Η κατηγορία των smartwatches - των "έξυπνων ρολογιών" που προσφέρουν, σε συνεργασία με ένα smartphone συνήθως, μία σειρά από ενδιαφέρουσες δυνατότητες πέραν της... αυτονόητης - αρχικά ενδιέφεραν περισσότερο όσους και όσες επιδίδονται συστηματικά σε σπορ ή σωματική εξάσκηση γενικότερα λόγω των σχετικών χρήσιμων λειτουργιών που ενσωματώνουν. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο το κοινό στο οποίο απευθύνονται τα smartwatches έχει διευρυνθεί τόσο επειδή αυτά ενσωματώνουν πλέον και λειτουργίες περισσότερο "καθημερινής" χρηστικότητας κι αξίας, όσο και επειδή τα καλύτερα από αυτά προσφέρουν λειτουργίες σχετικές με την υγεία αυτή καθ' αυτή του χρήστη τους, όχι τις... επιδόσεις του σε αθλήματα ή προπονήσεις.
Η Honor - η οποία έχει καθιερωθεί ως κατασκευάστρια κινητών που χαρακτηρίζονται σχεδόν πάντοτε από υψηλότατο συντελεστή αξίας/κόστους - προσέφερε ήδη ένα αξιόλογο smartwatch στην αγορά, όμως με το νέο MagicWatch 2 "τοποθετεί τον πήχυ" για τον εαυτό της στην ανώτερη "ζώνη" αυτής της προϊοντικής κατηγορίας. Η καινούργια της αυτή πρόταση χαρακτηρίζεται από μεγάλη, φωτεινή οθόνη τεχνολογίας AMOLED, μεγάλη αυτονομία (έως δύο εβδομάδες χρήσης), αξιόλογο αποθηκευτικό χώρο - 4 GB, τα 2 διαθέσιμα και για την αναπαραγωγή αρχείων μουσικής - καθώς και την δυνατότητα διεξαγωγής κλήσεων απευθείας από την ίδια την συσκευή ακόμη κι αν το συνδεδεμένο σε αυτήν κινητό βρίσκεται πάνω από 100 μέτρα μακριά (!).
Φυσικά επειδή μεγάλο ποσοστό του επίδοξου αγοραστικού κοινού ενός MagicWatch 2 παραμένει ο κόσμος που ασχολείται με την σωματική εξάσκηση και τις υπαίθριες δραστηριότητες, αυτό είναι αδιάβροχο σε βάθος έως 50 μέτρων, ενσωματώνει 15 διαφορετικά προγράμματα για ποικιλία αθλημάτων, καταγράφει και όλες εκείνες τις πληροφορίες που βοηθούν στην περισσότερο αποτελεσματική προπόνηση. Προσφέρει, ωστόσο, και τις λειτουργίες γενικότερης υγείας που προαναφέραμε, από την μέτρηση της οξυγόνωσης στο αίμα μέχρι την παρακολούθηση του ύπνου για τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων που ίσως "κρύβονται" πίσω από συγκεκριμένες ενδείξεις.
Το Honor MagicWatch2 θα είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά από τις 4 Φεβρουαρίου προς €199 - κόστος που κινείται μεν σε επίπεδα υψηλότερα από εκείνα στα οποία μάς έχει συνηθίσει η εταιρεία για τα αξεσουάρ της, αλλά δικαιολογήσιμο βάσει των δυνατοτήτων του ίδιου του προϊόντος. Θα διατίθεται μέσα από τις μεγαλύτερες εμπορικές αλυσίδες καταστημάτων, όπως οι ΓΕΡΜΑΝΟΣ, COSMOTE, Πλαίσιο και Κωτσόβολος. Αναλυτικές εντυπώσεις μας σε λίγο καιρό - έως τότε...