Η Marketing Greece προάγει τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Τήλο

Η πρωτοβουλία "Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today" προωθεί τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ανάδειξη της Τήλου ως προορισμού που συνδυάζει τη φυσική ομορφιά με την πολιτιστική κληρονομιά.

Τήλος

Η Marketing Greece συνεργάζεται με τον Δήμο Τήλου για να προωθήσει την πρωτοβουλία της "Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today" στο πρώτο πιστοποιημένο zero-waste νησί παγκοσμίως και ενεργειακά αυτόνομο νησί της Μεσογείου. Αυτή η συνεργασία στοχεύει στην ανάδειξη της Τήλου ως προορισμού που ενσωματώνει τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού, προάγοντας την ανάπτυξη ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος.

Ο γνωστός content creator Νικόλας Πάνου αναλαμβάνει να παρουσιάσει τη μοναδικότητα του νησιού μέσα από το βίντεο "Travel Reimagined | Tilos". Το υλικό περιλαμβάνει στοιχεία της τοπικής τέχνης, όπως η ξερολιθιά, το εγκαταλελειμμένο Μικρό Χωριό που ξαναζωντανεύει, καθώς και παραδοσιακές φορεσιές. Επιπλέον, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα μονοπάτια πεζοπορίας, τις παραλίες και τα παραδοσιακά γλέντια, με τους κατοίκους του νησιού να μοιράζονται την αγάπη τους για τον τόπο τους.

Το σχέδιο δράσεων περιλαμβάνει, πέρα από το κεντρικό βίντεο, θεματικά βίντεο για τα social media και φωτογραφικό υλικό που θα προωθηθεί μέσω των καναλιών της Marketing Greece και του content creator. Στο πλαίσιο αυτό, έχει δημιουργηθεί και ένα ταξιδιωτικό αφιέρωμα με τίτλο "8 best things to do in Tilos" στην ιστοσελίδα discovergreece.com, το οποίο αναδεικνύει τις καλύτερες εμπειρίες για τους επισκέπτες του νησιού.

Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, Νίκος Διαμαντόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία, τονίζοντας τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και του υπεύθυνου τουρισμού για τον ελληνικό τουρισμό. Παράλληλα, η Δήμαρχος Τήλου, Μαρία Καμμά, επεσήμανε την αξία της πολιτιστικής κληρονομιάς και του φυσικού περιβάλλοντος του νησιού, αναφέροντας πως η Τήλος αποτελεί ένα παράδειγμα βιώσιμης ανάπτυξης που φιλοδοξούν να προβάλλουν σε όλους τους επισκέπτες.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Ταξίδι και Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς η τεχνολογία αλλάζει το μέλλον των ταξιδιών

Η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται και αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που προγραμματίζουμε τα ταξίδια μας, επηρεάζοντας τόσο την εμπειρία των ταξιδιωτών όσο και τις πρακτικές των ταξιδιωτικών εταιρειών.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/01/2025

Γιατί στην Οσάκα "θα φας μέχρι να χρεωκοπήσεις"- Τι να δοκιμάσεις από την ανεξάντλητη ιαπωνική κουζίνα

Από την fine dining εκδοχή του μέχρι την αδιανόητη street food σκηνή, η Οσάκα είναι συνώνυμη του ιαπωνικού φαγητού. Και του ασταμάτητου πάρτι, αλά ιαπωνικά.

Οι μεγαλύτερες τάσεις ευεξίας στον τουρισμό για το 2025

Οι τάσεις ευεξίας και μακροζωίας καθορίζουν τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις του 2025, με τους σύγχρονους ταξιδιώτες να αναζητούν προορισμούς και εμπειρίες που προάγουν την υγεία, την πνευματική ηρεμία και τη σύνδεση με τη φύση.

48 ώρες σε Αμφίκλεια και Τιθορέα – Τι γεύση έχει ο "άλλος Παρνασσός";

Αρκετά μακριά από την κοσμοπολίτικη πλευρά του, αλλά σχετικά κοντά στο δημοφιλές Χιονοδρομικό του, το θρυλικό βουνό κρύβει πανέμορφους, παραδοσιακούς οικισμούς: αυθεντικούς, φιλόξενους και πλούσιους σε οίνους και εδέσματα της ρουμελιώτικης γης.

7 ανερχόμενοι προορισμοί για το 2025

Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν αυθεντικότητα και ουσιαστικές εμπειρίες που θα τους ξεναγήσουν σε νέους προορισμούς και πολιτισμούς.

Κάπως έτσι θα ταξιδεύεις φέτος: Τα travel trends του 2025

Εκείνα που θα ορίσουν τα ταξιδιωτικό σύμπαν τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε.

Στρατηγικός εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού

Η Υπ. Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε επίσκεψη στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, όπου ενημερώθηκε για την ομαλή λειτουργία των υποδομών και τα σχέδια εκσυγχρονισμού, ενισχύοντας τη στρατηγική ανάπτυξη του ορεινού τουρισμού στη χώρα.