Tο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά συνεχίζει με επιτυχία το πολυθεματικό φεστιβάλ

Από τις 15 Ιουλίου έως τις 28 το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά γίνεται "αστείρευτη πηγή" θεατρικής τέχνης, μουσικής και χορού.

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Tο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά γεμίζει και αυτή την εβδομάδα με τέχνη τους θεατές, καθώς συνεχίζεται το πολυθεματικό φεστιβάλ που θα λήξει τη Κυριακή 28 Ιουλίου.Συμμετέχουν καλλιτεχνικοί και επιστημονικοί φορείς, σύλλογοι, performer, μεμονωμένοι καλλιτέχνες κα. Ένα φεστιβάλ γεμάτο παραστάσεις, performances, αναλόγια, διαλέξεις, χορό, μουσική, βιβλίο.

Το πρόγραμμα του φεστιβάλ

Τη Τετάρτη 17 Ιουλίου στη κεντρική σκηνή θα παρουσιαστεί η θεατρική παράσταση  "Ξενοδοχείο ο Παράδεισος" του Georges Feydeau από το Δικηγορικό Σύλλογο Πειραιά, σε σκηνοθεσία Γιώργου Ρούφα. Παρίσι 1970, αστικό περιβάλλον. Ένα παράνομο ζευγάρι θέλοντας να εκφράσει τα απόκρυφα συναισθήματα του, αποφασίζει να πάει στο ξενοδοχείο Παράδεισος. Ένα ξενοδοχείο εχέμυθο, απόμακρο που όμως δεν ταιριάζει στην κοινωνική του τάξη. Ακολουθεί ένα βράδυ γεμάτο ανατροπές με συναντήσεις καθοριστικές από τις οποίες όλοι κινδυνεύουν να χάσουν την ηρεμία και την αυτοσυγκράτησή τους.Η  διασκευή και η σκηνοθεσία είναι αποτέλεσμα της δουλειάς του  Γιώργο Ρούφα, οργάνωση παραγωγής και τα ενδυματολόγικα ανέλαβε η  Στελλίνα Ανεμά, ενώ Video artιst είναι ο Mark Vos. Συμμετέχουν  οι Γιώτα Μπουρλετίδου, Δημήτρης Παπακυριάκης, Γιώτα Τσουνάκα, Ελένη Πατρικοπούλου, Ελένη Μπαγιονέτα, Σταμάτης Σουρμελής, Κέλλυ Σταματογιάννη, Έφη Κριθαρίοδυ, Κων/νος Βαλμάς, Άννα Κανάκη, Ελένη Γεωργιλά Πανιτσίδου.

Τη Τετάρτη 17 Ιουλίου στις 19.00 , στο φουαγιέ  θα λάβει χώρα ομιλία & παρουσίαση του θεατρικού μονολόγου  "120 χρόνια χωρίς τον Άντον Τσέχωφ" από την Ραφαέλα Μαρτίνεζ, σε σκηνοθεσία Λύσανδρου Σπετσιέρη.Με την ολοκλήρωση των 120 χρόνων από τον θάνατό του Άντον Πάβλοβιτς Τσέχωφ το κλίμα στο Φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά είναι όμορο με την εποχή του συγγραφέα. Η αναδρομή ξεκινάει με εισήγηση για το διαχρονικό έργο του, δίνοντας έμφαση σε σημεία από τον βίο του και προχωρώντας σε περαιτέρω ανάλυση του διηγήματος Η Νυφούλα.Το συγκεκριμένο αφιέρωμα ολοκληρώνεται με το ερώτημα "Εάν με τον θάνατο επέρχεται το τέλος ενός σπουδαίου πνεύματος" όπως αυτό τίθεται στον πρωτότυπο θεατρικό μονόλογο που έχει τίτλο Η νυφούλα και τα στρείδια του κ.Άντον. Μουσική Επεξεργασία- Βίντεο- Αφίσα διά χειρός Γεώργιου Παπασπύρου, το βίντεο και τις φωνές πλαισιώνουν οι Δέσποινα Αλέξη, Ευαγγελία Λυρίτη (live), Γεώργιος Παπασπύρου(live). Σκηνογράφος ο Οδυσσέας -Κωνσταντίνος Βλάχος και ενδυματολόγος η Φαίδρα Χατζηκωνσταντή.

