Εγκαίνια: Οι εκθέσεις της εβδομάδας (13-19/3)

Μια νέα συνεργασία της Art Athina με τα Brown Hotels, ένας σιωπηλός αρχαιοελληνικός χορός στο Κακογιάννη, νέο αφιέρωμα για τη σπουδαία Άλκη Ζέη και όλα τα εικαστικά πρότζεκτ που έρχονται αυτή την εβδομάδα στην Αθήνα.

Theo Triantafyllidis, That Feeling of Not Knowing The Breeder

Brown Hotels X Art Athina

Η τέχνη συναντά τη φιλοξενία στα ξενοδοχεία της Brown Hotels στην Ομόνοια, μέσα από τη σπονδυλωτή εικαστική έκθεση που θα φιλοξενηθεί στα λόμπι τεσσάρων ξενοδοχείων της διεθνούς αλυσίδας. Έργα τέχνης καταξιωμένων και νεότερων δημιουργών από 26 γκαλερί που συμμετέχουν στην Art Athina θα παρουσιαστούν στους χώρους μέχρι τέλη Απριλίου.

Οι αίθουσες τέχνης που συμμετέχουν: a.antonopoulou.art, Agathi Kartalos, Alibi Gallery, Allouche Benias Gallery, Alma Contemporary Art Gallery, Art Zone 42, Artower Agora, ASTROLAVOS art galleries, Athens Art Gallery, CAN Christina Androulidaki gallery, CITRONNE Gallery, Dio Horia, ekfrasi - yianna grammatopoulou, Eleftheria Tseliou Gallery, Gallery 7, Gallery Art Prisma, GENESIS GALLERY, Kalfayan Galleries, MIHALARIAS ART, Peritechnon Karteris art gallery, Rebecca Camhi Gallery, Roma Gallery, Skoufa Gallery, Technohoros art gallery, THE BREEDER, Zoumboulakis Galleries.

Εγκαίνια: 23/3 (1 μ.μ., Brown Lighthouse Athens)

Info: Brown Lighthouse Athens, Dave Red Athens, Βrown Kubic, Βrown Acropol | 16/3-26/4 | Η έκθεση θα είναι διαθέσιμη τις ώρες λειτουργίας των ξενοδοχείων | Είσοδος ελεύθερη

Ζωφοριάζουσες

Παλίντα Γεωργουλάκου Ζωφοριάζουσες
© Kamil Kamieniecki

Στο Ίδρυμα Κακογιάννη στήνεται ένας αρχαίος γυναικείος χορός με κροκοσυλλέκτριες της Θήρας, την Αφροδίτη της Μήλου, τη Νίκη της Σαμοθράκης και τις Καρυάτιδες. Η Παλίντα Γεωργουλάκου εμπνέεται από το γυναικείο κάλλος των αρχαιοελληνικών αγαλμάτων και τοιχογραφιών και έτσι δημιουργεί τις ζωγραφικές συνθέσεις της. Αφετηρία για αυτή τη νέα σειρά έργων υπήρξε η αγωνία της καλλιτέχνιδας για τον ξενιτεμό των ελληνικών αριστουργημάτων της κλασσικής αρχαιότητας, στοιχείο που την ώθησε στη μελέτη των μνημείων και την απεικόνιση ενός σιωπηλού αρχαίου γυναικείου χορού που επιστρέφει σπίτι του. 

Εγκαίνια: 14/3 (7 μ.μ.)

Info: Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης | 2/3-2/4 | Ώρες λειτουργίας: καθημερινά 6-10 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Άλκη Ζέη 1923-2020. Ο μεγάλος περίπατος της Άλκης

Άλκη Ζέη

Με αφορμή το Λογοτεχνικό Έτος 2023 Άλκη Ζέη, το Μουσείο Μπενάκη και το ΥΠΠΟΑ διοργανώνουν μια μεγάλη αναδρομική έκθεση για την αγαπημένη συγγραφέα, προβάλλοντας σημαντικούς σταθμούς από τη ζωή και το έργο της. Μέσα από τα εκθέματα  αναδεικνύεται η επαφή της με τον δημόσιο βίο της εποχής και αποκαλύπτονται οι σχέσεις συνάφειας ανάμεσα στα βιβλία της και τη σύγχρονη ιστορία.

