά ελάχιστες ημέρες κατοχής ενός iPhone ή iPad από Έλληνα καταναλωτή για να διαπιστώσει και ο ίδιος, απογοητευτικά, αυτό που συζητάμε εδώ και χρόνια με φίλους και γνωστούς: το App Store της Apple, πλούσιο σε τόσες κατηγορίες, παραμένει "φτωχό" σε αυτήν των εκπαιδευτικών games για παιδιά μικρής ηλικίας. Από την άλλη πλευρά, με την εγχώρια αγορά να μην δικαιολογεί εύκολα ελληνόγλωσσες εμπορικές προσπάθειες - η συνήθεια των... free apps παραέγινε καθεστώς, λόγω (και) νοοτροπίας - σχεδόν κάθε απόπειρα σχετική είναι ριψοκίνδυνη σε κάποιο βαθμό. Πώς μπορεί να κινηθεί, λοιπόν, μία ομάδα δημιουργικών ανθρώπων που θα ήθελε να προσφέρει προτάσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά όχι να χάσει το χρόνο και τον κόπο της;

Η Petita Demas, νέα εταιρεία ανάπτυξης αποκλειστικά εκπαιδευτικών games για παιδιά, δημιουργημένη από Έλληνες επαγγελματίες έμπειρους στο χώρο τους - αλλά όχι τόσο κυνικούς ώστε να... μην τολμήσουν κάτι ριψοκίνδυνο - ίσως έχει μία καλή απάντηση στην ερώτηση αυτή. Μπορεί κάποιος να αναπτύξει, για παράδειγμα, ένα προσεγμένο τέτοιο app για την παγκόσμια, αγγλόφωνη αγορά, έτσι όμως σχεδιασμένο ώστε να εξελληνίζεται εύκολα ή και να μην χρειάζεται καν γνώση αγγλικών για να παιχθεί από μικρά παιδιά. Αυτό ακριβώς είναι το Pico the Penguin, η πρώτη παραγωγή της Petita Demas και - με την ευκαιρία της κυκλοφορίας της - είχαμε μια συζήτηση με τον Κωνσταντίνο Καραβέλλα, συνιδρυτή της και επικεφαλής της ομάδας που δημιούργησε αυτό το παιδικό app.

Αθηνόραμα Digital: Για ποιούς λόγους επιλέξατε να επικεντρωθείτε αποκλειστικά στα εκπαιδευτικά games για μικρά παιδιά και όχι σε κάποια άλλη κατηγορία apps;

Κωνσταντίνος Καραβέλλας: Ήταν το είδος της απόφασης που προέκυψε από προσωπική εμπειρία, τελικά - δική μας και φιλικών μας ζευγαριών, που έψαχναν εκπαιδευτικά games που θα μπορούσαν να παίξουν με τα παιδιά τους και διαπίστωναν γρήγορα πως αυτά σπανίζουν. Το σχετικό κενό στην αγορά ήταν περισσότερο από οφθαλμοφανές, άρα και η σχετική επιχειρηματική ευκαιρία. Αλλά και στις παραγωγές που μπορούσαμε να βρούμε... κάτι έλειπε: είτε είχαν να επιδείξουν ένα ενδιαφέρον concept αλλά όχι φροντισμένο τεχνικό τομέα, είτε το αντίθετο, είτε ήταν δυσνόητα, είτε δύσχρηστα... Αυτό που θέλαμε να κάνουμε, λοιπόν, είναι στην ουσία ακριβώς αυτό: να δημιουργήσουμε εκπαιδευτικά games που στηρίζονται σε μία ωραία ιδέα, κατανοητή στα παιδιά, όντας παράλληλα υψηλού επιπέδου αισθητικά και πάνω απ' όλα διασκεδαστικά με την αληθινή έννοια του όρου.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