 

Τη Πέμπτη 18 Ιουλίου στη κεντρική σκηνή στις 20.30, η παράσταση  "Οι γοργόνες και τα παλικάρια" από την ‘’παρέα χαράς  ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Πειραιά’’, σε σκηνοθεσία Αντιγόνης Αλικάκου.Μια ρομαντική ιστορία αγάπης σε μία απομονωμένη παραλία της Κρήτης. Πέντε υπέροχες γοργόνες ονειρεύονται τη ζωή τους. Επτά ψαράδες προσπαθούν να επιβιώσουν. Θέλουν όλοι τα ίδια. Άραγε θα τα καταφέρουν; Σενάριο – Σκηνοθεσία ανέλαβε η Αντιγόνη Αλικάκου, μουσική επιμέλεια οι Αντιγόνη Αλικάκου, Ηλίας Σωτηρόπουλος, επιμέλεια παραδοσιακών χορών η Μαρία Κουτούγερα, ενδυματολογική επιμέλεια η Ευσταθία Φανού και  μακιγιάζ η Θεολογία Λέση.

Βοηθοί σκηνής είναι οι  Γιώτα Γκλεζάκου, Άρτεμις Στρουμπή, Ευτυχία Κανέλλα Κοντραφούρη. Ηλίας Σωτηρόπουλος και ο Πέτρος Κάρλες ανέλαβαν την παραγωγή  και τη γραφιστική επιμέλεια το Luigital.com

Στο φουαγιέ στις 19.00, το θεατρικό αναλόγιο "Ο καθένας να κοιτάζει τα δικά του", σε σκηνοθεσία Ηλία Βογιατζηδάκη. Πλάσματα που φυτοζωούν σε έναν σκληρό, περιθωριοποιημένο κόσμο. Ονειρεύονται, ελπίζουν, σμίγουν και αλληλοκαταστρέφονται στην προσπάθειά τους να δαμάσουν τη ζωή. Νοσηρές οικογενειακές σχέσεις, εφήμερες ή και ανύπαρκτες ερωτικές συνευρέσεις, σωματική και ψυχική εκμετάλλευση, απέλπιδες προσπάθειες χειραφέτησης και ακραίες χειρονομίες θυσίας συνθέτουν τον μικρόκοσμο του καταξιωμένου συγγραφέα Σωτήρη Δημητρίου με την ιδιότυπη πένα και την εκφραστική δύναμη.

Στα διηγήματά του που αποτελούν τον κορμό της παράστασης Ο καθένας να κοιτάζει τα δικά του, οι ήρωες παλεύουν με τη μοχθηρία της κοινωνίας και βρίσκουν καταφύγιο στο έγκλημα. Τι προσπάθειες κάνει κανείς προκειμένου να βρει τη θέση του μέσα στον κόσμο; Πώς συναρτά την ύπαρξή του από την αναγνώριση των άλλων; Και τι συμβαίνει όταν τα όνειρά του μένουν στη μέση, όπως και η ζωή;Η παράσταση, που δεν επιθυμεί να κουνήσει το δάχτυλο από μια θέση προνομιούχα –και με ποιο δικαίωμα άραγε; – ελπίζει να προσφέρει χώρο για την κατανόηση της ανθρώπινης ύπαρξης, τότε και τώρα, παντού και πάντα.Η  δραματουργική συνεργασία της Παναγιώτας Κωνσταντινάκου,  επιμέλεια σκηνικού χώρου η Πουλχερία Τζόβα, επιμέλεια κίνησης η Μυρτώ Δελημιχάλη, Artwork ο Σπύρος Αγγελόπουλος. Ηθοποιοί της παράστασης είναι οι Μυρτώ Πανάγου, Αλεξάνδρα Χασάνι, Ηλίας Βογιατζηδάκης.