Εγκαίνια: 15/3 (7 μ.μ.)

Info: Μουσείο Μπενάκη | 16/3-15/4 | Ώρες λειτουργίας: Πεμ., Κυρ.: 10 π.μ. - 6 μ.μ., Παρ., Σαβ.: 10 π.μ. - 10 μ.μ. | Είσοδος: €6, €5

Βασίλης Σκυλάκος. Travelogue. Έργα 1960-64

Travelogue Έργα 1960-64 Βασίλης Σκυλάκος
"Χωρίς τίτλο", τρίπτυχο Α’, 1963, λάδι σε ξύλο, ανοιχτό 80x150εκ.

Παράλληλα με την έκθεση "Βασίλης Σκυλάκος: Το χέρι. Έργα 1957-1997" στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων, παρουσιάζεται ένα ακόμη αναδρομικό αφιέρωμα για τον Βασίλη Σκυλάκο. Πρόκειται για τη δεύτερη ατομική έκθεση του καλλιτέχνη που διοργανώνεται στη Roma και περιλαμβάνει έργα που ο Σκυλάκος δημιούργησε κατά τη διαμονή του σε Ρώμη, Κοπεγχάγη και Παρίσι, αλλά και σε ταξίδια που πραγματοποίησε εκείνη την περίοδο. Αυτό που γίνεται εμφανές παρατηρώντας τη σειρά αφαιρετικών έργων σε ξύλο και χαρτί είναι ο βιομορφικός τους χαρακτήρας. Παρόλο που μοιάζει οικείο, το σχεδιαστικό ύφος του Σκυλάκου συχνά ξαφνιάζει με την πρωτοτυπία του. Τα βιομορφικά σχήματα σε προκαλούν να συμπληρώσεις τις δικές σου διαδρομές πάνω στην επιφάνεια του έργου όπου ο καλλιτέχνης έχει δημιουργήσει ένα ασυνήθιστο ημερολόγιο ταξιδιών.

Εγκαίνια: 14/3 (7 μ.μ.)

Info: Roma Gallery | 14/3-29/4 | Ώρες λειτουργίας: Τρ., Πεμ., Παρ.: 10 π.μ. - 8 μ.μ., Τετ., Σαβ.: 10 π.μ. - 4 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Ο Κήπος των Εσπερίδων

Αγνή Χρονοπούλου Ο Κήπος των Εσπερίδων

Η Αγνή Χρονοπούλου δημιουργεί ένα φωτογραφικό έργο από μοντάζ καλειδοσκοπικών θραυσμάτων, μια σειρά από ψηφιακές φωτογραφίες που επικεντρώνονται στα θέματα της φθοράς, του χρόνου, της στιγμής, των μύθων, καθώς και των βιβλίων του Ελύτη και του Καβάφη. Μετά την πανδημία, η καλλιτέχνις αναγκάστηκε να επανεξετάσει τον κόσμο από μια διαφορετική οπτική. Έτσι ανέπτυξε έναν κόσμο χρωμάτων και σχημάτων μέσα από την παρατήρηση των φυτών. Στα έργα της, ο ρεαλισμός κα το όνειρο συνυπάρχουν και δημιουργούν ένα νέο περιβάλλον, κυριαρχούμενο από αισιοδοξία.

Εγκαίνια: 16/3 (7 μ.μ.)                        .

