Olympic Air

Από την Πέμπτη 1η Οκτωβρίου η Olympic Air, η διάδοχη μορφή της ιστορικής Ολυμπιακής, αρχίζει να πετάει. Τα σχέδια για τη νέα εταιρεία ανακοίνωσε ο ίδιος ο πρόεδρός της Ανδρέας Βγενόπουλος σε μια συνέντευξη Τύπου που τα είχε όλα – συμπεριλαμβανομένων και άφθονων σχολίων για τη σχέση του επιχειρηματικού κόσμου με την πολιτική στην Ελλάδα, τα οποία προκάλεσαν αίσθηση και αντιδράσεις...

Olympic Air

Από την Πέμπτη 1η Οκτωβρίου η Olympic Air, η διάδοχη μορφή της ιστορικής Ολυμπιακής, αρχίζει να πετάει. Τα σχέδια για τη νέα εταιρεία ανακοίνωσε ο ίδιος ο πρόεδρός της Ανδρέας Βγενόπουλος σε μια συνέντευξη Τύπου που τα είχε όλα – συμπεριλαμβανομένων και άφθονων σχολίων για τη σχέση του επιχειρηματικού κόσμου με την πολιτική στην Ελλάδα, τα οποία προκάλεσαν αίσθηση και αντιδράσεις...

Olympic Air - εικόνα 1

Η συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της Olympic Air κάθε άλλο παρά συμβατική ήταν. Τον κεντρικό ρόλο του παρουσιαστή της νέας εταιρείας ανέλαβε ο ίδιος ο Ανδρέας Βγενόπουλος, ο οποίος, ανταποκρινόμενος στις ερωτήσεις, προχώρησε σε πολλά αιχμηρά σχόλια για τις συνθήκες ανταγωνισμού στην Ελλάδα. Η ηγετική ομάδα της νέας Olympic Air ξεκίνησε την παρουσίαση με τα δύο διαφημιστικά σποτ που αναγγέλλουν την έναρξη πτήσεων της εταιρείας: σε παραλίες, λιμάνια και άλλα σημεία της Ελλάδας, γυναίκες και άντρες όλων των ηλικιών, με έμφαση στις νεαρότερες, γράφουν σε κίτρινα post it ευχές κι ελπίδες για τη νέα Olympic Air. Το μήνυμα είναι απλό και βασίζεται στη συγκίνηση: η διάδοχη μορφή της Ολυμπιακής Αεροπορίας ανήκει σε όλους τους Έλληνες. Επιπλέον, η καμπάνια, με τη φρέσκια αισθητική της, στοχεύει σ’ ένα πιο νεανικό κοινό, προσπαθώντας να διεισδύσει όχι μόνο στους «μεγαλύτερους», που παραδοσιακά αποτελούσαν το κοινό της Ολυμπιακής, αλλά και σε μια νέα γενιά, που λόγω των πρόσφατων περιπετειών της Ολυμπιακής δεν αισθάνεται αναγκαστικά τόσο συνδεδεμένη με τον αερομεταφορέα. Τέλος, οι αναφορές στο ολυμπιακό καλοκαίρι του 2004 δίνουν αίσθηση εθνικής αποστολής στο εγχείρημα.

Olympic Air - εικόνα 2

Ιδιαίτερα τονίστηκε ότι η Olympic Air διαθέτει αυτήν τη στιγμή το νεότερο στόλο αεροπλάνων διεθνώς αλλά και ότι έχει προχωρήσει σε μια σειρά από συνεργασίες με ξένους αερομεταφορείς που της επιτρέπουν να εξυπηρετεί πελάτες της σε όλο τον κόσμο. Άμεσος στόχος της είναι η ένταξή της στη συμμαχία της Skyteam. Σ’ αυτήν την περίπτωση, οι επιβάτες της Olympic Air θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα παγκόσμιο δίκτυο που καλύπτει 905 προορισμούς σε 169 χώρες με 16.787 πτήσεις καθημερινά. Από τον Οκτώβριο η Olympic Air θα πετάει στο εσωτερικό από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Πρέβεζα, Ιωάννινα και Κέρκυρα. Παράλληλα, θα διεκδικήσει και το σύνολο των προορισμών της άγονης γραμμής: Σκύρος, Σκιάθος, Ικαρίας, Κάλυμνος, Λέρος, Αστυπάλαιας, Καστελόριζο, Κάσος, Σητεία, Πάρος, Νάξος, Μήλος, Κύθηρα και Καλαμάτα. Στο εξωτερικό θα έχει σύνδεση με Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, Άμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βιένη, Μιλάνο, Ρώμη, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Σόφια, Τίρανα, Τελ Αβίβ. Παράλληλα, καταρτίζει συμφωνίες για πτήσεις κοινού κωδικού, οι οποίες θα της επιτρέψουν να καλύψει σημαντικούς προορισμούς, όπως η Νέα Υόρκη, το Τορόντο, το Μόντρεαλ, η Αυστραλία, το Γιοχάνεσμπουργκ, η Ατλάντα και το Αμπού Ντάμπι.

