Η Marketing Greece συνεργάζεται με τον Δήμο Τήλου για να προωθήσει την πρωτοβουλία της "Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today" στο πρώτο πιστοποιημένο zero-waste νησί παγκοσμίως και ενεργειακά αυτόνομο νησί της Μεσογείου. Αυτή η συνεργασία στοχεύει στην ανάδειξη της Τήλου ως προορισμού που ενσωματώνει τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού, προάγοντας την ανάπτυξη ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος.
Ο γνωστός content creator Νικόλας Πάνου αναλαμβάνει να παρουσιάσει τη μοναδικότητα του νησιού μέσα από το βίντεο "Travel Reimagined | Tilos". Το υλικό περιλαμβάνει στοιχεία της τοπικής τέχνης, όπως η ξερολιθιά, το εγκαταλελειμμένο Μικρό Χωριό που ξαναζωντανεύει, καθώς και παραδοσιακές φορεσιές. Επιπλέον, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα μονοπάτια πεζοπορίας, τις παραλίες και τα παραδοσιακά γλέντια, με τους κατοίκους του νησιού να μοιράζονται την αγάπη τους για τον τόπο τους.
Το σχέδιο δράσεων περιλαμβάνει, πέρα από το κεντρικό βίντεο, θεματικά βίντεο για τα social media και φωτογραφικό υλικό που θα προωθηθεί μέσω των καναλιών της Marketing Greece και του content creator. Στο πλαίσιο αυτό, έχει δημιουργηθεί και ένα ταξιδιωτικό αφιέρωμα με τίτλο "8 best things to do in Tilos" στην ιστοσελίδα discovergreece.com, το οποίο αναδεικνύει τις καλύτερες εμπειρίες για τους επισκέπτες του νησιού.
Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, Νίκος Διαμαντόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία, τονίζοντας τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και του υπεύθυνου τουρισμού για τον ελληνικό τουρισμό. Παράλληλα, η Δήμαρχος Τήλου, Μαρία Καμμά, επεσήμανε την αξία της πολιτιστικής κληρονομιάς και του φυσικού περιβάλλοντος του νησιού, αναφέροντας πως η Τήλος αποτελεί ένα παράδειγμα βιώσιμης ανάπτυξης που φιλοδοξούν να προβάλλουν σε όλους τους επισκέπτες.