Συνέντευξη: Jim Ryan

O διευθύνοντας της Sony Computer Entertainment Europe απαντά

Με την ευκαιρία της παρουσίασης του Gran Turismo 6 στο Silverstone δεν είχαμε μόνο την ευκαιρία συνέντευξης με τον δημιουργό του, τον Kazunori Yamauchi, αλλά και με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Sony Computer Entertainment Europe, τον Jim Ryan. Λόγω της αποκάλυψης του Xbox One η δημοσίευσή της αναβλήθηκε για μερικές ημέρες, βέβαια, όμως τη δημοσιεύουμε σήμερα. Η συζήτηση με τον Ryan δεν επικεντρώθηκε, προφανώς, στα τεχνικά του GT6 αλλά σε γενικότερα στρατηγικά ζητήματα της Sony. Τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της, ακολουθούν:

Είναι λογική και αναμενόμενη η ερώτηση, πιστεύουμε, του... "γιατί τώρα"; Γιατί φέτος το Gran Turismo 6 για το PS3 και γιατί όχι για το PS4 το 2014;
Για όλων των ειδών τους λόγους. Η Polyphony Digital και ο Kazunori, δικαίως, αισθάνονταν πως "δεν έχουν τελειώσει ακόμη" με το PS3 έχοντας κυκλοφορήσει μόνο το GT5 σε αυτό - και πράγματι, αν το δει κανείς ιστορικά, είχαμε πάντοτε δύο εκδόσεις Gran Turismo σε κάθε οικιακό PlayStation. Από την πλευρά μας, ως Sony, προφανώς είχε μεγαλύτερο εμπορικό νόημα να προσφέρουμε το GT6 σε μία εγκατεστημένη βάση 70 εκατομμυρίων καταναλωτών παρά στην εγκατεστημένη βάση ενός συστήματος που μόλις τώρα ξεκινά. Δεν κάναμε τη σχετική επιλογή μόνο γι' αυτό, ωστόσο, αλλά και ως μία επιβεβαίωση της πρόθεσής μας να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το PS3 και μετά την κυκλοφορία του PS4.

Είναι, λοιπόν, να υποθέσουμε "ο τελευταίος μεγάλος τίτλος" του PlayStation3, πριν η Sony στρέψει ολοκληρωτικά την προσοχή της στο PS4;
Δεν θα βιαζόμουν να υποθέσω κάτι τέτοιο. Και πάλι βάσει ιστορικού, μερικά από τα αληθινά "διαμάντια" του PS2 εμφανίστηκαν κατά το τελευταίο τμήμα διαδρομής του στην αγορά. Δεν μπορώ να μιλήσω για το μελλοντικό πρόγραμμα κυκλοφοριών του PS3, αλλά μπορείτε να είστε βέβαιοι πως θα συνεχίσουμε να το υποστηρίζουμε για καιρό ακόμη. Υπάρχουν άλλωστε και οι ανεξάρτητες εταιρείες έκδοσης games, συνεργάτιδές μας, για τις οποίες η πολύ μεγάλη εγκατεστημένη βάση του PS3 αποτελεί πρώτης τάξεως εμπορική ευκαιρία.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