Info: Art Zone 42 | 16/3-8/4 | Ώρες λειτουργίας: Τρ., Πεμ., Παρ.: 3-9 μ.μ., Τετ., Σαβ.: 11 π.μ. – 3 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Σώματα Ανοίκεια

Φιλιππίνα Λιβιτσάνου Σώματα Ανοίκεια

Με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας και γυναικοκτονιών στην Ελλάδα, η Φιλιππίνα Λιβιτσάνου συνθέτει σκηνές που συνδυάζουν μύθο και σουρεαλισμό, θίγοντας έτσι το ζήτημα τη έμφυλης βίας. Έργα σε σχεδιαστικό ύφος διερευνούν τη σχέση του σώματος με τον χώρο αλλά και τις σχέσεις εξουσίας που αναπτύσσονται μεταξύ σωμάτων. Στις ζωγραφικές συνθέσεις της Λιβιτσάνου αντικρίζουμε αγκάθια, παπαρούνες και το αίμα της καλλιτέχνιδας, μια εικαστική επιλογή που μας θυμίζει ότι η ιστορία των σύγχρονων γυναικών γράφεται με αίμα.

Εγκαίνια: 14/3 (7-10 μ.μ.)

Info: Γκαλερί "7" | 14/3-1/4 | Ώρες λειτουργίας: Τρ., Πεμ., Παρ.: 12-8 μ.μ., Τετ., Σαβ.: 12-4 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Το Ικρίωμα

Το Ικρίωμα Georges Salameh
"Sweeper", 2004, εκτύπωση σε plexiglass, 90x135εκ.

Ο πέμπτος όροφος του Ιδρύματος Θεοχαράκη μετατρέπεται σε ένα εφήμερο εργοτάξιο με την εγκατάσταση του Georges Salameh, ο οποίος χαρτογραφεί τον τρόπο που σμιλεύεται η μνήμη με τα θραύσματα της λήθης που την περιβάλλουν, και μαζί τους, η ατομική και συλλογική υπαρξιακή μας αντίφαση. Ο Ελληνολιβανέζος καλλιτέχνης μάς ταξιδεύει πίσω στον χρόνο και αφηγείται το ταξίδι των προγόνων του, οι οποίοι έζησαν την τραγωδία της Μικρασιατικής Καταστροφής και τον ξεριζωμό που ακολούθησε. Το εργοτάξιο έχει διττή μορφή, δηλαδή παρουσιάζεται ως μνημείο υπό αναστήλωση και ως εύρημα ανασκαφών. Ουσιαστικά το έργο καλεί τον θεατή να συμμετέχει σε μια σειρά ασκήσεων ενσυναίσθησης, σχετικών με μνημονικές λειτουργίες καθίζησης και ανάδυσης του ψυχικού τραύματος. Την έκθεση συμπληρώνει ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων δράσεων με εργαστήρια, προβολές και περφόρμανς, μεταξύ άλλων.

Εγκαίνια: 16/3 (6-9 μ.μ.)

Info: Ίδρυμα Θεοχαράκη | 16/3-26/5 | Ώρες λειτουργίας: Τρ., Τετ., Παρ.: 10 π.μ. - 5 μ.μ., Πεμ.: 5-9 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Ραπ ντίβες

Ραπ ντίβες Σίλβια Τσομπανάκη

Ένα φωτογραφικό πρότζεκτ παρατηρεί τη σημερινή χιπ χοπ κοινότητα και βάζει στο επίκεντρο τις γυναίκες ράπερ. Η Σίλβια Τσομπανάκη, θέλοντας να αναδείξει μια περιθωριοποιημένη ομάδα καλλιτεχνίδων της σύγχρονης ελληνικής μουσικής σκηνής, φωτογραφίζει την καθημερινότητά τους και συνθέτει ένα κολάζ ασπρόμαυρων εικόνων που εστιάζουν στη δράση και τον αγώνα της ζωντανής αυτής κοινότητας.

Εγκαίνια: 16/3 

Info: Εφημερίδα ATH | 16/3-2/4 | Ώρες λειτουργίας: Δευτ.-Πεμ.: 7 π.μ. - 3 μ.μ., Παρ.: 7 π.μ. - 5 μ.μ., Σαβ.: 10 π.μ. - 5 μ.μ., Κυρ.: 10 π.μ. - 3 μ.μ. 