Τη παρασκεύη 19 Ιουλίου στις 17.30, θα δοθεί διάλεξη με θέμα: "Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων, οι Ολυμπιακοί Αγώνες και η Μουσική των Σφαιρών" και συναυλία Έρως- Θέρος από τον Πειραϊκό Σύνδεσμο.Ο Πειραϊκός Σύνδεσμος σας προσκαλεί στη Διάλεξη του Ομότιμου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλους της Διεθνούς Αστρονομικής Ένωσης (AU), Ξενοφώντα Μουσσά, με θέμα: "Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων, οι Ολυμπιακοί Αγώνες και η Μουσική των Σφαιρών".Μετά το πέρας της διάλεξης, θα ακολουθήσει συναυλία κλασικής μουσικής με τίτλο: " Έρως-Θέρος". Το πρόγραμμα της συναυλίας αποτελείται από μελοποιημένη ποίηση Ελλήνων και ξένων συνθετών, που έχουν ως θέμα τον έρωτα και το καλοκαίρι. Στη συναυλία θα απαγγελθούν ποιήματα της Α’ Αντιπροέδρου του Π.Σ. κας Πόπης Καλούδη.Ερμηνεύουν οι Ελένη Σταμίδου, σοπράνο, καθηγήτρια του Πειραϊκού Συνδέσμου και Ρενέ Νικολάου πιανίστα, συνθέτης, Διευθύντρια του Ωδείου Πειραιώς του Πειραϊκού Συνδέσμου.

 

Το Σάββατο 20 Ιουλίου και τη Κυριακή 21  στις 20.00, το "Future Steps",  μια παράσταση από το 3ο έτος της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Τρία έργα από την Πατρίσια Απέργη, τον Αντώνη Φωνιαδάκη και τον Alan Lucien Oyen συνθέτουν μια μοναδική χορευτική βραδιά. Οι νέοι χορευτές κάνουν το πρώτο τους βήμα προς την επαγγελματική τους πορεία. Η επόμενη γενιά χορευτών ξεκινάει εδώ.

Στις 16.00, η χορογραφίαα με τίτλο  "Movimiento (i)limitado" της Ανδριανής Μυλωνά. Ζούμε, κινούμαστε και εκφραζόμαστε ελεύθερα .Πόσο όμως αληθινή είναι αυτή η ελευθερία και πόσους περιορισμούς κουβαλάμε καθημερινά ;Είναι άραγε τόσο δύσκολο να απεγκλωβιστούμε από αυτούς; Δύο σώματα εγκλωβίζονται σε ένα επαναλαμβανόμενο κινητικό μοτίβο. Η κίνηση στην αρχή φαίνεται μονότονη και οριοθετημένη, με συγκεκριμένη επαναληπτικότητα στον χώρο και στον χρόνο. Όσο όμως απομακρύνονται από το χώρο του περιορισμού ,τόσο πιο απελευθερωμένοι νιώθουν . Τα μοτίβα αλλάζουν και το κινητικό υλικό μεταμορφώνεται. Η αλλαγή αυτή μοιάζει απελευθερωτική για το σώμα. Η επιστροφή στον οριοθετημένο χώρο μοιάζει αναγκαία αλλά δεν θα θυμίζει τίποτα από την αρχική μορφή.

Στις 18.30 στο φουαγιέ, "Table Manners" η νέα site – specific παράσταση της Ηλέκτρας Αρσενίδου.Η νέα site-specific παράσταση της Ηλέκτρας Αρσενίδου, εμπνευσμένη από το βιβλίο της Caroline Taggart, "Her Ladyship’s Guide to Greetingthe Queen: A Guide to Modern Etiquette”, εξερευνά τη συστημική κατανάλωση φαγητού, τις κοινωνικές νόρμες και τους κανόνες καλής συμπεριφοράς. Μέσα από τη σωματοποίηση των σωστών τρόπων συμπεριφοράς στο τραπέζι, οι χορευτές δημιουργούν ένα ‘φαγητο-κεντρικό’ σύμπαν, δειπνώντας με τους θεατές και εξετάζοντας ζητήματα όπως η ευπρέπεια, ο καθωσπρεπισμός και η επικοινωνία. Η προσπάθεια τους να τοποθετήσουν τόσο τους εαυτούς τους όσο και τους γύρω τους σε αυστηρά πλαίσια, τους οδηγεί σε ένα εμμονικό παιχνίδι επίδειξης υπεροχής και κοινωνικής δύναμης. Η παράσταση θέτει ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των κανόνων κοινωνικής συμπεριφοράς, την κατανάλωση του φαγητού και την ειλικρίνεια των προθέσεων με στόχο την κοινωνική ευτυχία. Οι χορευτές: Κέλλυ Διακουλάκη, Κωνσταντίνα Καλλιαντάση, Δημήτρης Ράπτης. Η ενδυματολόγος Μυρτώ Ξούδη. Σχεδιασμός Αφίσας ο Κοσμάς Χαρεράς, υπεύθυνη και για τις φωτογραφίες η  Ηλέκτρα Αρσενίδου .

