Στα 20 εκατομμύρια το Galaxy S3

Εκθετική επιτυχία για το smartphone της Samsung

Υπάρχουν πολλές συνισταμένες στην εμπορική επιτυχία ενός σύγχρονου προϊόντος τεχνολογίας ή μιας σειράς τέτοιων προϊόντων - και όπως αποδεικνύουν τα Galaxy S της Samsung, δύο από τις πιο σημαντικές είναι η ποιότητα και το επιθετικό marketing. Δεν έχουν περάσει ακόμη έξι μήνες από την ημέρα διάθεσής του στην αγορά, όμως το Galaxy S3, το νεότερο smartphone της κορεάτικης εταιρείας που βασίζεται σε λειτουργικό Android, ξεπέρασε πριν από λίγες μέρες τα 20 εκατομμύρια πωληθέντων συσκευών. Νούμερο που, αν μη τί άλλο, θα ζήλευε όχι μόνο οποιοσδήποτε ανταγωνιστής κινείται στον ίδιο χώρο των κινητών με λειτουργικό της Google, αλλά οποιοσδήποτε ανταγωνιστής στοχεύει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από την Apple και τα iPhone.

Απόδειξη του γεγονότος ότι η καλλιέργεια ενός brand θα φέρει - σε συνδυασμό με ισχυρές κινήσεις marketing - εμπορική επιτυχία αν το προϊόν είναι καλό, είναι η... εκθετική πρόοδος των Galaxy S ως σειράς. Το S3 κατάφερε να ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια πωλήσεις μέσα σε 100 ημέρες, ενώ το S2 χρειάστηκε τριπλάσιο χρόνο για το ίδιο αποτέλεσμα και το αρχικό S τον... εξαπλάσιο χρόνο. Ίσως ήταν αυτό το στοιχείο το... αποφασιστικό που ώθησε την Apple, ακόμη και μετά τη μεγάλη της νομική επικράτηση επί της Samsung, να αιτηθεί εκ νέου την επέκταση των κατηγοριών περί "αντιγραφής" των iPhone ώστε να περιλαμβάνει και το Galaxy S3. Ε, λίγο το' χεις το άλμα από τα 2 χρόνια στον 1 χρόνο και μετά στους 3 μήνες για τα 20 εκατομμύρια πωληθείσες συσκευές;

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