Flashbang

Κώστας Χριστόπουλος Flashbang
@ ZG

Ο Κώστας Χριστόπουλος παρουσιάζει ένα μέρος από την πολυετή του έρευνα πάνω στα όρια της ύλης, τη σχέση με τη μνήμη, την υποκειμενικότητα του βλέμματος και την ενσώματη παρουσία στο παρόν. Ζωγραφική, γλυπτική και έργα μεικτής τεχνικής, βασισμένα σε φωτογραφικά στιγμιότυπα, μελετούν τους μηχανισμούς κατασκευής της ιστορικής μνημόνευσης και κατ’ επέκταση της γνώσης, με στόχο να αμφισβητηθεί οτιδήποτε θεωρούμε αυτονόητο ή δεδομένο.

Εγκαίνια: 17/3 (6-9 μ.μ.)

Info: Γκαλερί Ζουμπουλάκη | 17/3-22/4 | Ώρες λειτουργίας: Τρ., Πεμ., Παρ.: 11 π.μ. – 8 μ.μ., Τετ., Σαβ.: 11 π.μ. – 3 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Visitations

Γιάννης Χατζηασλάνης Visitations

Πηγή έμπνευσης για τον Γιάννη Χατζηασλάνη αποτέλεσε η ευρωπαϊκή πρακτική των cabinets de curiosité (δωμάτια αξιοπερίεργων αντικειμένων) που άνθισε την περίοδο της αναγέννησης, "παντρεύοντας" τέχνη με επιστήμη. Αυτά τα δωμάτια αξιοπερίεργων αντικειμένων άνοιξαν τον δρόμο για την ίδρυση των μουσείων τον 18ο αιώνα. Τα φωτογραφικά έργα του καλλιτέχνη εμφανίζονται στο εικαστικό του Εθνικού Διαγωνισμού Γαλλοφωνίας 2023 στην Ελλάδα.

Εγκαίνια: 14/3 (7 μ.μ.)

Info: Bistrot Paris-Athènes Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος | 14-24/3 | Ώρες λειτουργίας: Δευτ.-Παρ.: 9 π.μ. - 5 μ.μ., Σαβ.: 9 π.μ. - 3 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

© φωτογραφίας εξωφύλλου: Theo Triantafyllidis, "That Feeling of Not Knowing", The Breeder

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Φιλιππίνα Λιβιτσάνου. Σώματα Ανοίκεια

  • Ζωγραφική

Σε αυτή την ενότητα έργων η ζωγράφος παρουσιάζει έργα σε σχεδιαστικό ύφος και διερευνά τη σχέση σώματος-χώρου και τις επιμέρους σχέσεις εξουσίας που αναπτύσσονται μεταξύ των σωμάτων. Με αφορμή τα αλλεπάλληλα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας και γυναικοκτονιών που καταγράφονται στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, η Λιβιτσάνου συνθέτει σκηνές που συνδυάζουν μυθικά στιγμιότυπα και σουρεαλιστικά στοιχεία σε ένα κυνηγητό γύρω από αυστηρές αρχιτεκτονικές δομές, θίγοντας έτσι το ζήτημα τη έμφυλης βίας.

Σίλβια Τσομπανάκη. Ραπ ντίβες

  • Φωτογραφία

Ένα φωτογραφικό πρότζεκτ παρατηρεί τη σημερινή χιπ χοπ κοινότητα και βάζει στο επίκεντρο τις γυναίκες ράπερ. Η Σίλβια Τσομπανάκη, θέλοντας να αναδείξει μια περιθωριοποιημένη ομάδα καλλιτεχνίδων της σύγχρονης ελληνικής μουσικής σκηνής, φωτογραφίζει την καθημερινότητά τους και συνθέτει ένα κολάζ ασπρόμαυρων εικόνων που εστιάζουν στη δράση και τον αγώνα της ζωντανής αυτής κοινότητας.

