Η Marketing Greece προάγει τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Τήλο

Η πρωτοβουλία "Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today" προωθεί τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ανάδειξη της Τήλου ως προορισμού που συνδυάζει τη φυσική ομορφιά με την πολιτιστική κληρονομιά.

Τήλος

Η Marketing Greece συνεργάζεται με τον Δήμο Τήλου για να προωθήσει την πρωτοβουλία της "Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today" στο πρώτο πιστοποιημένο zero-waste νησί παγκοσμίως και ενεργειακά αυτόνομο νησί της Μεσογείου. Αυτή η συνεργασία στοχεύει στην ανάδειξη της Τήλου ως προορισμού που ενσωματώνει τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού, προάγοντας την ανάπτυξη ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος.

Ο γνωστός content creator Νικόλας Πάνου αναλαμβάνει να παρουσιάσει τη μοναδικότητα του νησιού μέσα από το βίντεο "Travel Reimagined | Tilos". Το υλικό περιλαμβάνει στοιχεία της τοπικής τέχνης, όπως η ξερολιθιά, το εγκαταλελειμμένο Μικρό Χωριό που ξαναζωντανεύει, καθώς και παραδοσιακές φορεσιές. Επιπλέον, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα μονοπάτια πεζοπορίας, τις παραλίες και τα παραδοσιακά γλέντια, με τους κατοίκους του νησιού να μοιράζονται την αγάπη τους για τον τόπο τους.

Το σχέδιο δράσεων περιλαμβάνει, πέρα από το κεντρικό βίντεο, θεματικά βίντεο για τα social media και φωτογραφικό υλικό που θα προωθηθεί μέσω των καναλιών της Marketing Greece και του content creator. Στο πλαίσιο αυτό, έχει δημιουργηθεί και ένα ταξιδιωτικό αφιέρωμα με τίτλο "8 best things to do in Tilos" στην ιστοσελίδα discovergreece.com, το οποίο αναδεικνύει τις καλύτερες εμπειρίες για τους επισκέπτες του νησιού.

Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, Νίκος Διαμαντόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία, τονίζοντας τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και του υπεύθυνου τουρισμού για τον ελληνικό τουρισμό. Παράλληλα, η Δήμαρχος Τήλου, Μαρία Καμμά, επεσήμανε την αξία της πολιτιστικής κληρονομιάς και του φυσικού περιβάλλοντος του νησιού, αναφέροντας πως η Τήλος αποτελεί ένα παράδειγμα βιώσιμης ανάπτυξης που φιλοδοξούν να προβάλλουν σε όλους τους επισκέπτες.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Πώς εξελίχθηκε η τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες το τρίτο τρίμηνο του 2024

Η φετινή τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες ανέδειξε σημαντικές αυξομειώσεις στα έσοδα των κλάδων καταλυμάτων και εστίασης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2024

Αράχοβα: Ένας από τους κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς στην Ευρώπη για το 2025

Η Αράχοβα, δημοφιλής χειμερινός προορισμός στην Ελλάδα, αναδείχθηκε ανάμεσα στους 14 κορυφαίους στην Ευρώπη για το 2025, σύμφωνα με το περιοδικό TimeOut.

Αυτές είναι οι πιο φιλικές πόλεις του κόσμου

Τα αποτελέσματα της 37ης Ετήσιας Έρευνας του κοινού του Condé Nast Traveler καλύπτουν περιοχές από τον Καναδά μέχρι τη Νοτιοανατολική Ασία.

Ανακαλύπτοντας την Κεντρική Ευρώπη: Βιέννη, Βουδαπέστη και Μπρατισλάβα σε μια μαγευτική περιήγηση

Πήγαμε σε τρεις από τις πιο γοητευτικές πόλεις της Κεντρικής Ευρώπης και ζήσαμε ένα ταξίδι γεμάτο ιστορία, τέχνη και αξέχαστες στιγμές.

Ανταπόκριση απ’ τη World Travel Market 2024: Προορισμοί και τάσεις

Η πιο πετυχημένη WTM έως τώρα συγκέντρωσε και πάλι στο Λονδίνο μεγάλους παίχτες της βιομηχανίας του ταξιδιού για συζητήσεις με κριτική σκέψη και ανεβασμένη διάθεση.

Η Airbnb μετατρέπει το Κολοσσαίο σε αρένα μονομάχων

Με την ταινία "Μονομάχος ΙΙ" να κατακτά τις κινηματογραφικές αίθουσες, η Airbnb αποφάσισε να κεφαλαιοποιήσει τον ενθουσιασμό γύρω από την αρχαία Ρώμη, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία που επιτρέπει στους επισκέπτες.

Εξερευνώντας μερικά από τα καλύτερα χιονοδρομικά κέντρα στην Ευρώπη

Τα ευρωπαϊκά χιονοδρομικά κέντρα μεταμορφώνονται κάθε χειμώνα σε πραγματικούς παραδείσους για τους λάτρεις του σκι και των χειμερινών σπορ.