Public: μέσα στην κρίση, ανάπτυξη

Αυξημένο καταναλωτικό ενδιαφέρον, σταθερές βάσεις για το 2013

Είναι, αν μη τί άλλο, άκρως ευπρόσδεκτες οι θετικές ειδήσεις που σχετίζονται με ελληνικές εταιρείες "ανθεκτικές" στην πίεση της οικονομικής κρίσης - και μία τέτοια αφορά στην αλυσίδα καταστημάτων Public που, παρά το κακό κλίμα που επικράτησε στην εγχώρια καταναλωτική αγορά για το μεγαλύτερο τμήμα του 2012, κατόρθωσε να αναπτυχθεί και να θέσει "γερές βάσεις" για μία καλύτερη εμπορική πορεία φέτος. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας περισσότερα από 13 εκατομμύρια καταναλωτές επισκέφθηκαν κάποιο από τα καταστήματα Public το περασμένο δωδεκάμηνο, άμεση συνέπεια και του γεγονότος ότι ο αριθμός των καταστημάτων αυτών διπλασιάστηκε σε εντυπωσιακά μικρό χρονικό διάστημα.

Η περασμένη χρονιά ομολογουμένως χαρακτηρίστηκε από την εμπορική συμμαχία των Public με τον πάροχο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών WIND - συμμαχία που φαίνεται να απέδωσε και για τις δύο πλευρές - όμως το 2013 θα χαρακτηριστεί πιθανότατα από την αύξηση των σημείων παρουσίας της αλυσίδας. Πρόσφατα εντάχθηκε σ' αυτήν μεγάλο κατάστημα Public σε έναν από τους πλέον εμπορικούς δρόμους της Νέας Σμύρνης, ακολουθεί άμεσα η συνοικία του Ζωγράφου και τα Χανιά, ενώ μέσα στο επόμενο τρίμηνο σειρά έχουν τα σημεία παρουσίας σε Κατερίνη και Τρίκαλα. Με τα παραπάνω η αλυσίδα θα αριθμεί πλέον 25 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ σημαντικό ρόλο θα συνεχίσει να έχει και το ηλεκτρονικό της κατάστημα (www.public.gr).

Τα καλά νέα για τους καταναλωτές όσον αφορά στο συγκεκριμένο δεν είναι, φυσικά, μόνο το γεγονός ότι θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα σημεία παρουσίας των Public, αλλά και το γεγονός ότι η εμπορική αλυσίδα συνολικά εξακολουθεί να επενδύει σε γκάμα και "βάθος" προϊοντικών κατηγοριών που καλύπτει. Τα βιβλία, τα μουσικά CD, οι ταινίες και τα video games παραμένουν "σε πρώτο πλάνο", έμφαση ωστόσο τους τελευταίους μήνες έχει δοθεί τόσο στις φορητές συσκευές (όπως τα smartphones και τα tablet), όσο και στους προσωπικούς υπολογιστές και τα αξεσουάρ τους. Οι πολιτιστικές και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις που τα Public τακτικά φροντίζουν να φιλοξενούν στα καταστήματά τους, άλλωστε, παραμένει ένας από τους καλύτερους λόγους να τα επισκέπτεται κανείς. Ελπίζουμε το 2014 να έχουμε ν' αναφέρουμε ακόμη καλύτερα νέα για το 2013!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