Γιάννης Χατζηασλάνης. Visitations

  • Φωτογραφία

Πηγή έμπνευσης για τον Γιάννη Χατζηασλάνη αποτέλεσε η ευρωπαϊκή πρακτική των cabinets de curiosité (δωμάτια αξιοπερίεργων αντικειμένων) που άνθισε την περίοδο της Αναγέννησης, «παντρεύοντας» τέχνη με επιστήμη. Αυτά τα δωμάτια αξιοπερίεργων αντικειμένων άνοιξαν τον δρόμο για την ίδρυση των μουσείων τον 18ο αιώνα. Τα φωτογραφικά έργα του καλλιτέχνη εμφανίζονται στο εικαστικό του Εθνικού Διαγωνισμού Γαλλοφωνίας 2023 στην Ελλάδα.

Αγνή Χρονοπούλου. Ο Κήπος των Εσπερίδων

  • Ζωγραφική

Η Αγνή Χρονοπούλου δημιουργεί ένα φωτογραφικό έργο από μοντάζ καλειδοσκοπικών θραυσμάτων, μια σειρά από ψηφιακές φωτογραφίες που επικεντρώνονται στα θέματα της φθοράς, του χρόνου, της στιγμής, των μύθων, καθώς και των βιβλίων του Ελύτη και του Καβάφη. Μετά από την πανδημία, η καλλιτέχνης αναγκάστηκε να επανεξετάσει τον κόσμο από μια διαφορετική οπτική. Έτσι ανέπτυξε έναν κόσμο χρωμάτων και σχημάτων, μέσα από την παρατήρηση των φυτών. Στα έργα της, ο ρεαλισμός κα το όνειρο συνυπάρχουν και δημιουργούν ένα νέο περιβάλλον, κυριαρχούμενο από αισιοδοξία.

Brown Hotels X Art Athina

  • Μεικτά Μέσα

Η τέχνη συναντά τη φιλοξενία στα ξενοδοχεία της Brown Hotels στην Ομόνοια, μέσα από τη σπονδυλωτή εικαστική έκθεση που θα φιλοξενηθεί στα λόμπι τεσσάρων ξενοδοχείων της διεθνούς αλυσίδας. Έργα τέχνης καταξιωμένων και νεότερων δημιουργών από 26 γκαλερί που συμμετέχουν στην Art Athina θα παρουσιαστούν στους χώρους μέχρι τέλη Απριλίου.

Βασίλης Σκυλάκος. Travelogue. Έργα 1960-64

  • Σχέδιο

Παράλληλα με την αναδρομική έκθεση «Βασίλης Σκυλάκος: Το χέρι. Έργα 1957-1997» στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων, παρουσιάζεται ένα ακόμη αναδρομικό αφιέρωμα στον Βασίλη Σκυλάκο, με την επιμέλεια του Χριστόφορου Μαρίνου. Πρόκειται για τη δεύτερη ατομική έκθεση του καλλιτέχνη που διοργανώνεται στη Roma και περιλαμβάνει έργα που ο καλλιτέχνης δημιούργησε κατά τη διαμονή του σε Ρώμη, Κοπεγχάγη και Παρίσι, αλλά και σε ταξίδια που πραγματοποίησε εκείνη την περίοδο. Αυτό που γίνεται εμφανές παρατηρώντας τη σειρά αφαιρετικών έργων σε ξύλο και χαρτί είναι ο βιομορφικός τους χαρακτήρας. Παρόλο που μοιάζει οικείο, το σχεδιαστικό ύφος του Σκυλάκου συχνά ξαφνιάζει με την πρωτοτυπία του. Τα βιομορφικά σχήματα σε προκαλούν να συμπληρώσεις τις δικές σου διαδρομές πάνω στην επιφάνεια του έργου όπου ο καλλιτέχνης έχει δημιουργήσει ένα ασυνήθιστο ημερολόγιο ταξιδιών.

