Τους καταξιωμένους μουσικούς του Κουαρτέτου Εγχόρδων Αέναον και την κορυφαία σολίστ του πιάνου Δανάη Καρά υποδέχεται η σκηνή της Αίθουσας Δημήτρης Μητρόπουλος, την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου (ώρα έναρξης: 8.30 μ.μ.), στο πλαίσιο των συναυλιών μουσικής δωματίου που έχει προγραμματίσει το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων, φέτος, από τον θάνατο του Dmitri Shostakovich (1906 – 1975).
Σε αυτή τη δεύτερη συναυλία για το Έτος Σοστακόβιτς, τα εξέχοντα μέλη της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών Γιώργος Μάνδυλας (βιολί), Βασίλης Σούκας (βιολί), Αντίλοχος Τρανός (βιόλα) και Αστέριος Πούφτης (βιολοντσέλο) καθώς και η αγαπημένη πιανίστα του ελληνικού και διεθνούς κοινού Δανάη Καρά θα παρουσιάσουν στο κοινό το Τρίο με πιάνο αρ. 2, το Κουαρτέτο εγχόρδων αρ. 7 σε φα δίεση ελάσσονα και το Κουιντέτο με πιάνο σε σολ ελάσσονα.
Στον πολυποίκιλο κόσμο του μεγάλου σοβιετικού συνθέτη, τα έργα μουσικής δωματίου κατέχουν ξεχωριστή θέση, καθώς, σε αυτά τα αριστουργήματα, ο Shostakovich ξεδιπλώνει τους πιο αυθεντικούς μουσικούς του οραματισμούς, προσπερνώντας την αυτολογοκρισία που του επέβαλαν η προβολή και η δημοσιότητα της συμφωνικής μουσικής. Το Τρίο με πιάνο αρ. 2 και το Κουαρτέτο εγχόρδων αρ. 7 φέρουν τη σφραγίδα της θλίψης που του προκάλεσε ο θάνατος αγαπημένων προσώπων, ενώ το Κουιντέτο πάλλεται ανάμεσα σε εσωστρεφή μελαγχολία, κραυγές απόγνωσης, μεταφυσικές αναζητήσεις και σκληρές, γήινες χειρονομίες.
Η προπώληση έχει αρχίσει. Τιμές εισιτηρίων: € 18-8.
Δείτε όλες τις συναυλίες της εβδομάδας στον οδηγό μουσικής του "α".
Περισσότερες πληροφορίες
Μουσική Δωματίου του Σοστακόβιτς ΙΙ
Το Κουαρτέτο Εγχόρδων Αέναον, που απαρτίζεται από εξέχοντες μουσικούς της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, και η σολίστ του πιάνου Δανάη Καρά, αγαπημένη του ελληνικού και διεθνούς κοινού, εξερευνούν μαζί τον πολυποίκιλο κόσμο του Σοβιετικού συνθέτη. Όσο τολμηρός κι αν ήταν στις μεγαλόπνοες συμφωνίες του (και ήταν), το πραγματικό πρόσωπο του Ντμίτρι Σοστακόβιτς αποκαλύπτεται στα έργα του για μουσική δωματίου. Σε αυτά τα αριστουργήματα, ο μεγάλος συνθέτης ξεδιπλώνει τους πιο αυθεντικούς μουσικούς του οραματισμούς, προσπερνώντας την αυτολογοκρισία που του επέβαλαν η προβολή και η δημοσιότητα της συμφωνικής μουσικής Το Τρίο με πιάνο αρ. 2 και το Κουαρτέτο εγχόρδων αρ. 7 φέρουν τη σφραγίδα της θλίψης που του προκάλεσε ο θάνατος αγαπημένων προσώπων, ενώ το Κουιντέτο πάλλεται ανάμεσα σε εσωστρεφή μελαγχολία, κραυγές απόγνωσης, μεταφυσικές αναζητήσεις και σκληρές, γήινες χειρονομίες.