Τη Κυριακή  21 Ιουλίου στις 19.00, στο φουαγιέ θα δούμε τη παράσταση είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα: Το Δεκαήμερον του Giovanni Boccaccio, με  τίτλο "Decameron, Decima Giornata", σε σκηνοθεσία Αγγελικής Παπασταθοπούλου. Η ιστορία μιλά για μια παρέα δέκα νεαρών προσώπων που ζουν στη Φλωρεντία το 1348. Εκείνη τη χρονιά είχε ξεσπάσει στην πόλη η επιδημία της πανώλης και έτσι τα πρόσωπα αυτά για να σωθούν απομονώθηκαν σε έναν πύργο στο Φιέζολε όπου και έμειναν για δέκα ημέρες. Κάθε μέρα περνούσαν το χρόνο τους με χορό, κρασί, φαγητό και αφηγήσεις ιστοριών. Στην παράσταση μεταφερόμαστε στην τελευταία τους νύχτα στον πύργο λίγο πριν την οριστική επιστροφή τους στη Φλωρεντία, το μέρος που ίσως να σήμαινε και το δικό τους θάνατο. Παρακολουθούμε τι συνέβη ανάμεσα στα πρόσωπα εκείνο το τελευταίο βράδυ, τις ιστορίες που αφηγήθηκαν και πώς έζησαν τις τελευταίες τους στιγμές εκεί. Τη μουσική ανέλαβε  ο Γιάννης Γιαννόπουλος, επί Σκηνής θα βρεθούν οι Ελίνα Αντωνίου, Γιάννης Γιαννόπουλος, Εμμανουήλ Δραμηλαράκης, Φιόνα Κατοίκου.

Τη Δευτέρα 22 Ιουλίου στις : 19.00, "Το Τραγούδι του Άστρη", μια φανταστική αφήγηση βασισμένη στο ομότιτλο παραμύθι της Φωτεινής Κωστάκου.Μετά την επιτυχημένη πρεμιέρα, το "Το Τραγούδι του Άστρη" επιστρέφει για μια παράσταση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Μαριονέτες και μαρότες ζωντανεύουν την ιστορία του Άστρη που τραγουδάει κάθε βράδυ για την Φεγγαρόλουστη. Όταν εκείνη "ερωτεύεται" τη μελωδία του, ο μικρός τροβαδούρος ακούγοντας την ευχή της πέφτει μέσα στη θάλασσα όπου ανακαλύπτει έναν καινούργιο κόσμο. Η νεράιδα του φεγγαριού ταξιδεύει προκειμένου να βρει τον αγαπημένο της τραγουδιστή και συναντά "κούκλες" που της διηγούνται τις δικές τους ιστορίες. Πρόκειται για μία φανταστική αφήγηση, βασισμένη στο ομότιτλο παραμύθι της Φ. Κωστάκου με διακειμενικές αναφορές τόσο σε έργα λογοτεχνίας όσο και έργα κλασικής μουσικής που ακολουθούν την εξέλιξη της ιστορίας.

Τη Τρίτη 23 Ιουλίου στη κεντρική σκηνή στις 20.00, "Οθέλλος" ή Ο Μαύρος της Βενετίας, το αριστούργημα του Ουίλλιαμ Σαιξπηρ από το Θεατρικό Εργαστήρι Maint Point, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κανέλλου."Οι άνθρωποι πρέπει να φαίνονται αυτό που είναι ή τουλάχιστον να μην φαίνονται αυτό που δεν είναι …". Μέχρι που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος, όταν έχει τυφλωθεί από τη ζήλια; Μπορεί η αγάπη να νικήσει στο τέλος την προδοσία? Τις απαντήσεις δίνει επί σκηνής ο 20μελής θίασος με ένα έργο που μιλάει για τις πανανθρώπινες αξίες της αγάπης, της ζήλιας και της προδοσίας μέσα από την άνοδο και την πτώση ενός ανθρώπου που αγάπησε πολύ αλλά με αφροσύνη. Τα σκηνικά και τα κοστούμια επιμελήθηκε η Έμιλυ Κουκουτσάκη, τη μουσική Επιμέλεια ο Νικηφόρος Χρυσολοράς, τη κίνηση η Νατάσα Παπαμιχαήλ και τα φώτα ο Δημήτρης Μαργαρίτης.Βοηθός σκηνοθέτρια η Ελευθερία Καψάλη. Παίζουν επί σκηνής: Μαρίνα Αγγελάτου, Σπύρος Ανδριώτης, Γεωργία Γαβρίδου, Αγγελική ΓΙαννακοπούλου, Κατερίνα Καμπάση, Έλσα Κοππάση, Πάνος Κτωρίδης, Φίλιππος Μακροδημήτρης, Κωνσταντίνος Μαλαπέρδας, Άννα Μαλλιαρού, Γιάννης Μαργαρίτης, Εμμανουέλα Μπέλλου, Χρυσούλα Μπέρτση, Άγγελος Μπεφών, Σάκης Παπαθεμελής, Ζακ Σούσης, Ειρήνη Σταμούλη, Βιβέτα Τερκεσίδου, Θανάσης Τομαράς, Ντίνος Φράγκος, Αριστείδης Ψαρράς.