Georges Salameh. Το Ικρίωμα

  • Εγκαταστάσεις

Ο Georges Salameh χαρτογραφεί τον τρόπο με τον οποίο σμιλεύεται η μνήμη με τα θραύσματα της λήθης που την περιβάλλουν, και μαζί τους, η ατομική και συλλογική υπαρξιακή μας αντίφαση. Μνημεία και εικόνες αναδιατυπώνουν, ως στιγμιαίες προβολές, το αέναο ταξίδι της επιστροφής, και μαζί με αυτό, μια ύπαρξη σε διαρκή εξορία, μια φθαρμένη νοσταλγία και τον θάνατο μιας επισφαλούς χρονολόγησης της ιστορίας. Στον πέμπτο όροφο του Ιδρύματος Θεοχαράκη, ο Ελληνολιβανέζος καλλιτέχνης στήνει ένα εφήμερο εργοτάξιο, δια μέσου του οποίου διαπραγματεύεται το οδοιπορικό των προγόνων του, οι οποίοι υπέμειναν τα δεινά της Μικρασιατικής Καταστροφής το 1922. Το εργοτάξιο παρουσιάζεται με διττή μορφή, ως μνημείο υπό αναστήλωση και ως ανασκαφικό εύρημα αναδυόμενο από τα βάθη της γης. Στο "Sweeper" (2004), μια μαρμάρινη πλάκα φέρει στην επιφάνειά της μια έγχρωμη εικόνα όπου απεικονίζεται η πρόσοψη των προσφυγικών κτηρίων ή αλλιώς Κουντουριώτικων επί της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, και η οποία, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, καλύφθηκε με μια φωτογραφική αναπαραγωγή του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης, προκειμένου να παραμείνει κρυφή η εικόνα εγκατάλειψης και εξαθλίωσης τους. Πίσω από το ριγμένο από το αυγουστιάτικο μελτέμι παραπέτασμα, αναδύεται η πρόσοψη με τις σκαλωσιές στήριξης, η οποία παραπαίει. Αποκαλύπτεται, έτσι, μια στρωματογραφία ιστορικών πραγματικοτήτων που συνυπάρχουν με τον χρόνο της λήψης ως ζωντανός ιστός διάψευσης, αλλά και ως πεδίο δυνητικής προβολής.

Παλίντα Γεωργουλάκου. Ζωφοριάζουσες

  • Ζωγραφική

Στο Ίδρυμα Κακογιάννη στήνεται ένας αρχαίος γυναικείος χορός με κροκοσυλλέκτριες της Θήρας, την Αφροδίτη της Μήλου, τη Νίκη της Σαμοθράκης και τις Καρυάτιδες. Η Παλίντα Γεωργουλάκου εμπνέεται από το γυναικείο κάλλος των αρχαιοελληνικών αγαλμάτων και τοιχογραφιών και έτσι δημιουργεί τις ζωγραφικές συνθέσεις της. Αφετηρία για αυτή τη νέα σειρά έργων υπήρξε η αγωνία της καλλιτέχνιδας για τον ξενιτεμό των ελληνικών αριστουργημάτων της κλασσικής αρχαιότητας, στοιχείο που την ώθησε στη μελέτη των μνημείων και την απεικόνιση ενός σιωπηλού αρχαίου γυναικείου χορού που επιστρέφει σπίτι του.

