Η νέα influencer ταξιδιών της Γερμανίας είναι ένα AI Chatbot: Οι αντιδράσεις του κοινού

Το Γερμανικό Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού εγκαινιάζει ένα καινοτόμο έργο AI, παρουσιάζοντας την Emma, την πρώτη AI ταξιδιωτική influencer που μιλά 20 γλώσσες, με στόχο την προώθηση της Γερμανίας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού.

AI Chatbot © AI generated

Το Γερμανικό Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού (GNTB) ξεκίνησε μια καινοτόμα πρωτοβουλία παρουσιάζοντας την Emma, ​​την πρώτη AI ταξιδιωτική influencer, η οποία αποκαλείται η νέα πρέσβειρα του τουρισμού στη χώρα. Με την εμφάνιση και την ικανότητα να μιλά 20 γλώσσες, η Emma αποσκοπεί να πείσει τους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τη Γερμανία μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Αν και οι παραδοσιακοί influencers δεν χρειάζεται να ανησυχούν για την εργασία τους, η Emma έχει προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις. Η CEO της GNTB, Petra Hedorfer, δήλωσε ότι η Emma θα συνεργάζεται με τους "παραδοσιακούς" influencers, με στόχο να ενισχύσει την εμπειρία των ταξιδιωτών, αλλά και να παρέχει γρήγορες και αποτελεσματικές απαντήσεις σε ερωτήσεις που αφορούν τον τουρισμό.

Η GNTB έχει αναγνωρίσει ότι παρέχει υπηρεσίες chatbot από το 2020, με στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών. Όπως αναφέρει, η χρήση AI για την παροχή πληροφοριών και προτάσεων έχει γίνει κοινός τόπος στον τουριστικό τομέα, με μεγάλες εταιρείες όπως η Expedia και η Tripadvisor να χρησιμοποιούν ήδη τέτοιες τεχνολογίες.

Διαβάστε Επίσης

Οι αντιδράσεις στο Instagram ήταν αρνητικές, με πολλούς χρήστες να εκφράζουν τη δυσπιστία τους και να αναρωτιούνται γιατί η Γερμανία επιλέγει να χρησιμοποιήσει μια AI προσωπικότητα αντί για αληθινούς ανθρώπους. "Υπάρχουν τόσοι πολλοί δημιουργοί περιεχομένου ταξιδιών που αγαπούν τη Γερμανία, έχουν επισκεφτεί τη χώρα και γνωρίζουν τους καλύτερους προορισμούς. Οι άνθρωποι θα προτιμούσαν να ακούσουν και να μάθουν από αυτούς παρά από την τεχνητή νοημοσύνη", έγραψε ένας χρήστης.

Η Emma, ενώ προσπαθεί να συνδυάσει την τεχνολογία με τον τουρισμό, ενδέχεται να βρει δύσκολη την αποστολή της να εμπνεύσει την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των ταξιδιωτών. Η προσδοκία είναι ότι θα μπορέσει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των τουριστών και να συμβάλει στην αναγέννηση του τουρισμού στη Γερμανία, αλλά μένει να φανεί αν η τεχνολογία θα μπορέσει να αντικαταστήσει την ανθρώπινη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Η παραδοσιακή κρητική διατροφή είχε την τιμητική της στο ξενοδοχείο Amirandes της Grecotel

Τι κρατάμε από το ετήσιο συνέδριο "Κρητικός τρόπος ζωής – Μεσογειακή παράδοση και σύγχρονες εφαρμογές" που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Amirandes της Grecotel, στην Κρήτη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΛΕΝΑ ΓΚΟΒΑΡΗ
21/11/2024

"Γκιομπεκλί Τεπέ": Έκθεση στο Κολοσσαίο για ένα από τα αρχαιότερα μνημεία στον κόσμο

Μια καθηλωτική εμπειρία που αφορά τις απαρχές του ανθρώπινου πολιτισμού.

Πώς εξελίχθηκε η τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες το τρίτο τρίμηνο του 2024

Η φετινή τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες ανέδειξε σημαντικές αυξομειώσεις στα έσοδα των κλάδων καταλυμάτων και εστίασης.

Αράχοβα: Ένας από τους κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς στην Ευρώπη για το 2025

Η Αράχοβα, δημοφιλής χειμερινός προορισμός στην Ελλάδα, αναδείχθηκε ανάμεσα στους 14 κορυφαίους στην Ευρώπη για το 2025, σύμφωνα με το περιοδικό TimeOut.

Αυτές είναι οι πιο φιλικές πόλεις του κόσμου

Τα αποτελέσματα της 37ης Ετήσιας Έρευνας του κοινού του Condé Nast Traveler καλύπτουν περιοχές από τον Καναδά μέχρι τη Νοτιοανατολική Ασία.

Ανακαλύπτοντας την Κεντρική Ευρώπη: Βιέννη, Βουδαπέστη και Μπρατισλάβα σε μια μαγευτική περιήγηση

Πήγαμε σε τρεις από τις πιο γοητευτικές πόλεις της Κεντρικής Ευρώπης και ζήσαμε ένα ταξίδι γεμάτο ιστορία, τέχνη και αξέχαστες στιγμές.

Ανταπόκριση απ’ τη World Travel Market 2024: Προορισμοί και τάσεις

Η πιο πετυχημένη WTM έως τώρα συγκέντρωσε και πάλι στο Λονδίνο μεγάλους παίχτες της βιομηχανίας του ταξιδιού για συζητήσεις με κριτική σκέψη και ανεβασμένη διάθεση.