Οι ιαπωνικές εκδότριες video games έχουν συχνά εντυπωσιακή παρουσία στο πλαίσιο του Tokyo Game Show και αυτό ακριβώς έκανε αυτήν την εβδομάδα στο πλαίσιό του η Capcom αποκαλύπτοντας - επιτέλους - τις νέες επιλογές παιχνιδιού που θα προσφέρει το επερχόμενο Street Fighter 6. Όλα δείχνουν πως αυτή τη φορά οι παίκτες που προτιμούν να παίζουν τα Street Fighter μόνοι και όχι με άλλους online δεν θα έχουν λόγους για παράπονα, όπως συνέβη με το Street Fighter 6. Υπάρχουν, ωστόσο, άλλα πράγματα που επιδείχθηκαν τα οποία σε κάποιον βαθμό προβληματίζουν.
Συνοπτικά, καθώς θα έχουμε την ευκαιρία να αναλύσουμε περαιτέρω τους επόμενους μήνες: η επιλογή παιχνιδιού World Tour στο Street Fighter 6 είναι στην ουσία το αντίστοιχο Career Mode σε άλλα είδη games: οι παίκτες δημιουργούν έναν νέο χαρακτήρα (με εντυπωσιακή μάλιστα λεπτομέρεια) και με αυτόν εξερευνούν την εικονική Metro City σε προοπτική τρίτου προσώπου, συναντώντας άλλους χαρακτήρες κι αλληλεπιδρώντας μ' αυτούς. Αυτή η επιλογή παιχνιδιού είναι σεναριακή, με την έννοια ότι μέσα στην Metro City ο παίκτης δεν συναντά τους χαρακτήρες άλλων παικτών, αλλά προδιαμορφωμένους σε συγκεκριμένες περιοχές και με συγκεκριμένο ρόλο (η Capcom πάντως σημείωσε πως δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τα πάντα για το World Tour).
Εξευρευνώντας την Metro City οι παίκτες θα μάθουν νέες κινήσεις και τακτικές από χαρακτήρες "Masters" - πολύ πιθανό αυτοί να είναι γνωστοί μαχητές των Street Fighter - και θα αντιμετωπίσουν διάφορα είδη προκλήσεων. Εννοείται πως θα εμπλακούν επίσης σε μάχες σώμα με σώμα με άλλους προδιαμορφωμένους χαρακτήρες, προοδευτικά όλο και δυσκολότερους. Η Capcom σημειώνει επίσης στο επίσημο blog του PlayStation ότι οι παίκτες θα μπορούν να αγοράζουν και διάφορα αξεσουάρ για τους χαρακτήρες τους, τα οποία δεν θα έχουν μόνο διακοσμητικό ρόλο αλλά θα επηρεάζουν την δύναμη, την αντοχή τους και άλλα στατιστικά στοιχεία.
Αυτός είναι, φυσικά, ένας λόγος ανησυχίας όσον αφορά στον ρόλο αυτών των μικροαγορών (microtransactions) με τις οποίες θα αποκτά κανείς αυτά τα αξεσουάρ: αν ήταν μόνο διακοσμητικά δεν θα υπήρχε κανένα θέμα - όμως αν επηρεάζουν τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες των εικονικών μαχητών που ελέγχουν οι παίκτες, τότε μιλάμε για τις πρακτικές "δίνω λεφτά για να κερδίζω ευκολότερα" (pay to win) από τις οποίες η αγορά έχει ήδη αρχίσει να απομακρύνεται μετά από πολλές νομικές περιπέτειες των εταιρειών που τις χρησιμοποίησαν. Ας ελπίζουμε πως και στο Street Fighter 6 υπάρχει εικονικό "νόμισμα" και πως οι παίκτες μπορούν να κερδίζουν ποσά κάνοντας πράγματα στην διάρκεια της ενασχόλησής τους με τον τίτλο, έτσι ώστε να έχουν πρόσβαση στα αξεσουάρ έστω κι ανταλάσσοντας χρόνο γι' αυτά.
Η επιλογή Battle Hub δείχνει να είναι κάτι αντίστοιχο του PlayStation Home της Sony για το PS3: ένας εικονικός χώρος συνάντησης για την κοινότητα των Street Fighter, τον οποίο οι παίκτες μπορούν να επισκέπτονται με τον χαρακτήρα που έχουν φτιάξει και να επικοινωνούν με άλλους παίκτες, καθώς και να ασχολούνται με διάφορες δραστηριότητες εκεί. Μπορούν, για παράδειγμα, να παίζουν σαν σε "ουφάδικα" διάφορες ιστορικές επιτυχίες της Capcom (επιδείχθηκαν τα Street Fighter II και Final Fight), αλλά και να παίζουν το SF6 καθώς άλλοι παρευρισκόμενοι τους παρακολουθούν.
Μία πρωτοεμφανιζόμενη επιλογή παιχνιδιού στην σειρά των Street Fighter είναι η Extreme Battle: αυτή προσφέρει την δυνατότητα συμμετοχής σε μάχες σώμα με σώμα ένας προς έναν, μα με συγκεκριμένους κανόνες και μία μεταβλητή που μπορεί να επηρεάσει την έκβαση της σύγκρουσης. Ο κανόνας μπορεί να είναι π.χ. "νικητής ο πρώτος που θα ρίξει τον αντίπαλό του πέντε φορές στο έδαφος", ενώ οι μεταβλητές μπορούν να είναι διάφορα αντικείμενα, παγίδες και άλλα στοιχεία που μπορούν να πλήξουν τον ένα, τον άλλο ή και τους δύο μαχητές π.χ. ένας ταύρος που διασχίζει ξαφνικά το πεδίο της μάχης και αφαιρεί ενέργεια από τον μαχητή με τον οποίο θα συγκρουστεί. Είναι μια ιδέα όντως διαφορετική και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η Capcom θα δώσει στους παίκτες και την επιλογή για... remix κανόνων και μεταβλητών.
Η Capcom επιβεβαίωσε επίσης την παρουσία στο Street Fighter 6 τεσσάρων "κλασικών" μαχητών της σειράς, των Dhalsim, Blanka, Ken και E. Honda, οι οποίοι διατηρούν φυσικά το γνώριμο μαχητικό τους στυλ απαράλλακτο με μικρές προσθήκες ή διαφορές σε ορισμένα σημεία. Η εταιρεία επιβεβαίωσε επίσης πως θα προσφέρει μία περιορισμένη προέκδοση του τίτλου για να διεξάγει δοκιμές (closed beta test) από τις 7 έως τις 10 Οκτωβρίου στους κατόχους PS5, Xbox Series S/X και PC (με υποστήριξη μάλιστα και cross-play). Για να δούμε... τί θα δούμε, λοιπόν!