Lenovo smartphones στην Ελλάδα

Με τέσσερα προσιτά κι αξιόλογα μοντέλα, βασισμένα σε Android

Πιστή στην υπόσχεση που είχε δώσει στις αρχές Ιουλίου, η Lenovo ξεκινά αυτές της ημέρες τη διάθεση και στην ελληνική αγορά των smartphones της. Τέσσερα διαφορετικά μοντέλα θα κυκλοφορήσουν στο εμπόριο και θα προωθηθούν κυρίως μέσα από τις αλυσίδες καταστημάτων Public, Κωτσόβολος και MediaMarkt, καθώς και από τα δίκτυα καταστημάτων των παρόχων WIND και CYTA. H Lenovo συνεχίζει να είναι μία εταιρεία που το μεγαλύτερο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού της χώρας μας γνωρίζει από τους προσωπικούς υπολογιστές της, όμως τα smartphones παραμένουν κατηγορία με περισσότερη δυναμική, εξ ου και η εμφάνιση των προτάσεων αυτών εν όψει του πλέον εμπορικά ενεργού τριμήνου της χρονιάς, του τελευταίου.

Τα smartphones που εισάγει η Lenovo στην ελληνική αγορά από πλευράς κόστους κινούνται στο εισαγωγικό έως μέσο επίπεδο - χωρίς αυτό να σημαίνει πως τα ακριβότερα εξ αυτών δεν διεκδικούν τα χρήματα των καταναλωτών με απαιτήσεις, κυρίως λόγω του πολύ υψηλού δείκτη αξίας/κόστους που τα χαρακτηρίζει. Τα Lenovo Α536 και A589 κοστίζουν €149 και €199 αντιστοίχως, για παράδειγμα, όμως φέρνουν στο προσκήνιο συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, όπως τις δύο κάρτες SIM το πρώτο και την οθόνη 5 ιντσών το δεύτερο. Τα Lenovo S850 και S860, από την άλλη, κοστίζουν €249 και €299 αντίστοιχα, όμως έχουν δώσει έμφαση και σε άλλα στοιχεία, όπως τον λεπτό σχεδιασμό και τις φωτογραφικές δυνατότητες το πρώτο, την πολύ μεγάλη αυτονομία και τις υψηλές επιδόσεις το δεύτερο. Όλα τα μοντέλα στηρίζονται σε λειτουργικό Android (4.2 πλην του S850 που φέρει την έκδοση 4.4) και συνοδεύονται από μία σειρά χρήσιμων δωρεάν apps της Lenovo, ανάλογα με το μοντέλο.

Δεν χωρά αμφιβολία στο γεγονός ότι ως κατασκευαστής smartphones η Lenovo δεν έχει ούτε την εμπειρία, ούτε τις αξιώσεις για απευθείας αντιπαραβολή με τα iPhone της Apple - εμπειρία και αξιώσεις που έχουν να επιδείξουν κατασκευαστές όπως η Samsung, η HTC και η LG. Ο μεγαλύτερος όγκος των πωλήσεων smartphones με Android, ωστόσο, συνεχίζει να προέρχεται από τις συσκευές κόστους €299 "και κάτω", λογικό είναι λοιπόν η Lenovo να ξεκινά από το επίπεδο αυτό - φιλοδοξώντας πιθανώς να ξεχωρίσει ανάμεσα στα άλλα "μέσου επιπέδου" smartphones των άλλων κατασκευαστών, βάσει του υψηλού λόγου τιμής προς απόδοση που έχει επιδιώξει να προσφέρει. Το ελληνικό κοινό έχει κατ' επανάληψη αποδείξει πως "τιμά" εμπορικά τις συσκευές που "είναι πολύ καλές για τα λεφτά τους", όμως η Lenovo θα χρειαστεί να καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να καθιερώσει ένα άγνωστο brand name σχεδόν "από το μηδέν", σε μία προϊοντική κατηγορία άκρως ανταγωνιστική ήδη. Όπως πάντα... ίδωμεν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