Το T.A.F. / the art foundation παρουσιάζει την ομαδική έκθεση "Fast Paced Feelings", που εγκαινιάζεται στον εκθεσιακό του χώρο την Πέμπτη 28 Μαρτίου (7 μ.μ.) και φιλοξενεί τα έργα τεσσάρων καλλιτεχνών: Dionysios, Lara Nasser, Εριφύλη Δουκέλη και Μαριλία Κολυμπίρη. Την έκθεση επιμελείται η Κατερίνα Νικολάου. Η έκθεση εξετάζει το φαινόμενο της άμεσης ικανοποίησης των συναισθημάτων, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
"Η τεχνολογία αυτοπροτείνεται ως ο αρχιτέκτονας των σχέσεών μας". Η προκλητική εναρκτήρια φράση της Sherry Turkle από το βιβλίο της "Alone Together" (2011) συνοψίζει τη βαθιά επίδραση της τεχνολογίας στις προσωπικές και στις κοντινές μας σχέσεις. Η συγκεκριμένη πρόταση υποστηρίζει ότι η τεχνολογία και εν προκειμένω τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ έχουν σχεδιαστεί για να μας συνδέουν, παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση του ψυχικού μας κόσμου.
Η δήλωση αυτή παραμένει επίκαιρη, καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται και να διαπερνά σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής μας, αλλάζοντας τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνούμε, δημιουργούμε σχέσεις και κατανοούμε την έννοια της οικειότητας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ο κύριος τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν το διαδίκτυο – και ένα σημαντικό μέρος του τρόπου με τον οποίο χτίζουν και διατηρούν τις σχέσεις τους. Η πλοήγηση λοιπόν σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο, μοιάζει με μια βόλτα σε ένα αχανές σούπερ μάρκετ, όπου τα συναισθήματα είναι τα προϊόντα αγοράς, τα οποία έπειτα καταναλώνονται με ταχύτατους ρυθμούς.
Η έκθεση "Fast Paced feelings" χρησιμοποιεί την αναλογία ενός σούπερ μάρκετ, για να εμβαθύνει στη σύγχρονη εμπειρία της γρήγορης κατανάλωσης συναισθημάτων. Η έννοια Fast Feelings εξετάζει το φαινόμενο της άμεσης ικανοποίησης συναισθημάτων, διερευνώντας πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι κοινωνικές πιέσεις επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν και εκφράζουν τα συναισθήματά τους, αναζητώντας συχνά γρήγορες λύσεις ή άμεση ικανοποίηση. Οι καλλιτέχνες δίνουν τη δική τους απάντηση στην έννοια του "Fast Feelings", ανοίγοντας μια ενδιαφέρουσα συζήτηση σχετικά με τον ρυθμό, την ένταση και ίσως την παροδικότητα των συναισθημάτων στον σημερινό μας κόσμο.
Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr.
Περισσότερες πληροφορίες
Fast Paced Feelings
Το "Fast Paced feelings" χρησιμοποιεί την αναλογία ενός σούπερ μάρκετ, για να εμβαθύνει στη σύγχρονη εμπειρία της γρήγορης κατανάλωσης συναισθημάτων. Η έννοια «Fast Feelings» εξετάζει το φαινόμενο της άμεσης ικανοποίησης συναισθημάτων, διερευνώντας πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι κοινωνικές πιέσεις επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν και εκφράζουν τα συναισθήματά τους, αναζητώντας συχνά γρήγορες λύσεις ή άμεση ικανοποίηση. Οι καλλιτέχνες δίνουν τη δική τους απάντηση στην έννοια του "Fast Feelings", ανοίγοντας μια ενδιαφέρουσα συζήτηση σχετικά με τον ρυθμό, την ένταση και ίσως την παροδικότητα των συναισθημάτων στον σημερινό μας κόσμο.