Multirama Tech Gurus: γόνιμη χρονιά

Πολλές χιλιάδες τα προβλήματα του κοινού, ισάριθμες οι λύσεις από τη γνωστή υπηρεσία

Είναι μάλλον αποδεκτό απ' όλους μας πως, σε κάθε έναν καταναλωτή που είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία και μπορεί να αντιμετωπίσει μόνος του τα περισσότερα προβλήματα που ενίοτε προκύπτουν, αντιστοιχούν το λιγότερο... δέκα που δεν έχουν αυτήν την τεχνογνωσία. Η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων Multirama το έχει πάντως σίγουρα διαπιστώσει και πρακτικά, εξ ου και η καθιέρωση από το 2009 της υπηρεσίας των Tech Gurus. Πρόκειται για μία ομάδα επιλεγμένων και πιστοποιημένων συμβούλων τεχνολογίας, με εκτενείς γνώσεις και τεχνική κατάρτιση, οι οποίοι αναλαμβάνουν να κάνουν τη σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία ευκολότερη, επιλύοντας τα συνήθη τεχνικά προβλήματα που... όλοι έχουμε αντιμετωπίσει κάποια στιγμή, με τρόπο όμως που έχει προσαρμοστεί στις ατομικές ανάγκες του κάθε καταναλωτή.

Στις υπηρεσίες που προσφέρονται από τους Tech Gurus περιλαμβάνεται η δημιουργία οικιακών τοπικών δικτύων, η αντιμετώπιση ιών και προστασία από αυτούς, η επιδιόρθωση Η/Υ, ο σχεδιασμός και εγκατάσταση ολοκληρωμένων συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας, η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας για τα δεδομένα του καταναλωτή και αρκετά άλλα. Όπως βεβαιώνει και η Multirama, ωστόσο, είναι πολλές από τις "καθημερινές" διαδικασίες αυτές που έχουν αποδειχθεί οι δημοφιλέστερες όταν το κοινό απευθύνεται στους Tech Gurus: η εγκατάσταση εφαρμογών ή προγραμμάτων, η σύνδεση και ρύθμιση περιφερειακών, η παραμετροποίηση ασύρματου δικτύου και η εγκατάσταση σύνδεσης Ιnternet μπορεί να ακούγονται... "εύκολες δουλειές" για πολλούς από μας μα, ολοφάνερα, δεν είναι για πολύ κόσμο. Εξ ου και η χρησιμότητα των Tech Gurus.

Για το 2011, ενδεικτικός του πόσοι Έλληνες έχουν πλέον εντάξει την τεχνολογία στην καθημερινή τους ζωή (και... μοιραία σχεδόν αντιμετωπίσει τεχνικά προβλήματα) είναι ένας αριθμός: 8.500. Είναι τα αιτήματα για βοήθεια που έγιναν προς τους Tech Gurus και ολοκληρώθηκαν επιτυχώς μέσα στα πρώτα τρία τρίμηνα της χρονιάς - και με την εορταστική περίοδο να δρομολογεί περισσότερες αγορές τέτοιων προϊόντων, κάτι "μας λέει" πως οι Tech Gurus θα έχουν ακόμη περισσότερη δουλειά το Δεκέμβρη και το Γενάρη! Πιο πολλά για την υπηρεσία αυτή της Multirama μπορεί να μάθει κανείς από την ειδική της σελίδα. Εμείς, δε, τί να ευχηθούμε για το 2012 και τους Tech Gurus, αφού πιο πολλή δουλειά γι' αυτούς σημαίνει... πιο πολλά προβλήματα για τους χρήστες; Πολλές χιλιάδες κατανοητά κι εύκολα προς επίλυση θέματα, ίσως!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