"Επαναρχία",  σε  σκηνοθεσία  Σταύρου Δημόπουλου, στις 19.00. Μια παράσταση - εξομολόγηση ενός αγοριού που ζει και ενηλικιώνεται σε ένα σπίτι στην επαρχία. Η αφήγηση είναι άναρχη και αποσπασματική και αιωρείται διαρκώς στα όρια της αυτοβιογραφίας και της μυθοπλασίας. Δύο ηθοποιοί και μία μουσικός επί σκηνής αφηγούνται την ιστορία του αγοριού που αναμετράται με το παρελθόν του, το αμφισβητεί και δοκιμάζει να το επανανοηματοδοτήσει. Υλικό της αφήγησης αποτελούν οι απωθημένες επιθυμίες, οι ανείπωτες σκέψεις, και η προσπάθεια του να αποδράσει από την πατριαρχική καταπίεση και τις συγκεκριμένες έμφυλες και σεξουαλικές προσδοκίες που έχει. Η μνήμη και η μυθοπλασία μπλέκονται σε ένα παιδικό σύμπαν που παίρνει αναπόφευκτα κοινωνικοπολιτικές διαστάσεις. Πόσο εύκολα επανανοηµατοδοτείς την ζωή σου έξω από το παιδικό τραύµα;

Το κείμενο κσι τη σκηνοθεσία επιμελήθηκε ο Σταύρος Δημόπουλος, η μουσική σύνθεση και  επιμέλεια της  Léøna, βοηθός σκηνοθέτρια η Άνδρια Ευθυμίου,  κίνηση η Ματίνα Καϊάφα.Τα εύσημα γις τις φωτογραφίες δίνονται στον Κωνσταντίνο Λέπουρη. Επί σκηνής οι Κρίνα Δαλακλή, Σταύρος Δημόπουλος και Léøna.

Τη Τετάρτη 24 Ιουλίου, "Ο μαύρος γλάρος καταμεσής στα πτώματα" ,  μία διασκευή του "Viva la Vida!" του Πίνο Κακούτσι, σε σκηνοθεσία Θάνου Χατζόπουλου."Μη νοιάζεσαι για μένα. Έρχομαι από άλλο πλανήτη. Ακόμη βλέπω ορίζοντες εκεί όπου εσύ σχεδιάζεις όρια.” Λίγο πριν ενωθεί με την Πελόνα. Τον Θάνατο. Η Φρίντα, ισορροπεί μεταξύ αναμνήσεων & πόνου. Της πολιομυελίτιδας που ήρθε στα έξι της χρόνια, ο "βιασμός" από μία λαμαρίνα στα 18, ο γάμος της με τον "Ελέφαντα", οι γεμάτες χρώμα σχέσεις της. Τα πρόσωπα διαδέχονται το ένα το άλλο. Εκείνα που πέρασαν ως αναμνήσεις και τα άλλα που έγιναν ένα με την ίδια. Οι μορφές παίρνουν σάρκα και οστά.Πολλαπλασιάζονται. Αναμειγνύονται. Αποκτούν φωνή. "Αν χτίσεις τείχη γύρω από την ηδονή σου, κινδυνεύεις να σε κατασπαράξει από μέσα". Σχέσεις, ιδανικά, τέχνη. Λίγο πριν την εκπνοή, κάνει την δική της εξομολόγηση, αναζητώντας ηρεμία. Να φύγει πλέον ο πόνος. Μία διασκευή του "Viva la Vida!" του Πίνο Κακούτσι που δίνει τον λόγο στην ασυμβίβαστη, Φρίντα Κάλο. Η διασκευή των  Μυρτώ Λαμπρινάκου – Θάνος Χατζόπουλος.Πρότυπη μουσική σύνθεση Hydrama, σκηνογράφος ο Νικόλας Κανάβαρης. Επί σκηνής οι Μυρτώ Λαμπρινάκου, Αναστασία Μαλανδρενιώτη, Θάνος Χατζόπουλος, μουσικός επί σκηνής η  Βασιλική Πουλάκη.

