Watch Dogs σε PC, όπως θα έπρεπε να είναι

Λίγο... hacking στον τίτλο των hackers και τα γραφικά βελτιώνονται εντυπωσιακά!

Ήταν ομολογουμένως - μαζί με τα πάμπολλα προβλήματα σύνδεσης και Δικτυακής ταυτοποίησής του - ένα από τα ζητήματα που αμαύρωσαν την κυκλοφορία του Watch Dogs σε PC το Μάιο: παρά τις διαβεβαιώσεις της Ubisoft (και σε μικρότερο βαθμό της nVidia) για το αντίθετο επί σειρά μηνών, η έκδοση του ΑΑΑ τίτλου της για προσωπικούς υπολογιστές δεν επέδειξε την τεχνική αρτιότητα και υπεροχή που οι PC gamers περίμεναν (και δικαιούνταν) σε σχέση με τις εκδόσεις για PS4/Xbox One. Η Ubisoft, μάλιστα, δέχθηκε πυρά εντονότατα επειδή το Watch Dogs όπως επιδείχθηκε για πρώτη φορά στην έκθεση της Ε3 το 2012 έδειχνε πολύ περισσότερο εντυπωσιακό από αυτό που κατέληξε να προσφέρει όχι μόνο στην έκδοση για PC, αλλά σε όλες τις εκδόσεις. Οι κάτοχοι PS4/Xbox One δεν μπορούν να κάνουν τίποτε γι' αυτό, φυσικά... αυτό όμως δεν ισχύει και για τους κατόχους PC!

Ελάχιστες ημέρες μετά από τη διάθεση του Watch Dogs για Η/Υ μερικοί παίκτες με τεχνικές γνώσεις έκαναν γνωστό το γεγονός ότι μία μεγάλη γκάμα από ρυθμίσεις και επιλογές γραφικών στον κώδικα του τίτλου έχει απενεργοποιηθεί από τη Ubisoft, αλλά θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί με σχετική τροποποίηση (mod). Από εκείνο το σημείο και πέρα ξεκίνησε μία μικρή... κούρσα σχετικά με το ποιός από αυτούς τους δημιουργικούς PC gamers θα έκανε διαθέσιμη την πρώτη "πλήρη" τροποποίηση του Watch Dogs έτσι ώστε αυτό αφενός να αξιοποιεί την πολύ μεγαλύτερη δύναμη που έχει το hardware των Η/Υ σε σχέση με τα PS4/Xbox One, αφετέρου να δείχνει όσο εντυπωσιακό έδειχνε το demo του 2012.

O προγραμματιστής/gamer που πήρε την πρώτη θέση στην... ανεπίσημη αυτή κούρσα φαίνεται να είναι ο Federico "The Worse" Rojas, ο οποίος διέθεσε στο κοινό πριν από λίγες μέρες το TheWorseMod για το Watch Dogs. Εγκαθιστώντας εύκολα αυτό - διατίθεται με ή χωρίς τις υψηλής ανάλυσης υφές υλικών του MalDo - οι κάτοχοι της έκδοσης του τίτλου για H/Y θα διαπιστώσουν αμέσως πολλές βελτιώσεις σε πάρα πολλά στοιχεία των γραφικών: αυτά ποικίλλουν από τις λεπτομερέστερες σκιές και αντανακλάσεις, τα εφέ της ομιχλής και της βροχής ή την απόδοση του φωτισμού βάσει της ώρας της ημέρας σε κάθε χρονική στιγμή, μέχρι το βάθος πεδίου που είναι ορατό στον παίκτη, την απόσταση της κάμερας που καλύπτει τη δράση ή την πυκνότητα εμφάνισης των περαστικών (!).

Ο Rojas σημειώνει πως η τροποποίησή του επιφέρει ακόμη και βελτιώσεις στην απόδοση του Watch Dogs και την ομαλότητα της κίνησής του - κάτι που ολοφάνερα "προδίδει" τη Ubisoft και την πολύ μικρή ή ανύπαρκτη προσπάθεια που έκανε να βελτιστοποιήσει τον τίτλο για τα Windows, σε σχέση με τις εκδόσεις PS4/Xbox One. Το TheWorseMod, αξίζει να σημειωθεί, δεν είναι η μόνη τροποποίηση που αξίζει την προσοχή των PC gamers, καθώς το E3 Mod του KadZait24 και το Enhanced Reality Mod του Lunayah επίσης πλησιάζουν στην ολοκλήρωση. Όλα προσφέρουν ένα κατά πολύ ανώτερο τεχνικά Watch Dogs, χωρίς να αλλοιώνουν τους μηχανισμούς παιχνιδιού του (η πρώτη δικαιολογία που προέβαλλε η Ubisoft). Έτσι είναι αυτά τα πράγματα: αν δεν κάνεις τη δουλειά σου σωστά και την υποβάλλεις στην κριτική του κοινού, θα βρεθούν κάποιοι που θα δείξουν την ικανότητα και τη διάθεση να κάνουν αυτό που εσύ δεν μπόρεσες ή δεν ήθελες να κάνεις. Και, ευτυχώς για μας, να το προσφέρουν δωρεάν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