Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter»

Με αφορμή το ολοκαίνουργιο «Mama Shelter» του Βελιγραδίου μιλάμε με τον ιδρυτή του καινοτόμου brand-φαινόμενο που πυροδότησε την τάση των budget design ξενοδοχείων.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter»

Ο ιδρυτής των Mama Shelter Hotels, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα στο πλαίσιο του συνεδρίου Tourism Megatrends, μας μίλησε για το καινοτόμο brand-φαινόμενο που πυροδότησε την τάση των budget design ξενοδοχείων.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 1

Το brand Mama Shelter Hotels είναι ένας από τους πρωτοπόρους της τάσης των budget design ξενοδοχείων. Ποια είναι η βασική του φιλοσοφία;

Η ιδέα όταν ξεκινήσαμε το brand ήταν να προσφέρουμε μια προσιτή και «σέξι» εναλλακτική σε ταξιδιώτες που θέλουν να επισκεφθούν πόλεις σε όλο τον κόσμο. Ταυτόχρονα θέλαμε να καλωσορίσουμε στο «Mama» και τους κατοίκους της εκάστοτε πόλης για φαγητό ή ποτό. Κάπως έτσι οι ταξιδιώτες συναντούν τους locals και το αντίστροφο, γεγονός που αποτελεί την πεμπτουσία του τουρισμού. Όπως αντιλαμβάνεστε, η φιλοσοφία μας είναι απλή: θέλουμε να προσφέρουμε στιγμές ευτυχίας στους πελάτες μας και γι’ αυτό προσπαθούμε να έχουμε τους πιο ευγενικούς κι ευχάριστους ανθρώπους να εργάζονται για μας.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 2

Από τη Γαλλία (Παρίσι, Μπορντό, Λιόν, Μασσαλία) στο Λος Άντζελες και το Ρίο ντε Τζανέιρο… Με ποιο κριτήριο επιλέγετε τις τοποθεσίες για κάθε «Mama»;

Επιλέγουμε πρώτα απ’ όλα πόλεις που αγαπάμε. Έπειτα βρίσκουμε τον ιδανικό τοπικό συνεργάτη, δηλαδή κάποιον με τον οποίο αισθανόμαστε σίγουροι ότι θα δημιουργήσουμε μια μακροχρόνια σχέση.

Ποιος είναι ο τυπικός πελάτης ενός ξενοδοχείου «Mama Shelter»;

Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για το «Mama». Καλωσορίζουμε νέους αλλά και ηλικιωμένους, ανθρώπους που έχουν τη δυνατότητα και τη διάθεση να ξοδέψουν αρκετά χρήματα για ένα καλό δείπνο συνοδεία ενός ακριβού κρασιού, ταυτόχρονα όμως και ανθρώπους που υπολογίζουν κάθε ευρώ που ξοδεύουν. Το μότο μας «Come to Mama» δεν είναι τυχαίο, απευθύνεται σε όλους και αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία μας.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 3

Πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν διαμονή, φαγητό και ποτό, χώρο όπου μπορεί κάποιος να εργαστεί ή να διασκεδάσει. Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει το «Mama Shelter» μοναδικό;

Είναι μάλλον ο συνδυασμός όλων αυτών, διότι αξίζει να γνωρίζετε ότι ελάχιστα ξενοδοχεία στηρίζουν στο food & beverage κομμάτι τους πάνω από το 50% του τζίρου τους, όπως εμείς. Ένας ακόμη λόγος θα μπορούσε να είναι το γεγονός ότι επιλέγουμε κάποιους από τους καλύτερους σεφ στον κόσμο, όπως ο Guy Savoy, για να επιβλέπουν την κουζίνα μας ή ενδεχομένως επειδή οι άνθρωποί μας είναι φιλικοί και η ατμόσφαιρα ζεστή και χαρούμενη. Κάπως έτσι, αυτοί που θα αποκαλούσαμε «beautiful people» έρχονται στο «Mama» είτε για να μείνουν είτε για να φάνε και να διασκεδάσουν.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 4