Τη Πέμπτη 25 Ιουλίου στις 19.00, θα δούμε τη "Θρυαλλίδα", σε σκηνοθεσία Αλέξιου Πατρικουνάκου. Θρυαλλίδα: Το φυτίλι που πυροδοτεί έναν εκρηκτικό μηχανισμό ή αλλιώς… το γεγονός που πυροδοτεί καταστροφικές εξελίξεις.Θάνατος. Τον γνωρίζεις από την πρώτη στιγμή και τον φοβάσαι μέχρι την τελευταία, ακόμα και αν είναι ο μόνος σίγουρος προορισμός μας. Η Θρυαλλίδα είναι βασισμένη στο βιβλίο "22 γράμματα σε ημερολόγιο αγαπημένου" της Γεωργίας-Μαργαρίτας Μεγαδούκα, το οποίο πραγματεύεται την απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου. Άρνηση. Θυμός. Διαπραγμάτευση. Κατάθλιψη. Αποδοχή.Περνώντας μέσα από τα πέντε στάδια του πένθους με εργαλεία το σώμα , την φωνή και τον ήχο, δείχνουμε την διαδρομή που ακολουθούμε όταν βιώνουμε μία απώλεια. Το κείμενο είναι αποτέλεσμα σύμπραξης της Τζωρτζίνας Μεγαδούκα και της Βίρνας Τατάνη. Ηθοποιοί οι Τζένη Θηραίου, Μαιρινίκη Λύκου, Τζωρτζίνα Μεγαδούκα, Βίρνα Τατάνη. Φωτογραφία ο Συμεών Συμεωνίδης.

Το Σάββατο 27 Ιουλίου, το "λεωφορείο" , του σπουδαίου Βούλγαρου συγγραφέα Stanislav Stratiev από τη θεατρική ομάδα Αd Hoc του Τεχνοχώρου ΠΡΩ!ΔΕΥ!ΤΡΙ, σε σκηνοθεσία Δώρας Δόριζα. "Πολίτες..Σύντροφοι..Σας ρωτώ : Που πάμε; " Όταν η ρουτίνα μας ανατρέπει, πως θα επιλέξουμε να διαχειριστούμε τους εαυτούς μας; Ένα φθινοπωρινό απόγευμα , δέκα ανυποψίαστοι χαρακτήρες, επιβιβάζονται σε ένα συνηθισμένο λεωφορείο, με προορισμό το κέντρο.  Ο οδηγός όμως αυτή τη φορά θα αλλάξει δρομολόγιο προς άγνωστη κατεύθυνση. Μια κωμικοτραγική αλληγορία για την παθητική στάση του ανθρώπου απέναντι στην εξουσία, την άβουλη αποδοχή αυτών που του επιβάλλει, τις ενστικτώδης και σπασμωδικές κινήσεις που του προκαλεί ο φόβος. Σκηνοθέτρια η Δώρα Δόριζα, μουσική σύνθεση ο Νικόλας Νταούτης, φωτισμούς επιμελήθηκε ο Βασίλειος Γκόγκας . Παίζουν με σειρά εμφάνισης :  Λογικός : Έλενα Πατριάρχη- Μαίρη Μετρίδου, Χωριάτης : Kωνσταντίνα Βασιλείου, Ερωτευμένη: Χριστίνα Σουβατζή, Ερωτευμένος: Χαράλαμπος Παυλίδης , Απερίσκεπτος: Μελίνα Μαρκοπούλου - Ψαρράκου, Βιρτουόζος: Νικόλας Νταούτης, Γυναίκα: Eυγενία Πυροβολικού, Άντρας: Μηνάς Κούρτης , Ανεύθυνος: Αναστασία Αβραμίδου.

