iSquare: η ανακοίνωση για τα iPad

Ανεπαρκείς εξηγήσεις, περισσότερα προβλήματα

Το γεγονός ότι η επίσημη κυκλοφορία του νέου iPad στην Ελλάδα απείχε πάρα πολύ από το ιδανικό - όπως και η περυσινή του iPad 2, άλλωστε - είναι κάτι που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από οποιονδήποτε μπήκε την Παρασκευή 23/3 στη... σχετική διαδικασία. Όλη την περασμένη εβδομάδα, δε, συνεχίστηκε η σύγχυση και η κακή εικόνα, καθώς (μετά από επικοινωνία μας μαζί τους) τα καταστήματα διέθεταν είτε μόνο τα πιο ακριβά μοντέλα iPad είτε καθόλου στοκ, με καμία σαφή απάντηση στις ερωτήσεις μας σχετικά με το πότε θα αναπληρωθεί το στοκ αυτό και θα ομαλοποιηθεί η ροή του. Προφανώς ως απάντηση σε σχετικά δημοσιεύματα - όπως το δικό μας - αλλά και τη γενική "μουρμούρα" της αγοράς από τους εμπορικούς της συνεργάτες, η iSquare (επίσημη αντιπρόσωπος της Apple στην Ελλάδα) εξέδωσε Δελτίο Τύπου. To παραθέτουμε αυτούσιο:

"H iSquare, επίσημος διανομέας της Apple στην Ελλάδα και την Κύπρο, σχετικά με το λανσάρισμα του νέου iPad που έλαβε χώρα την Παρασκευή, 23 Μαρτίου στη χώρα μας ταυτόχρονα με ακόμα 24 χώρες σε όλη την Ευρώπη, πληροφορεί το κοινό τα εξής:

Μέριμνα της iSquare, ως επίσημου διανομέας της Apple, είναι η συμπόρευση της ελληνικής αγοράς με την Ευρωπαϊκή, και η παροχή στον Έλληνα καταναλωτή ακριβώς ό,τι προσφέρεται στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης, την ίδια ακριβώς στιγμή. Λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος, όπως ήταν αναμενόμενο, τα πρώτα κομμάτια του νέου iPad δεν ήταν δυνατόν να καλύψουν την τεράστια ζήτηση. Σταδιακά η διαθεσιμότητα θα βελτιωθεί και σύντομα θα υπάρχει ικανοποιητική επάρκεια. Το ίδιο φαινόμενο παρατηρήθηκε σε όλες τις χώρες που λανσαρίστηκε το iPad.

Η iSquare, μέσα σε λιγότερο από δυόμιση χρόνια έχει δώσει μεγάλη ώθηση στην αγορά, όσον αφορά τη διάδοση και την υποστήριξη των προϊόντων Apple, κερδίζοντας διαρκώς όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Η εταιρία επενδύει συνεχώς ώστε ο καταναλωτής να απολαμβάνει την απόλυτη εμπειρία Apple σε όλα τα σημεία πώλησης, μέσα από την παροχή υψηλών υπηρεσιών που έχει βάλει σαν στόχο για την Ελληνική και την Κυπριακή αγορά.
Στόχος της iSquare για την Ελληνική και Κυπριακή αγορά είναι η ικανοποίηση του πελάτη, σε συνδυασμό με την εξάπλωση της τεχνολογίας που βελτιώνει την απόδοση εργασίας και την ανταγωνιστικότητα με τη χρήση των νέων τεχνολογιών."


Όπως εύκολα μπορεί να διακρίνει οποιοσδήποτε από τα παραπάνω, η αντιπροσωπεία της Apple για Ελλάδα και Κύπρο θεωρεί πως λογικά κι αναμενόμενα (άρα και δικαιολογήσιμα) είναι όσα παρατηρήσαμε τις τελευταίες 10 μέρες. Αυτό που ο... πολιτικός λόγος του Δελτίου Τύπου - "πνίγουμε τα ουσιώδη στις σάλτσες" - παρέλειψε βολικά να σημειώσει είναι πως ναι, το πρώτο στοκ iPad εξαντλήθηκε και σ' άλλες χώρες την 23/3 αλλά πως όχι, δεν υπάρχει στο εξωτερικό αυτή η σύγχυση σχετικά με τη διαθεσιμότητα των iPad και η πρακτική του "όσα έλθουν, όποτε έλθουν, δεν γνωρίζουμε τίποτε". Ακόμη και σχετικά περιορισμένο να είναι το στοκ που ανανεώνεται, υπάρχει πληροφόρηση για το πότε και η δυνατότητα προπαραγγελίας με συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης. Είναι κάτι που έχουμε διασταυρώσει με φίλους και συνεργάτες στο εξωτερικό ουκ ολίγες φορές και κάτι για το οποίο, συνεχίζουμε να πιστεύουμε, τον πρώτο λόγο έχει η ελληνική αντιπροσωπεία.

Συν τοις άλλοις, στο εξωτερικό δεν είναι... ελαστική η πολιτική της Apple σχετικά με τις συσκευές που παρουσιάζουν κατασκευαστικό πρόβλημα αμέσως μόλις ο καταναλωτής τις βγάλει από τη συσκευασία. Υπάρχει συγκεκριμένη ορολογία (DOA) και συγκεκριμένη διαδικασία (άμεση αντικατάσταση). Ευτυχώς ελάχιστες ήταν οι περιπτώσεις Ελλήνων καταναλωτών που διαπίστωσαν του λόγου το αληθές - τα προβλήματα είχαν να κάνουν, όπως και στην αμερικανική κυκλοφορία της 16ης Μάρτη, στον υποφωτισμό της νέας οθόνης - όμως ακόμη κι εκεί... χάος. Άλλα καταστήματα διαβεβαίωσαν πως ο καταναλωτής δικαιούται αλλαγής με νέο, πανομοιότυπο, σφραγισμένης συσκευασίας μοντέλο και προέβησαν στη σχετική κράτηση. Άλλα παρέπεμψαν τη συσκευή στο service της Infoquest, από την οποία ενδέχεται κάποιος να λάβει ανακατασκευασμένη κι όχι καινούργια συσκευή (για το νέο iPad δεν υπάρχουν ακόμη μεταχειρισμένα προφανώς). Άλλα καταστήματα υποστήριξαν πως εξαρτάται από τη δική τους πολιτική (!) και τη δική τους διακριτική ευχέρεια όσον αφορά στο πώς χειρίζονται αυτά τα θέματα. Άλλα προσέφεραν επιστροφή χρημάτων σε 7 ή 15 ημέρες, άλλα όχι. Άλλα, δε - το αποκορύφωμα - υποστήριξαν πως τα προβλήματα υποφωτισμού δεν αναγνωρίζονται ως κατασκευαστικά από την Apple (!!!).

Μέχρις ότου να φροντίσει ώστε να υπάρχει μία καθαρή και προβλέψιμη εικόνα για το νέο iPad στην ελληνική αγορά, λοιπόν, ας μας συγχωρεί η ελληνική αντιπροσωπεία της Apple που ζητάμε κάτι καλύτερο από αυτό που επικρατεί. Γιατί, αν έχουμε καταλάβει καλά, αν δεν το ζητήσουμε ποτέ δεν πρόκειται να το εισπράξουμε και ποτέ, οπότε...

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