Olympic Air - εικόνα 3

Φυσικά, στον… αεροδιάδρομο της απογείωσης ένα από τα μεγάλα στοιχήματα της Olympic Air θα είναι η αντιμετώπιση της βαριάς κληρονομιάς της Ολυμπιακής με ό,τι θετικό αλλά και αρνητικό συνεπάγεται αυτό. Πιο συγκεκριμένα, η κρατική Ολυμπιακή τερματίζει την πορεία της έχοντας αποσπάσει εξαιρετικές εντυπώσεις στον τομέα της ασφάλειας, αλλά ταυτόχρονα έχοντας αφήσει οδυνηρές αναμνήσεις σε θέματα ακρίβειας πτήσεων. Στη συνέντευξη Τύπου τονίστηκε ότι και τα δύο ζητήματα αποτελούν πρώτη προτεραιότητα, ενώ πρόσθεσαν κι ένα τρίτο στην ατζέντα: την κατοχύρωση υψηλής ποιότητας με φιλικό attitude όσον αφορά την εξυπηρέτηση των επιβατών.

Η Olympic Air με μια ματιά

Olympic Air - εικόνα 4

Ο στόλος 32 αεροσκάφη, εκ των οποίων 16 Airbus 319 και 320, 10 Bombardier Q400, 5 Bombardier Dash100 και 1 ATR-42. Από την 1η Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμα τα 21 αεροσκάφη και την 1η Νοεμβρίου θα προστεθούν τα υπόλοιπα.

Οι συμμαχίες Mε τις Delta Airlines, Air France, KLM, Etihad και Cyprus Airways (ήδη ολοκληρωμένες ή υπό τελική επεξεργασία), ενώ σε στάδιο ολοκλήρωσης είναι οι συμφωνίες με τη CSA-Czech Airlines, την Aerosvit (Κίεβο, Οδησσός), τη Fly Baboo (Γενεύη) και την Kuwait Airways.

Τακτικοί πελάτες Το Travelair Club θα είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης των τακτικών επιβατών της εταιρείας, ενώ οι επιβάτες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Icarus της παλιάς Ολυμπιακής θα έχουν και αυτοί bonus.

Επικοινωνία 8018010101 (από σταθερό τηλέφωνο) και 2103550500 από κινητό τηλέφωνο). Ετοιμάζεται επίσης το site της εταιρείας www.olympicair.com, το οποίο, όπως ανακοίνωσαν, θα είναι «πλήρως διαδραστικό».

H Olympic Air με αριθμούς

1,1 δισεκατομμύριο δολάρια το ύψος της επένδυσης

5.000 εργαζόμενοι

44 προορισμοί (για αρχή φυσικά)

31 ολοκαίνουργια αεροσκάφη

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Πώς εξελίχθηκε η τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες το τρίτο τρίμηνο του 2024

Η φετινή τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες ανέδειξε σημαντικές αυξομειώσεις στα έσοδα των κλάδων καταλυμάτων και εστίασης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2024

Αράχοβα: Ένας από τους κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς στην Ευρώπη για το 2025

Η Αράχοβα, δημοφιλής χειμερινός προορισμός στην Ελλάδα, αναδείχθηκε ανάμεσα στους 14 κορυφαίους στην Ευρώπη για το 2025, σύμφωνα με το περιοδικό TimeOut.

Αυτές είναι οι πιο φιλικές πόλεις του κόσμου

Τα αποτελέσματα της 37ης Ετήσιας Έρευνας του κοινού του Condé Nast Traveler καλύπτουν περιοχές από τον Καναδά μέχρι τη Νοτιοανατολική Ασία.

Ανακαλύπτοντας την Κεντρική Ευρώπη: Βιέννη, Βουδαπέστη και Μπρατισλάβα σε μια μαγευτική περιήγηση

Πήγαμε σε τρεις από τις πιο γοητευτικές πόλεις της Κεντρικής Ευρώπης και ζήσαμε ένα ταξίδι γεμάτο ιστορία, τέχνη και αξέχαστες στιγμές.

Ανταπόκριση απ’ τη World Travel Market 2024: Προορισμοί και τάσεις

Η πιο πετυχημένη WTM έως τώρα συγκέντρωσε και πάλι στο Λονδίνο μεγάλους παίχτες της βιομηχανίας του ταξιδιού για συζητήσεις με κριτική σκέψη και ανεβασμένη διάθεση.

Η Airbnb μετατρέπει το Κολοσσαίο σε αρένα μονομάχων

Με την ταινία "Μονομάχος ΙΙ" να κατακτά τις κινηματογραφικές αίθουσες, η Airbnb αποφάσισε να κεφαλαιοποιήσει τον ενθουσιασμό γύρω από την αρχαία Ρώμη, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία που επιτρέπει στους επισκέπτες.

Εξερευνώντας μερικά από τα καλύτερα χιονοδρομικά κέντρα στην Ευρώπη

Τα ευρωπαϊκά χιονοδρομικά κέντρα μεταμορφώνονται κάθε χειμώνα σε πραγματικούς παραδείσους για τους λάτρεις του σκι και των χειμερινών σπορ.