Στο φουαγιέ την ίδια μέρα στις 19.00 "Διαγενεακά Τραύματα υπό το πρίσμα της Τέχνης & της Σχεσιακής Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας" από τις ιδρύτριες του Sirens of Relations: Aναστασία Στόκου & Σταματίνα Μπαρμπαγιάννη. Θέατρο, συζήτηση και spoken word performance. Ά μέρος : Eπίδειξη Σχεσιακής Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας από τις ιδρύτριες του Sirens of Relations, όπου συγκεκριμένα η Αναστασία Στόκου θα είναι η θεραπεύτρια και η Σταματίνα Μπαρμπαγιάννη θα υποδυθεί ένα θεραπευόμενο άτομο εβραϊκής καταγωγής (παράδειγμα αληθινό αλλά παραποιημένο για διασφάλιση απορρήτου). Προσκαλούμε μετά να ακολουθήσει ανοιχτή συζήτηση με το κοινό και θεωρητικές/πρακτικές επεξηγήσεις.Β’ μέρος : προφορική ποίηση από την Σταματίνα Μπαρμπαγιάννη επί σκηνής. Τα ποιήματα είναι εμπνευσμένα από αληθινά γεγονότα ανθρώπων που μοιράστηκαν την ιστορία τους, από θεραπείες και από προσωπικά βιώματα της ίδιας.

Τη Κυριακή 28 Ιουλίου στις 19.00, θα παρουσιαστεί η "ΛΕΠΤΗ ΛΕΥΚΗ ΓΡΑΜΜΗ" της Κατερίνας Τσοπάνογλου.Αγαπάμε με τον ίδιο τρόπο; Αρκεί η αγάπη; Πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται ένα ζευγάρι τα ίδια κομβικά σημεία της σχέσης του; Ο Βαγγέλης αγαπάει την γυναίκα του, όπως έμαθε, προσφέροντας της χρήματα, άνεση, ασφάλεια. Η γυναίκα του, συνήθισε να αγαπά βαθιά, υποτονικά, συγκαταβατικά. Το κορίτσι που κάποτε εκείνος ερωτεύτηκε, χάθηκε, έγινε μάνα, νύφη, σύζυγός. Κατέληξαν σε παράλληλες ζωές στο ίδιο σπίτι, χωρισμένες από μία λεπτή γραμμή, που γίνεται λευκή όταν έπειτα από καταγγελία του εργοδότη του ο Βαγγέλης κλείνεται σε ψυχιατρείο. Αρνείται να μιλήσει στην γυναίκα του, αδιαφορεί να δει τα παιδιά του. Θα αντέξει εκείνη μόνη για πρώτη φορά; Που θα οδηγήσει εκείνον η παράνοια που βυθίζεται; Ερμηνεύουν οι Νικόλας Βασιλειάδης, Νόνη Ζαννή, τα σκηνικά επιμελήθηκε η Σοφία Γονέου.

 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Φεστιβάλ Αθηνών: Τα "Σκυλιά" του Ανέστη Αζά έρχονται στην Πειραιώς 260

Μετά την περσινή "Δημοκρατία του μπακλαβά", ο σκηνοθέτης επανέρχεται με ένα πρωτότυπο κείμενο για το ευαίσθητο θέμα της κοινωνικής βίας, το οποίο συνυπογράφει με τον Γεράσιμο Μπέκα και τον Μιχάλη Πητίδη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/07/2024

Τι σχεδιάζει το Υπουργείο Πολιτισμού για το βιομηχανικό συγκρότημα της Πειραιώς 260;

Ολοκληρώθηκε η στρατηγική μελέτη για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Βιομηχανικού Συγκροτήματος Ε.Β.Μ.Ε. Α.Ε. (πρώην Τσαούσογλου), επί της Πειραιώς 260.

Φεστιβάλ Αθηνών: Οκτώ παραστάσεις με ελληνική υπογραφή φιγουράρουν στην πλατφόρμα εξωστρέφειας "grape"

Η Greek Agora of Performance επιστρέφει για δεύτερη χρονιά για να παρουσιάσει ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η σύγχρονη ελληνική δημιουργία του θεάτρου και του χορού.

Την ερχόμενη σεζόν υποδεχόμαστε το νέο Θέατρο Ψυρρή

Νέα προσθήκη αναμένεται στον θεατρικό χάρτη της Αθήνας με τη νέα χειμερινή σεζόν και η έναρξη θα γίνει με επιτυχημένη παράσταση-έκπληξη, που επιστρέφει ανανεωμένη ύστερα από χρόνια.

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.