Έως το Σάββατο 26/10 θα είναι ανοιχτή η έκθεση "Henry Moore and Greece" στην Gagosian.
Η έκθεση εξερευνά τους δεσμούς ανάμεσα στο έργο του Moore και της πρώιμης αρχαίας ελληνικής τέχνης, όπως η Κυκλαδική, που προπορεύτηκε της Κλασσικής. Ο καλλιτέχνης ταξίδεψε στην ηπειρωτική Ελλάδα μία και μόνη φορά, το 1951, για μία έκθεση στο Ζάππειο, και τότε επισκέφτηκε επίσης τους αρχαιολογικούς χώρους των Δελφών, της Ολυμπίας και των Μυκηνών. Χρειάστηκε να φτάσει το 1965 για να πραγματοποιηθεί η επόμενη έκθεσή του στην Ελλάδα. Το "Large Standing Figure: Knife Edge" (1961) είναι ένα από τα ψηλότερα και εντυπωσιακότερα μεταπολεμικά μπρούντζινα γλυπτά του Moore, με αναφορές στα κυκλαδικά ειδώλια αλλά και στη Νίκη της Σαμοθράκης (περ. 200–190 π.Χ.). Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης προπλάσματα των "Draped Reclining Figure" (1952–53), "Falling Warrior" (1956–57), και τα κεφάλια από το έργο "King and Queen" (1952–53)—έργα κομβικής σημασίας για τον διάλογο του Moore με την αρχαία ελληνική τέχνη.
Διαβάστε περισσότερα για την έκθεση "Henry Moore and Greece".
Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr.
Περισσότερες πληροφορίες
Henry Moore and Greece
Είναι η πρώτη φορά που εκτίθεται δουλειά του καλλιτέχνη στην Ελλάδα μετά από είκοσι χρόνια. Επιλογές έργων από όλη την πορεία του Moore ρίχνουν φως στην γοητεία που ασκούσε η αρχαία ελληνική τέχνη στον καλλιτέχνη, μια σχέση που αναπτύχθηκε μετά το ταξίδι του στην Ελλάδα το 1951. Η έκθεση εξερευνά τους δεσμούς ανάμεσα στο έργο του Moore και της πρώιμης αρχαίας ελληνικής τέχνης. Ο καλλιτέχνης ταξίδεψε στην ηπειρωτική Ελλάδα μία και μόνη φορά, το 1951, για μία έκθεση στο Ζάππειο, και τότε επισκέφτηκε επίσης τους αρχαιολογικούς χώρους των Δελφών, της Ολυμπίας και των Μυκηνών. Χρειάστηκε να φτάσει το 1965 για να πραγματοποιηθεί η επόμενη έκθεσή του στην Ελλάδα.