Ένα ολοκαίνουργιο «Mama» άνοιξε στο Βελιγράδι, ακόμα ένα έρχεται στην Πράγα. Θα σκεφτόσασταν την Αθήνα ως τοποθεσία για ένα «Mama Shelter»;

Φυσικά είναι υποψήφια για τα «Mama Shelter», εξ ου και βρισκόμαστε σε φάση αναζήτησης για το ιδανικό location και για τον κατάλληλο συνεργάτη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Ένα απόκοσμο κομμάτι Καππαδοκικής γης στην Κρήτη

Περίπου 35 χλμ. δυτικά των Χανίων, ξεπροβάλλει ένα μνημείο της φύσης, ανάμεσα σε καταπράσινες κοιλάδες. Ένα εξωπραγματικό σύμπλεγμα λοφίσκων, ένα εντυπωσιακό έργο τέχνης της φύσης, που έχει αποτελέσει πεδίο πολλαπλών ερευνών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΠΩΛΙΝΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
16/05/2024

Ο Όμιλος Mitsis πραγματοποίησε εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου και υπέγραψε 10ετή συμφωνία διαχείρισης 3* ξενοδοχείου στην Κέρκυρα

Πρόκειται για την τρίτη εξαγορά ξενοδοχείου που έχει ολοκληρώσει ο Όμιλος την τελευταία διετία κατόπιν των εξαγορών δύο μονάδων στην Κρήτη το 2022 και την πέμπτη συμφωνία διαχείρισης ακινήτου τον τελευταίο χρόνο κατόπιν συμφωνιών επέκτασής του στην Κρήτη, Σαντορίνη και Χαλκιδική.

Αυτές είναι οι ωραιότερες διαδρομές με αυτοκίνητο στην Πελοπόννησο για καλοκαιρινά drives

Η καλοκαιρινή Πελοπόννησος είναι όπως και κάθε χρόνο ψηλά στην ατζέντα μας.

Η Everty απέκτησε δύο ξενοδοχεία πέντε αστέρων στο νησί της Κέας

Το "Ydor Hotel & Spa" και το "Porto Kea Suites Hotel & Spa", τα οποία πλέον ανήκουν στην Everty και είναι υπό τη διαχείριση της Sandglass Hotels & Villas είναι προς το παρόν τα μοναδικά εν λειτουργία ξενοδοχεία πέντε αστέρων στο νησί.

Περπατήσαμε στο Μπίλιοβο, το ομορφότερο λιθόκτιστο μονοπάτι της Πελοποννήσου

Λίγο έξω από την Καλαμάτα, στην Έξω Μάνη, στα ριζά του Ταΰγετου, βρίσκεται ένα από τα πιο καλοδιατηρημένα μονοπάτια της Πελοποννήσου με πανοραμική θέα, προσεγγίσιμο κι από τους σχετικά αρχάριους περιπατητές, ακόμη και σε μονοήμερη εκδρομή.

Λέρος: Αναδεικνύονται και συντηρούνται βυζαντινά μνημεία του νησιού

Πρόκειται για την αρχιτεκτονική μελέτη αποκατάστασης και ανάδειξης της Εκκλησίας του Αγίου Πέτρου στον Δρυμώνα, του ζωγραφικού διακόσμου της Εκκλησίας της Αγίας Κιουράς στο Παρθένι και της Εκκλησίας του Αγίου Ζαχαρία, στη Μερικιά.

Drumsheds: Πώς ένα club σ' ένα παλιό ΙΚΕΑ στο Λονδίνο θέλει να αναβιώσει τη νυχτερινή ζωή της αγγλικής πρωτεύουσας

Το φιλόδοξο Drumsheds, το μεγαλύτερο, πλέον, club venue του Ηνωμένου Βασιλείου δανείζεται τη rough αισθητική του ΙΚΕΑ και μετατρέπεται σ’ ένα μουσικό παράδεισο γι’ αυτούς που προτιμούν να ιδρώνουν πάνω στην πίστα, από το να ξεποδαριάζονται στους διαδρόμους του, ψάχνοντας τον πιο βολικό καναπέ.