Κώστας Χριστόπουλος. Flashbang

  • Μεικτά Μέσα

Στην έκθεση παρουσιάζεται ένα μέρος από την πολυετή έρευνα του Χριστόπουλου, που περιλαμβάνει έργα ζωγραφικά, γλυπτικά και μικτής τεχνικής, βασισμένα στο σύνολό τους σε φωτογραφικά στιγμιότυπα. Η έκθεση διερευνά τα όρια της ύλης, τη σχέση με τη μνήμη, την υποκειμενικότητα του βλέμματος, την ενσώματη παρουσία στο παρόν. Τα έργα εστιάζουν στους μηχανισμούς κατασκευής της ιστορικής μνημόνευσης και, τελικά, της γνώσης, με σκοπό τη διερώτηση για ό,τι υιοθετούμε ως αυτονόητο και δεδομένο. Αντίστοιχα λειτουργούν οι επικαλύψεις των αναφορών, ενεργοποιώντας νέες προοπτικές ενατένισης του οικείου. Οι μεγάλης κλίμακας καμβάδες του Χριστόπουλου εμβαθύνουν στο αχαρτογράφητο τοπίο πολιτικά φορτισμένων νησιών της Ελλάδας, σε διάλογο με θραυσματικές αφηγήσεις της πρόσφατης παγκόσμιας ιστορίας, όπως αποτυπώνονται σε συνθήματα γραμμένα σε πανό.

Άλκη Ζέη 1923-2020. Ο μεγάλος περίπατος της Άλκης

  • Αφιερώματα

Με αφορμή το Λογοτεχνικό Έτος 2023 Άλκη Ζέη, το Μουσείο Μπενάκη και το ΥΠΠΟΑ διοργανώνουν μια μεγάλη αναδρομική έκθεση για την αγαπημένη συγγραφέα, προβάλλοντας σημαντικούς σταθμούς από τη ζωή και το έργο της. Μέσα από τα εκθέματα  αναδεικνύεται η επαφή της με τον δημόσιο βίο της εποχής και αποκαλύπτονται οι σχέσεις συνάφειας ανάμεσα στα βιβλία της και τη σύγχρονη ιστορία.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

"Η νύχτα που έφυγε ο Παύλος": Παρουσίαση του βιβλίου στο καφέ των εκδόσεων Εύμαρος

Οι εκδόσεις Εύμαρος και οι εκδόσεις Τόπος προσκαλούν το κοινό στην παρουσίαση του βιβλίου του Ξενοφώντα Κοντιάδη, που θα γίνει παρουσία της Μάγδας Φύσσα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Μόλις "έπεσε" η "Ύπουλη νύχτα" του Αντώνη Ζαΐρη

Κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Ενύπνιο η νέα ποιητική συλλογή που είναι ντυμένη με λέξεις που πιθανόν να χάνονται με το φως της μέρας.

Το Hunny Bunny υποδέχεται το "Εκεί που σκάει το Ρήμα"

Το μπαρ θα φιλοξενήσει την παρουσίαση της ποιητικής συλλογής του Μιχάλη Τσιανίκα.

"Στην πόρτα": Αυτό είναι το νέο βιβλίο των εκδόσεων Ποταμός

Κυκλοφόρησε μόλις από τον εκδοτικό οίκο η νουβέλα του Κώστα Μίντζηρα.

ΑI Translation Slam: Τεχνητή νοημοσύνη Vs μεταφραστές στο Ινστιτούτο Γκαίτε

Το Ινστιτούτο προσκαλεί το κοινό σε έναν πρωτότυπο διαγωνισμό λογοτεχνικής μετάφρασης. Είσοδος ελεύθερη.

Από τη χουντική βαρβαρότητα στην αδέσμευτη σκέψη: Νέα έκθεση στο Μέγαρο Εϋνάρδου του ΜΙΕΤ

Το αφιέρωμα συνδιοργανώνεται από το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, τα Γενικά Αρχεία του Κράτους και το Αρχείο της ΕΡΤ.

ΕΜΣΤ & Εθνική Πινακοθήκη τιμούν την ιστορική γκαλερίστα και ιδρύτρια του Πανελλήνιου Συλλόγου Αιθουσών Τέχνης, Τζούλια Δημακοπούλου

Το αφιέρωμα είναι η πρώτη κοινή δράση μεταξύ των δύο μουσείων στο πλαίσιο του δημοσίου προγράμματός τους.