Titanfall στις 14 Μαρτίου

Το Xbox One αποκτά το πρώτο του πλεονέκτημα απέναντι στο PS4 την άνοιξη

Τα PlayStation4 και Xbox One είναι έτοιμα για την είσοδό τους στην αγορά το Νοέμβριο όμως, κατά γενική ομολογία, ούτε το σύστημα της Sony ούτε το σύστημα της Microsoft θα έχουν από την πρώτη μέρα στη διάθεσή τους κάτι σημαντικό: ένα video game αποκλειστικό στο ένα ή το άλλο φορμά, το οποίο να δίνει την εντύπωση του "επόμενης γενιάς" από πλευράς τεχνικής αλλά και να είναι παράλληλα αληθινά καινούργιο. Κάτι του οποίου το στυλ παιχνιδιού να μην έχουν συναντήσει στα PS3 και Xbox 360 οι gamers. Ένας πιθανός τέτοιος τίτλος ήταν το Watch Dogs της Ubisoft, αλλά η κυκλοφορία του έχει αναβληθεί για την άνοιξη του 2014. Στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, ωστόσο, το Xbox One θα έχει έναν δεύτερο τέτοιο τίτλο στη διάθεσή του - και μάλιστα αποκλειστικό. Το Titanfall.

Στη δημιουργία αυτή της Respawn Entertainment έχουμε ήδη αναφερθεί, αξίζει ωστόσο μία συνοπτική... υπενθύμιση: πρόκειται για έναν φουτουριστικό τίτλο δράσης στου οποίου τις συμπλοκές οι παίκτες συμμετέχουν τόσο πεζοί, όσο και μέσα σε γιγάντιους εξωσκελετούς (τους Titans). Η φυσική, ρέουσα εναλλαγή από τον ένα τρόπο μάχης στον άλλο φέρνει μια τελείως διαφορετική δυναμική στις συγκρούσεις και την όλη "αίσθηση", που κανένα άλλο shoot' em up δεν προσφέρει. Το Titanfall έχει ήδη λάβει εξαιρετικά θετικά σχόλια και άρθρα, έχει βραβευτεί σε εκθέσεις και έχει γενικότερα δημιουργήσει γύρω από το όνομά του - δικαίως - κλίμα ανυπομονησίας για την κυκλοφορία του. Το γεγονός, άλλωστε, δεν είναι ακριβώς... παράξενο: η Respawn Entertainment είναι η εταιρεία που προέκυψε όταν πριν από δύο χρόνια τα δύο κορυφαία μέλη της Infinity Ward των Call of Duty "τα έσπασαν" με την Activision (τα πώς και τα γιατί παραμένουν θέμα συζήτησης) και αποχώρησαν/εκδιώχθηκαν από αυτήν, παίρνοντας μαζί τους ένα σημαντικό ποσοστό από την ομάδα ανάπτυξης του Modern Warfare 2.

Αυτός ο τίτλος θα κυκλοφορήσει, σύμφωνα και με επίσημη επιβεβαίωση πλέον της Electronic Arts που εκδίδει τον τίτλο, στις 14/3/2014. Το σημαντικό στοιχείο: θα κυκλοφορήσει μόνο για Xbox 360, PC και Xbox One. Στο πρώτο θα σημειώσει προφανώς τις περισσότερες πωλήσεις - γι' αυτό άλλωστε και αναπτύχθηκε η έκδοση αυτή, παρά τους περιορισμούς του 360 σε ισχύ - στο δεύτερο θα είναι στην τεχνικά αρτιότερη μορφή του, στο Xbox One όμως θα είναι πιθανώς το πλέον ισχυρό "επιχείρημα" αγοράς του συστήματος της Μicrosoft έναντι της Sony. Είναι ακριβώς το είδος του τίτλου ο οποίος θα μπορούσε να ωθήσει το κοινό εκείνο που τον Μάρτιο δεν θα έχει ακόμη αποφασίσει αν θα αγοράσει το Xbox One ή το PlayStation 4, να... το κάνει. Προς όφελος του Xbox One. Θα αποδειχθεί όντως τόσο μεγάλης εμπορικής σημασίας ο τίτλος της Respawn; Και θα έχει κάτι αποκλειστικό στο PS4 να αντιπαραθέσει η Sony στο ίδιο χρονικό πλαίσιο; Το Infamous: Second Son που θα κυκλοφορήσει λίγο νωρίτερα, θα είναι αρκετό για να... επαναφέρει τις ισορροπίες; Ίδωμεν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